Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie pluginu "spree"

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzysieq93

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:POLAND
Offline

Napisano 07.11.2009 18:19

Witam

Prosilbym o przerobienie pluginu tak aby wiadomosci pokazywaly sie na say'u a nie na HUD'zie
Dalby rade ktos przerobic :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Spreeeee!"
#define VERSION "0.07"
#define AUTHOR "R3X"
#define MAX_PLAYERS 32
//rozrabiaka
#define PREPARE_HUD() set_hudmessage(42, 255, 42, 0.02, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_,2)
//koniec szalenstwa
#define PREPARE_HUD2() set_hudmessage(42, 42, 255, 0.62, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_,1)

//#define DEBUG

new g_points[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_pointsThisRound[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_cvarLimit,g_cvarEndShow;

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg","onDeath","a");
register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_C");
register_logevent("onEndRound", 2, "1=Round_End")
register_logevent("resetAllThisRound", 2, "1=Round_Start")
g_cvarLimit=register_cvar("amx_spree_limit","5");
g_cvarEndShow=register_cvar("amx_endshow","1");
#if defined DEBUG
register_concmd("show_points","cmd_show_points",ADMIN_KICK);
#endif
}
reset(id){
g_points[id][0]=0;
g_points[id][1]=0;
}
resetRound(id){
g_pointsThisRound[id][0]=0;
g_pointsThisRound[id][1]=0;
}
public resetAllThisRound(){
for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
resetRound(i);
}
public resetAll(){
for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
reset(i);
}
public onEndRound(){
if(get_pcvar_num(g_cvarEndShow))
set_task(0.3,"podsumowanie");
}
public podsumowanie(){
new bool:double=false;
new id=0;
for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
if(g_pointsThisRound[id][0]==g_pointsThisRound[i][0]){
if(g_pointsThisRound[id][1] == g_pointsThisRound[i][1]){
double=true;
}
else if(g_pointsThisRound[id][1] < g_pointsThisRound[i][1]){
id=i;
double=false;
}
}
else if(g_pointsThisRound[id][0] < g_pointsThisRound[i][0]){
id=i;
double=false;
}
}
if(!double && id){
PREPARE_HUD();
new szNick[33];
get_user_name(id,szNick,32);
show_hudmessage(0, "Najbardziej narozrabial:^n%s^n[%d w tym %d w glowe]",szNick,g_pointsThisRound[id][0],g_pointsThisRound[id][1]);
}
}
public client_putinserver(id){
reset(id);
resetRound(id);
}
public client_disconnect(id){
reset(id);
resetRound(id);
}
public onDeath(){
new kid=read_data(1);
new vid=read_data(2);
log_amx("%d->%d",kid,vid);
if(!is_user_connected(kid)){
reset(vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
log_amx("(2)%d->%d",kid,vid);
g_points[kid][0]++;
g_pointsThisRound[kid][0]++;

if(read_data(3)){
g_points[kid][1]++;
g_pointsThisRound[kid][1]++;
}
if(get_pcvar_num(g_cvarLimit)<=0)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(g_points[vid][0]>=get_pcvar_num(g_cvarLimit)){
new szVicNick[33],szKilNick[33];
get_user_name(vid,szVicNick,32);
get_user_name(kid,szKilNick,32);
PREPARE_HUD2();
show_hudmessage(0, "Szalenstwo zabijania^n%s^n [%d w tym %d w glowe]^n^nzatrzymane przez:^n%s",szVicNick,g_points[vid][0],g_points[vid][1],szKilNick);
}
reset(vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#if defined DEBUG
public cmd_show_points(id,level,cid){
if( !cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;
client_print(id,print_console,"----------Points------------");
new Players[32];
new playerCount, id2;
get_players(Players, playerCount);
for ( new i=0; i id2 = Players[i];
client_print(id,print_console,"[%d] P=%d(%dhs), PTR=%d(%dhs)",id2,g_points[id2][0],g_points[id2][1],g_pointsThisRound[id2][0],g_pointsThisRound[id2][1])
}
client_print(id,print_console,"--------------------------");
return PLUGIN_HANDLED;
}
#endif


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.11.2009 18:43

#include <amxmodx> 

#include <amxmisc> 



#define PLUGIN "Spreeeee!" 

#define VERSION "0.07" 

#define AUTHOR "R3X" 

#define MAX_PLAYERS 32 

//rozrabiaka 

#define PREPARE_HUD() set_hudmessage(42, 255, 42, 0.02, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_,2) 

//koniec szalenstwa 

#define PREPARE_HUD2() set_hudmessage(42, 42, 255, 0.62, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_,1) 



//#define DEBUG 



new g_points[MAX_PLAYERS+1][2]; 

new g_pointsThisRound[MAX_PLAYERS+1][2]; 

new g_cvarLimit,g_cvarEndShow; 



public plugin_init(){ 

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); 

	register_event("DeathMsg","onDeath","a"); 

	register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); 

	register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_C"); 

	register_logevent("onEndRound", 2, "1=Round_End") 

	register_logevent("resetAllThisRound", 2, "1=Round_Start") 

	g_cvarLimit=register_cvar("amx_spree_limit","5"); 

	g_cvarEndShow=register_cvar("amx_endshow","1"); 

	#if defined DEBUG 

	register_concmd("show_points","cmd_show_points",ADMIN_KICK); 

	#endif 

} 

reset(id){ 

	g_points[id][0]=0; 

	g_points[id][1]=0; 

} 

resetRound(id){ 

	g_pointsThisRound[id][0]=0; 

	g_pointsThisRound[id][1]=0; 

} 

public resetAllThisRound(){ 

	for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++) 

		resetRound(i); 

} 

public resetAll(){ 

	for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++) 

		reset(i); 

} 

public onEndRound(){ 

	if(get_pcvar_num(g_cvarEndShow)) 

		set_task(0.3,"podsumowanie"); 

} 

public podsumowanie(){ 

	new bool:double=false; 

	new id=0; 

	for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){ 

		if(g_pointsThisRound[id][0]==g_pointsThisRound[i][0]){ 

			if(g_pointsThisRound[id][1] == g_pointsThisRound[i][1]){ 

				double=true; 

			} 

			else if(g_pointsThisRound[id][1] < g_pointsThisRound[i][1]){ 

				id=i; 

				double=false; 

			} 

		} 

		else if(g_pointsThisRound[id][0] < g_pointsThisRound[i][0]){ 

			id=i;	

			double=false; 

		} 

	} 

	if(!double && id){ 

		new szNick[33]; 

		get_user_name(id,szNick,32); 

		client_print(0,print_chat," Najbardziej narozrabial:^n%s^n[%d w tym %d w glowe]",szNick,g_pointsThisRound[id][0],g_pointsThisRound[id][1]); 

	} 

} 

public client_putinserver(id){ 

	reset(id); 

	resetRound(id); 

} 

public client_disconnect(id){ 

	reset(id); 

	resetRound(id); 

} 

public onDeath(){ 

	new kid=read_data(1); 

	new vid=read_data(2); 

	log_amx("%d->%d",kid,vid); 

	if(!is_user_connected(kid)){ 

		reset(vid); 

		return PLUGIN_CONTINUE; 

	} 

	log_amx("(2)%d->%d",kid,vid); 

	g_points[kid][0]++; 

	g_pointsThisRound[kid][0]++; 

	

	if(read_data(3)){ 

		g_points[kid][1]++; 

		g_pointsThisRound[kid][1]++; 

	} 

	if(get_pcvar_num(g_cvarLimit)<=0) 

		return PLUGIN_CONTINUE; 

	if(g_points[vid][0]>=get_pcvar_num(g_cvarLimit)){ 

		new szVicNick[33],szKilNick[33]; 

		get_user_name(vid,szVicNick,32); 

		get_user_name(kid,szKilNick,32); 

		client_print(0,print_chat,"Szalenstwo zabijania^n%s^n [%d w tym %d w glowe]^n^nzatrzymane przez:^n%s",szVicNick,g_points[vid][0],g_points[vid][1],szKilNick); 

	} 

	reset(vid); 

	return PLUGIN_CONTINUE; 

} 

#if defined DEBUG 

public cmd_show_points(id,level,cid){ 

	if( !cmd_access(id, level, cid, 1)) 

		return PLUGIN_HANDLED; 

	client_print(id,print_console,"----------Points------------"); 

	new Players[32]; 

	new playerCount, id2; 

	get_players(Players, playerCount); 

	for ( new i=0; i<playerCount; i++){ 

		id2 = Players[i]; 

		client_print(id,print_console,"[%d] P=%d(%dhs), PTR=%d(%dhs)",id2,g_points[id2][0],g_points[id2][1],g_pointsThisRound[id2][0],g_pointsThisRound[id2][1]) 

	} 

	client_print(id,print_console,"--------------------------"); 

	return PLUGIN_HANDLED; 

} 

#endif 


  • +
  • -
  • 0

#3 krzysieq93

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:POLAND
Offline

Napisano 07.11.2009 20:26

dzięki
A moglbys jeszcze dodac ColorChat:)



Najlepszy Gracz Rundy | Gracz
Zabil 0 graczy | Ustrzelil 0 hsow


Szalenstwo zabijania Gracz [ Zabic 0 w tym 0 hsow ] zatrzymane przez | Gracz



Tak to by mialo wygladac
proszę:)
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.11.2009 23:00

#include <amxmodx> 

#include <amxmisc> 

#include <colorchat>



#define PLUGIN "Spreeeee!" 

#define VERSION "0.07" 

#define AUTHOR "R3X" 

#define MAX_PLAYERS 32 

//rozrabiaka 

#define PREPARE_HUD() set_hudmessage(42, 255, 42, 0.02, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_,2) 

//koniec szalenstwa 

#define PREPARE_HUD2() set_hudmessage(42, 42, 255, 0.62, -1.0, 0, 6.0, 6.0,_,_,1) 



//#define DEBUG 



new g_points[MAX_PLAYERS+1][2]; 

new g_pointsThisRound[MAX_PLAYERS+1][2]; 

new g_cvarLimit,g_cvarEndShow; 



public plugin_init(){ 

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); 

    register_event("DeathMsg","onDeath","a"); 

    register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); 

    register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_C"); 

    register_logevent("onEndRound", 2, "1=Round_End") 

    register_logevent("resetAllThisRound", 2, "1=Round_Start") 

    g_cvarLimit=register_cvar("amx_spree_limit","5"); 

    g_cvarEndShow=register_cvar("amx_endshow","1"); 

    #if defined DEBUG 

    register_concmd("show_points","cmd_show_points",ADMIN_KICK); 

    #endif 

} 

reset(id){ 

    g_points[id][0]=0; 

    g_points[id][1]=0; 

} 

resetRound(id){ 

    g_pointsThisRound[id][0]=0; 

    g_pointsThisRound[id][1]=0; 

} 

public resetAllThisRound(){ 

    for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++) 

        resetRound(i); 

} 

public resetAll(){ 

    for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++) 

        reset(i); 

} 

public onEndRound(){ 

    if(get_pcvar_num(g_cvarEndShow)) 

        set_task(0.3,"podsumowanie"); 

} 

public podsumowanie(){ 

    new bool:double=false; 

    new id=0; 

    for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){ 

        if(g_pointsThisRound[id][0]==g_pointsThisRound[i][0]){ 

            if(g_pointsThisRound[id][1] == g_pointsThisRound[i][1]){ 

                double=true; 

            } 

            else if(g_pointsThisRound[id][1] < g_pointsThisRound[i][1]){ 

                id=i; 

                double=false; 

            } 

        } 

        else if(g_pointsThisRound[id][0] < g_pointsThisRound[i][0]){ 

            id=i;    

            double=false; 

        } 

    } 

    if(!double && id){ 

        new szNick[33]; 

        get_user_name(id,szNick,32); 

        ColorChat(0,GREEN," Najlepszy Gracz Rundy |^x03%s^n[^x04Zabil ^x03%d ^x04graczy | Ustrzelil ^x03%d hsow]",szNick,g_pointsThisRound[id][0],g_pointsThisRound[id][1]); 

    } 

} 

public client_putinserver(id){ 

    reset(id); 

    resetRound(id); 

} 

public client_disconnect(id){ 

    reset(id); 

    resetRound(id); 

} 

public onDeath(){ 

    new kid=read_data(1); 

    new vid=read_data(2); 

    log_amx("%d->%d",kid,vid); 

    if(!is_user_connected(kid)){ 

        reset(vid); 

        return PLUGIN_CONTINUE; 

    } 

    log_amx("(2)%d->%d",kid,vid); 

    g_points[kid][0]++; 

    g_pointsThisRound[kid][0]++; 

    

    if(read_data(3)){ 

        g_points[kid][1]++; 

        g_pointsThisRound[kid][1]++; 

    } 

    if(get_pcvar_num(g_cvarLimit)<=0) 

        return PLUGIN_CONTINUE; 

    if(g_points[vid][0]>=get_pcvar_num(g_cvarLimit)){ 

        new szVicNick[33],szKilNick[33]; 

        get_user_name(vid,szVicNick,32); 

        get_user_name(kid,szKilNick,32); 

        ColorChat(0,GREEN,"Szalenstwo zabijania^n^x03%s^n^x04 [ Zabic ^x03 %d ^x04w tym ^x03 %d ^x04hsow]^n^nzatrzymane przez:^n^x03%s",szVicNick,g_points[vid][0],g_points[vid][1],szKilNick); 

    } 

    reset(vid); 

    return PLUGIN_CONTINUE; 

} 

#if defined DEBUG 

public cmd_show_points(id,level,cid){ 

    if( !cmd_access(id, level, cid, 1)) 

        return PLUGIN_HANDLED; 

    client_print(id,print_console,"----------Points------------"); 

    new Players[32]; 

    new playerCount, id2; 

    get_players(Players, playerCount); 

    for ( new i=0; i<playerCount; i++){ 

        id2 = Players[i]; 

        client_print(id,print_console,"[%d] P=%d(%dhs), PTR=%d(%dhs)",id2,g_points[id2][0],g_points[id2][1],g_pointsThisRound[id2][0],g_pointsThisRound[id2][1])

    } 

    client_print(id,print_console,"--------------------------"); 

    return PLUGIN_HANDLED; 

} 

#endif

  • +
  • -
  • 0

#5 krzysieq93

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:POLAND
Offline

Napisano 08.11.2009 00:07

Dziekuje
Pomogles:)

Temat mozna zamknac.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych