Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Usuwanie danych nvault.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Black004

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:367
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.12.2019 16:45

Witam, mam problem z usuwaniem danych z zapisu nvault, gracze narzekają, że usuwa im czasami skiny do kos i szlugi ( nawet nie musi ich usuwac do 0 tylko mają ich o połowe mniej) Dodałem w pluginie na szlugi usuwanie wpisów starszych niż 10 dni, bo myślałem, że usuwa graczom szlugi dlatego, że dużo danych jest w pliku nvault. Posiadam 3 bazy danych sql na serwerze, (1 większa, 2 mniejsze), a do tego 8 zapisow nvault (większość to takie mniejsze zapisy)

 

Dodam może kod kos, ponieważ je ostatnio dodałem i też się niektórym graczom usuwa:

public client_authorized(id)
{
	resetData(id);
	readData(id);
}

public client_disconnect(id)
{
	saveData(id);
	resetData(id);
}

public resetData(id)
{
	for(new i=0;i<=4;i++){
		itemy_gracza[id][i] = 0
	}
	for(new i=1;i< sizeof kosy-1;i++){
		skiny_gracza[id][i] = 0
	}
	pKnifeSkin[id] = -1
	gracz_sprzedal[id] = false;
}
public saveData(id)
{

	new brak_danych[33];
	if(!gracz_sprzedal[id]){
	for(new i=0;i<=4;i++) {
	
		if(!itemy_gracza[id][i]){
		brak_danych[id]++
		}
	}
	for(new i=1;i< sizeof kosy-1;i++) {
	
		if(!skiny_gracza[id][i]){
		brak_danych[id]++
		}
	}
	
	if(brak_danych[id] == 13){
		brak_danych[id] = 0;
		return;
	}
	}
	new name[33];
	get_user_name(id, name, 32)
	new vaultkey[64],vaultdata[128], iLen;
	formatex(vaultkey, 63,"%s-kosy", name);
	
	for(new i=0;i<=4;i++){
		iLen += formatex(vaultdata[iLen], charsmax(vaultdata)-iLen, " %d", itemy_gracza[id][i])
	}
		iLen += formatex(vaultdata[iLen], charsmax(vaultdata)-iLen, " %d", pKnifeSkin[id])
	for(new i=1;i< sizeof kosy-1;i++){
		iLen += formatex(vaultdata[iLen], charsmax(vaultdata)-iLen, " %d", skiny_gracza[id][i])
	}
	
	nvault_set(vault_kosy,vaultkey,vaultdata);
	
	
}

public readData(id)
{
	new name[33];
	get_user_name(id, name, 32)
	new vaultkey[64], vaultdata[128]
	formatex(vaultkey, 63, "%s-kosy", name);
	
	if(nvault_get(vault_kosy,vaultkey,vaultdata,127)){
	new read_parse[14][8];
	parse(vaultdata, read_parse[0], 7, read_parse[1], 7, read_parse[2], 7, read_parse[3], 7, read_parse[4], 7, read_parse[5], 7,
	read_parse[6], 7, read_parse[7], 7, read_parse[8], 7, read_parse[9], 7, read_parse[10], 7, read_parse[11], 7, read_parse[12], 7, read_parse[13], 7);
	
		for(new i=0;i<=4;i++){
		itemy_gracza[id][i] = str_to_num(read_parse[i]);
		}
		pKnifeSkin[id] = str_to_num(read_parse[5]);
	
		for(new i=1;i<sizeof kosy-1;i++){
		skiny_gracza[id][i] = str_to_num(read_parse[i+5]);
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Użytkownik Black004 edytował ten post 15.12.2019 16:50

  • +
  • -
  • 0

#2 StennyS

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:blazej
  • Lokalizacja:podlasie
Offline

Napisano 15.12.2019 21:43

przyłączam się do tematu


  • +
  • -
  • 0

#3 NeQMaster

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 15.12.2019 23:07

Dołączam się, mam podobny problem, że usuwa mi dane graczy
  • +
  • -
  • 0

#4 Black004

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:367
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.12.2019 17:11

@ref


  • +
  • -
  • 0

#5 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.12.2019 18:13

przyłączam się do tematu

 

Dołączam się, mam podobny problem, że usuwa mi dane graczy

 

Wasze pluginy są inne a dla każdego pluginu będzie trzeba rozpatrzyć potencjalne rozwiązanie osobno. Stwórzcie osobne tematy i opiszcie dokładnie problem wraz z kodem.

 

@topic

Umieść te linijki w kodzie:

 

saveData

new const filePath[] = "addons/amxmodx/logs/vault_logs.txt";

new content[2 << 7];

formatex(content, charsmax(content), "Saving data: (user: %s) (vault data: %s)", name, vaultdata);

log_to_file(filePath, content);

readData

new const filePath[] = "addons/amxmodx/logs/vault_logs.txt";

new content[2 << 7];

formatex(content, charsmax(content), "Reading data: (user: %s) (vault data: %s)", name, vaultdata);

log_to_file(filePath, content);

Podrzuć plik ze ścieżki po tym, jak komuś coś zniknie.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych