Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zakup odznak przez sklep smsProblem z pluginem służącym do zakupu odznak w sklep SMS

sklep sms bf2 odznaki problem z odznakami

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 EbuBebu

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:14
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 30.12.2019 19:50

Witam, jestem szczęściarzem posiadania licencji sklepu SMS i wszystko działa prawidłowo ( VIP, REZERWACJA NICKU oraz SLOTU) poza jedną usługą, BF2_BADGE. 

 

Jak mam skonfigurować ten plugin tak aby działał mi na serwerze? Dodałem usługę w cenniku jednak na serwerze nie pokazuje mi się pod komendą /sklepsms

 

Poniżej załączam sma tego pluginu oraz pluginu BF2 z którego korzystam. 

 

Plugin BF2 z sklepsms

#include <amxmodx>
#include <shop_sms>

native bf2_get_maxbadges();
native bf2_get_badge_name(badge_id, badge_level, name[], len);
native bf2_get_user_badge(index, badge_id);
native bf2_set_user_badge(index, badge_id, level);

new const service_id[MAX_SERVICE_ID + 1] = "bf2_badge";
#define PLUGIN "Sklep-SMS: Usluga BF2 Odznaki"
#define AUTHOR "SeeK"

#define TASK_MENU1 1000

new stronaP[33], bool:wybranoP[33]
new dane[33]

public plugin_natives() {
	set_native_filter("native_filter");
}

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public plugin_cfg() {
	ss_register_service(service_id);
}

public ss_service_chosen(id, amount) {
	new menu = menu_create("Wybierz odznake:", "menuHandler")
	new menu_callback = menu_makecallback("menuCallback");
	new nazwa[64]
	for(new i = 0; i < bf2_get_maxbadges(); ++i) {
		bf2_get_badge_name(i, amount, nazwa, charsmax(nazwa))
		new data[2]
		data[0] = i+1
		data[1] = bf2_get_user_badge(id, i) >= amount ? 0 : 1
		
		menu_additem(menu, nazwa, data, 0, menu_callback)
	}
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	
	//Zerujemy
	wybranoP[id] = false
	stronaP[id] = 0
	
	// Dane dla taska
	new data[2]
	data[0] = id
	data[1] = menu
	
	// Wyswietlamy
	wyswietlMenu(data)
	
	return SS_STOP
}

public menuCallback(id, menu, item) {
	new data[3], iName[2];
	new zaccess, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data, charsmax(data), iName, charsmax(iName), callback);
	
	return data[1] ? ITEM_ENABLED : ITEM_DISABLED
	//return ITEM_ENABLED
}

public wyswietlMenu(data[]) {
	new id = data[0]
	if(!is_user_connected(id)) {
		menu_destroy(data[1])
		return
	}
	if(!wybranoP[id]) {
		new menu, newmenu, page
		player_menu_info(id, menu, newmenu, page)
		if(newmenu != data[1])
			menu_display(id, data[1], stronaP[id])
		else
			stronaP[id] = page
			
		set_task(0.1, "wyswietlMenu", TASK_MENU1+id, data, 2)
	}
}

public menuHandler(id, menu, item) {
	if(item == MENU_EXIT) {
		// Niszczymy menu
		wybranoP[id] = true
		menu_destroy(menu)
		return
	}
	
	if(item >= 0) {
		// Wybrano odznake
		wybranoP[id] = true
		
		new data[2], iName[2];
		new zaccess, callback;
		menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data, charsmax(data), iName, charsmax(iName), callback);
		
		dane[id] = data[0]-1
		
		// Niszczymy menu
		menu_destroy(menu)
		
		ss_show_sms_info(id)
	}
}

public ss_service_bought(id, amount) {
	new badge_id = dane[id];
	new badge_level = amount;
	
	if( bf2_set_user_badge(id, badge_id, badge_level) == -1 )
		return SS_ERROR;
	
	new szText[512];
	bf2_get_badge_name(badge_id, badge_level, szText, charsmax(szText));
	format(szText, charsmax(szText), "<html><body style=^"background-color: #0f0f0f; color: #ccc; font-size: 14px;^"><center><br /><br />\
						<h1>Kupiles/as odznake: <span style=^"color: red^">%s</span><br /><br />\
						W razie problemow skontaktuj sie z nami.\
						</center></body></html>", szText);
	show_motd(id, szText, "Informacje dotyczace uslugi");
		
	return SS_OK;
}

public native_filter(const native_name[], index, trap) {
	if(trap == 0) {
		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); // Rejestrujemy plugin, aby nie bylo na liscie unknown
		pause_plugin();
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Mój plugin BF2

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <koncowka>
#include <sqlx>
 
#pragma semicolon 1
 
#include "bf2/core.inl"
#include "bf2/effect.inl"
#include "bf2/cmds.inl"
#include "bf2/events.inl"
#include "bf2/save.inl"
#include "bf2/forwards.inl"
#include "bf2/check.inl"
#include "bf2/badgepowers.inl"
#include "bf2/menu.inl"
#include "bf2/hud.inl"
#include "bf2/csx.inl"
#include "bf2/ham.inl"
#include "bf2/sql.inl"
 
public plugin_init( ) {
register_plugin( gPluginInfo[ piNazwa ], gPluginInfo[ piWersja ], gPluginInfo[ piAutor ] );
 
register_clcmd( "say /ranks", "show_rankhelp", 0, "Pokazuje Informacje o Ranku" );
register_clcmd( "say_team /ranks", "show_rankhelp", 0, "Pokazuje Informacje o Ranku" );
 
register_clcmd( "say /badges1", "show_badgehelp", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach" );
register_clcmd( "say_team /badges1", "show_badgehelp", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach" );
register_clcmd( "say /odznaki1", "show_badgehelp", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach" );
register_clcmd( "say_team /odznaki1", "show_badgehelp", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach" );
 
register_clcmd( "say /badges2", "show_badgehelp2", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2" );
register_clcmd( "say_team /badges2", "show_badgehelp2", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2" );
register_clcmd( "say /odznaki2", "show_badgehelp2", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2" );
register_clcmd( "say_team /odznaki2", "show_badgehelp2", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2" );
 
register_clcmd( "say /badges3", "show_badgehelp3", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3" );
register_clcmd( "say_team /badges3", "show_badgehelp3", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3" );
register_clcmd( "say /odznaki3", "show_badgehelp3", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3" );
register_clcmd( "say_team /odznaki3", "show_badgehelp3", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3" );
 
register_clcmd( "say", "cmd_say", 0, "<target> " );
register_clcmd( "say_team", "cmd_say", 0, "<target> " );
 
register_clcmd( "say /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy" );
register_clcmd( "say_team /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy" );
register_clcmd( "say /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy" );
register_clcmd( "say_team /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy" );
 
register_clcmd( "say /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod" );
register_clcmd( "say_team /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod" );
 
register_clcmd( "say /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
register_clcmd( "say_team /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
register_clcmd( "say bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
register_clcmd( "say_team bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
register_clcmd( "say /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
register_clcmd( "say_team /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
register_clcmd( "say bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
register_clcmd( "say_team bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
register_clcmd( "say /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
register_clcmd( "say_team /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
register_clcmd( "say menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
register_clcmd( "say_team menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
register_clcmd( "say /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
register_clcmd( "say_team /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
register_clcmd( "say help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
register_clcmd( "say_team help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
 
register_clcmd( "say /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy" );
register_clcmd( "say_team /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy" );
 
register_clcmd( "say /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk" );
register_clcmd( "say_team /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk" );
 
register_clcmd( "say /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina" );
register_clcmd( "say_team /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina" );
 
register_clcmd( "say /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki" );
register_clcmd( "say_team /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki" );
 
register_clcmd( "say /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera" );
register_clcmd( "say_team /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera" );
 
register_clcmd( "say /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki" );
register_clcmd( "say_team /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki" );
 
register_clcmd( "bf2_addbadge", "add_badge", ADMIN_LEVEL, "<player> <badge#> <level#>" );
register_clcmd( "bf2_addkills", "add_kills", ADMIN_LEVEL, "<player> <kills#>" );
 
register_cvar( "bf2_version", gPluginInfo[ piWersja ], FCVAR_SERVER );
set_cvar_string( "bf2_version", gPluginInfo[ piWersja ] );
 
gPcvar[ ACTIVE ] = register_cvar( "bf2_active", "1" );
gPcvar[ BADGESACTIVE ] = register_cvar( "bf2_badges", "1" );
gPcvar[ FREEAWP ] = register_cvar( "bf2_awp", "0" );
gPcvar[ XPMULTI ] = register_cvar( "bf2_xpmultiplier", "0.1" );
gPcvar[ XPMINI ] = register_cvar( "bf2_xpminplayers", "2" );
gPcvar[ ICONTIME ] = register_cvar( "bf2_icon_time", "1.5" );
gPcvar[ HELPURL ] = register_cvar( "bf2_help_url", "http://bf2.cs-wysypisko.pl");
gPcvar[ BADGESPOWERS ] = register_cvar( "bf2_badgepowers", "1" );
gPcvar[ HUDOPTIONS ] = register_cvar( "bf2_hud_options", "abcde" );
gPcvar[ STATUSTEXT ] = register_cvar( "bf2_statustext", "1" );
gPcvar[ FFA ] = register_cvar( "bf2_ffa", "0" );
gPcvar[ WYMUS ] = register_cvar( "bf2_wymus", "1" );
 
gPcvar[ SAVETYPE ] = get_cvar_pointer( "csstats_rank" );
gPcvar[ SVLAN ] = get_cvar_pointer( "sv_lan" );
 
gMsg[ mStatusText ] = get_user_msgid( "StatusText" );
gMsg[ mScreenFade ] = get_user_msgid( "ScreenFade" );
gMsg[ mScreenShake ] = get_user_msgid( "ScreenShake" );
 
register_event( "HLTV", "Event_HLTV", "a", "1=0", "2=0" );
register_event( "CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1" );
register_event( "SetFOV", "Event_SetFOV", "be" );
register_event( "DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a" );
 
register_logevent( "LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start" );
register_logevent( "LogEvent_Round_End", 2, "1=Round_End" );
 
register_message( SVC_INTERMISSION, "Message_Intermission" );
register_message( get_user_msgid( "StatusValue" ), "Message_StatusValue" );
 
register_event( "StatusValue", "setTeam", "be", "1=1" );
register_event( "StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0" );
register_event( "StatusValue", "on_HideStatus", "be", "1=1", "2=0" );
 
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1 );
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre" );
 
gHudSyncAimInfo = CreateHudSyncObj( );
gPlayerName = get_xvar_id( "PlayerName" );
 
register_forward( FM_PlayerPreThink, "Bug_Ciche_Chodzenie" );
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public Bug_Ciche_Chodzenie( id ) {
if( !is_user_alive( id ) )
return FMRES_IGNORED;
 
new Float:fVector[ 3 ];
pev( id, pev_velocity, fVector );
new Float: fSpeed = floatsqroot( fVector[ 0 ]*fVector[ 0 ]+fVector[ 1 ]*fVector[ 1 ]+fVector[ 2 ]*fVector[ 2 ] );
if( ( fm_get_user_maxspeed( id ) * 5 ) > ( fSpeed*9 ) )
set_pev( id, pev_flTimeStepSound, 999 );
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public plugin_natives( ) {
register_library( "battlefield" );
register_native( "bf2_get_user_badge", "_bf2_get_user_badge" );
register_native( "bf2_get_user_rank", "_bf2_get_user_rank" );
register_native( "bf2_get_user_medals", "_bf2_get_user_medals" );
register_native( "bf2_get_user_kills", "_bf2_get_user_kills" );
register_native( "bf2_set_user_badge", "_bf2_set_user_badge" );
register_native( "bf2_set_user_rank", "_bf2_set_user_rank" );
register_native( "bf2_set_user_medals", "_bf2_set_user_medals" );
}
public _bf2_get_user_badge( plugin, params ) {
if( !is_user_connected( get_param( 1 ) ) )
return 404;
 
return g_PlayerBadges[ get_param( 1 ) ][ get_param( 2 ) ];
}
 
public _bf2_get_user_rank( plugin, params ) {
if( !is_user_connected( get_param( 1 ) ) )
return 404;
 
return g_PlayerRank[ get_param( 1 ) ];
}
 
public _bf2_get_user_medals( plugin, params ) {
if( !is_user_connected( get_param( 1 ) ) )
return 404;
 
switch( get_param( 2 ) ) {
case MEDAL_BRONZE:
return gPlayerStats[ get_param( 1 ) ][ psBronze ];
case MEDAL_SILVER:
return gPlayerStats[ get_param( 1 ) ][ psSilver ];
case MEDAL_GOLD:
return gPlayerStats[ get_param( 1 ) ][ psGold ];
}
return g_PlayerRank[ get_param( 1 ) ];
}
 
public _bf2_get_user_kills( plugin, params ) {
if( !is_user_connected( get_param( 1 ) ) )
return 404;
 
return gPlayerStats[ get_param( 1 ) ][ psTotal ];
}
 
public _bf2_set_user_badge( plugin, params ) {
if( !is_user_connected( get_param( 1 ) ) )
return 404;
 
return g_PlayerBadges[ get_param( 1 ) ][ get_param( 2 ) ]=get_param( 3 );
}
 
public _bf2_set_user_rank( plugin, params ) {
if( !is_user_connected( get_param( 1 ) ) )
return 404;
 
return g_PlayerRank[ get_param( 1 ) ]=get_param( 2 );
}
 
public _bf2_set_user_medals( plugin, params ) {
if( !is_user_connected( get_param( 1 ) ) )
return 404;
 
switch( get_param( 2 ) ) {
case MEDAL_BRONZE:
return gPlayerStats[ get_param( 1 ) ][ psBronze ]=get_param( 3 );
case MEDAL_SILVER:
return gPlayerStats[ get_param( 1 ) ][ psSilver ]=get_param( 3 );
case MEDAL_GOLD:
return gPlayerStats[ get_param( 1 ) ][ psGold ]=get_param( 3 );
}
return g_PlayerRank[ get_param( 1 ) ];
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

Użytkownik EbuBebu edytował ten post 30.12.2019 19:58

  • +
  • -
  • -1

#2 EbuBebu

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:14
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 30.12.2019 20:12

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <koncowka>
#include <sqlx>

#pragma semicolon 1

#include "bf2/core.inl"
#include "bf2/effect.inl"
#include "bf2/cmds.inl"
#include "bf2/events.inl"
#include "bf2/save.inl"
#include "bf2/forwards.inl"
#include "bf2/check.inl"
#include "bf2/badgepowers.inl"
#include "bf2/menu.inl"
#include "bf2/hud.inl"
#include "bf2/csx.inl"
#include "bf2/ham.inl"
#include "bf2/sql.inl"

public plugin_init( ) {
	register_plugin( gPluginInfo[ piNazwa ], gPluginInfo[ piWersja ], gPluginInfo[ piAutor ] );
	
	register_clcmd( "say /ranks", "show_rankhelp", 0, "Pokazuje Informacje o Ranku" );
	register_clcmd( "say_team /ranks", "show_rankhelp", 0, "Pokazuje Informacje o Ranku" );

	register_clcmd( "say /badges1", "show_badgehelp", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach" );
	register_clcmd( "say_team /badges1", "show_badgehelp", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach" );
	register_clcmd( "say /odznaki1", "show_badgehelp", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach" );
	register_clcmd( "say_team /odznaki1", "show_badgehelp", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach" );

	register_clcmd( "say /badges2", "show_badgehelp2", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2" );
	register_clcmd( "say_team /badges2", "show_badgehelp2", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2" );
	register_clcmd( "say /odznaki2", "show_badgehelp2", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2" );
	register_clcmd( "say_team /odznaki2", "show_badgehelp2", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2" );

	register_clcmd( "say /badges3", "show_badgehelp3", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3" );
	register_clcmd( "say_team /badges3", "show_badgehelp3", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3" );
	register_clcmd( "say /odznaki3", "show_badgehelp3", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3" );
	register_clcmd( "say_team /odznaki3", "show_badgehelp3", 0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3" );

	register_clcmd( "say", "cmd_say", 0, "<target> " );
	register_clcmd( "say_team", "cmd_say", 0, "<target> " );

	register_clcmd( "say /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy" );
	register_clcmd( "say_team /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy" );	
	register_clcmd( "say /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy" );
	register_clcmd( "say_team /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy" );

	register_clcmd( "say /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod" );
	register_clcmd( "say_team /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod" );

	register_clcmd( "say /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
	register_clcmd( "say_team /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
	register_clcmd( "say bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
	register_clcmd( "say_team bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
	register_clcmd( "say /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
	register_clcmd( "say_team /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
	register_clcmd( "say bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
	register_clcmd( "say_team bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
	register_clcmd( "say /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
	register_clcmd( "say_team /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
	register_clcmd( "say menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
	register_clcmd( "say_team menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
	register_clcmd( "say /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
	register_clcmd( "say_team /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
	register_clcmd( "say help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );
	register_clcmd( "say_team help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu" );

	register_clcmd( "say /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy" );
	register_clcmd( "say_team /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy" );

	register_clcmd( "say /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk" );
	register_clcmd( "say_team /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk" );

	register_clcmd( "say /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina" );
	register_clcmd( "say_team /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina" );

	register_clcmd( "say /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki" );
	register_clcmd( "say_team /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki" );

	register_clcmd( "say /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera" );
	register_clcmd( "say_team /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera" );

	register_clcmd( "say /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki" );
	register_clcmd( "say_team /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki" );
	
	register_clcmd( "bf2_addbadge", "add_badge", ADMIN_LEVEL, "<player> <badge#> <level#>" );
	register_clcmd( "bf2_addkills", "add_kills", ADMIN_LEVEL, "<player> <kills#>" );
		
	register_cvar( "bf2_version", gPluginInfo[ piWersja ], FCVAR_SERVER );
	set_cvar_string( "bf2_version", gPluginInfo[ piWersja ] );

	gPcvar[ ACTIVE ] = register_cvar( "bf2_active", "1" );
	gPcvar[ BADGESACTIVE ] = register_cvar( "bf2_badges", "1" );
	gPcvar[ FREEAWP ] = register_cvar( "bf2_awp", "0" );
	gPcvar[ XPMULTI ] = register_cvar( "bf2_xpmultiplier", "0.1" );
	gPcvar[ XPMINI ] = register_cvar( "bf2_xpminplayers", "2" );
	gPcvar[ ICONTIME ] = register_cvar( "bf2_icon_time", "1.5" );
	gPcvar[ HELPURL ] = register_cvar( "bf2_help_url", "http://bf2.cs-wysypisko.pl" );
	gPcvar[ BADGESPOWERS ] = register_cvar( "bf2_badgepowers", "1" );
	gPcvar[ HUDOPTIONS ] = register_cvar( "bf2_hud_options", "abcde" );
	gPcvar[ STATUSTEXT ] = register_cvar( "bf2_statustext", "1" );
	gPcvar[ FFA ] = register_cvar( "bf2_ffa", "0" );
	gPcvar[ WYMUS ] = register_cvar( "bf2_wymus", "1" );

	gPcvar[ SAVETYPE ] = get_cvar_pointer( "csstats_rank" );
	gPcvar[ SVLAN ] = get_cvar_pointer( "sv_lan" );

	gMsg[ mStatusText ] = get_user_msgid( "StatusText" );
	gMsg[ mScreenFade ] = get_user_msgid( "ScreenFade" );
	gMsg[ mScreenShake ] = get_user_msgid( "ScreenShake" );

	register_event( "HLTV", "Event_HLTV", "a", "1=0", "2=0" );
	register_event( "CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1" );
	register_event( "SetFOV", "Event_SetFOV", "be" );
	register_event( "DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a" );

	register_logevent( "LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start" );
	register_logevent( "LogEvent_Round_End", 2, "1=Round_End" );

	register_message( SVC_INTERMISSION, "Message_Intermission" );
	register_message( get_user_msgid( "StatusValue" ), "Message_StatusValue" );

	register_event( "StatusValue", "setTeam", "be", "1=1" );
	register_event( "StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0" );
	register_event( "StatusValue", "on_HideStatus", "be", "1=1", "2=0" );

	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1 );
	RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre" );

	gHudSyncAimInfo = CreateHudSyncObj( );
	gPlayerName = get_xvar_id( "PlayerName" );
	
	register_forward( FM_PlayerPreThink, "Bug_Ciche_Chodzenie" );
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Bug_Ciche_Chodzenie( id ) {
	if( !is_user_alive( id ) )
		return FMRES_IGNORED;
	
	new Float:fVector[ 3 ];
	pev( id, pev_velocity, fVector );
	new Float: fSpeed = floatsqroot( fVector[ 0 ]*fVector[ 0 ]+fVector[ 1 ]*fVector[ 1 ]+fVector[ 2 ]*fVector[ 2 ] );
	if( ( fm_get_user_maxspeed( id ) * 5 ) > ( fSpeed*9 ) )
		set_pev( id, pev_flTimeStepSound, 999 );
		
	return FMRES_IGNORED;
}

public plugin_natives( ) {
	register_library( "battlefield" );
	register_native( "bf2_get_user_badge", "_bf2_get_user_badge" );
	register_native( "bf2_get_user_rank", "_bf2_get_user_rank" );
	register_native( "bf2_get_user_medals", "_bf2_get_user_medals" );
	register_native( "bf2_get_user_kills", "_bf2_get_user_kills" );
	register_native( "bf2_set_user_badge", "_bf2_set_user_badge" );
	register_native( "bf2_set_user_rank", "_bf2_set_user_rank" );
	register_native( "bf2_set_user_medals", "_bf2_set_user_medals" );
}
public _bf2_get_user_badge( plugin, params ) {
	if( !is_user_connected( get_param( 1 ) ) )
		return 404;
		
	return g_PlayerBadges[ get_param( 1 ) ][ get_param( 2 ) ];
}

public _bf2_get_user_rank( plugin, params ) {
	if( !is_user_connected( get_param( 1 ) ) )
		return 404;
		
	return g_PlayerRank[ get_param( 1 ) ];
}

public _bf2_get_user_medals( plugin, params ) {
	if( !is_user_connected( get_param( 1 ) ) )
		return 404;
		
	switch( get_param( 2 ) ) {
		case MEDAL_BRONZE:
			return gPlayerStats[ get_param( 1 ) ][ psBronze ];
		case MEDAL_SILVER:
			return gPlayerStats[ get_param( 1 ) ][ psSilver ];
		case MEDAL_GOLD:
			return gPlayerStats[ get_param( 1 ) ][ psGold ];
	}
	return g_PlayerRank[ get_param( 1 ) ];
}

public _bf2_get_user_kills( plugin, params ) {
	if( !is_user_connected( get_param( 1 ) ) )
		return 404;
		
	return gPlayerStats[ get_param( 1 ) ][ psTotal ];
}

public _bf2_set_user_badge( plugin, params ) {
	if( !is_user_connected( get_param( 1 ) ) )
		return 404;
		
	return g_PlayerBadges[ get_param( 1 ) ][ get_param( 2 ) ]=get_param( 3 );
}

public _bf2_set_user_rank( plugin, params ) {
	if( !is_user_connected( get_param( 1 ) ) )
		return 404;
		
	return g_PlayerRank[ get_param( 1 ) ]=get_param( 2 );
}

public _bf2_set_user_medals( plugin, params ) {
	if( !is_user_connected( get_param( 1 ) ) )
		return 404;
		
	switch( get_param( 2 ) ) {
		case MEDAL_BRONZE:
			return gPlayerStats[ get_param( 1 ) ][ psBronze ]=get_param( 3 );
		case MEDAL_SILVER:
			return gPlayerStats[ get_param( 1 ) ][ psSilver ]=get_param( 3 );
		case MEDAL_GOLD:
			return gPlayerStats[ get_param( 1 ) ][ psGold ]=get_param( 3 );
	}
	return g_PlayerRank[ get_param( 1 ) ];
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

Nie mogę już edytować więc wstawiam tutaj poprawioną wersję pluginu BF2rank

 

 


  • +
  • -
  • 0

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 019
Godlike

  • Postów:5 636
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Niedaleko WWy
Offline

Napisano 31.12.2019 07:46

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sklep sms, bf2, odznaki, problem z odznakami

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl