Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Error adminlisten


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ori

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 09.10.2019 19:19

L 10/09/2019 - 20:16:58: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 10/09/2019 - 20:16:58: [AMXX]    [0] 2767.attach::catch_say (line 62)
L 10/09/2019 - 20:16:58: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "adminlisten.amxx", version "2.3x")
L 10/09/2019 - 20:16:58: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 10/09/2019 - 20:16:58: [AMXX]    [0] 2767.attach::catch_say (line 91)
 
 
Jak to naprawić? 

  • +
  • -
  • 0

#2 vanillah

    nie wiem

  • Użytkownik

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:279
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.10.2019 21:50

daj sma


  • +
  • -
  • 0

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah


#3 ori

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 10.10.2019 07:32


 

//ported by [email protected]

// *******************************************************************************
// Admin Listen 2.3x, Also Copyright 2004, /dev/ urandom. No Warranties, 
// either expressed or implied.
// Props to Maxim for the remake of Luke Sankeys original plugin.
// Props to Luke Sankey for the original AdminMod plugin (SankListen).
// Inspired by PsychoListen by PsychoGuard
//
// Allows administrators (with flag "n") to see all team chats, and dead chats.
//
// Use amx_adminlisten_voice 0|1 to turn off and on the hearing of voicecomms
 
// In 2.0 the Chat Engine was totally rewritten from ground up,
// a different, more efficent method, was used to pick up say messages,
// also fewer calculations and variables in this version.
//
// 2.1 - VoiceComm rewrite, fixed a few typos in the comments.
//
// 2.2 - Updated for Condition Zero 1.2, Note that while I've attempted to keep
//       backwards compatability with other mods, I cannot vouch for it working
//       in other mods as I only have a CS:CZ server to test it in.
//
// 2.3 - Updated to work with Counter-Strike after steams update June 14, 2004.
// *******************************************************************************
 
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
 
// Counter for the SayText event.
new count[32][32]     
new g_voice_status[2]
 
public catch_say(id)
{
new reciever = read_data(0) //Reads the ID of the message recipient
new sender = read_data(1)   //Reads the ID of the sender of the message
new message[151]            //Variable for the message
new channel[151]
new sender_name[32]
 
if (is_running("czero")||is_running("cstrike"))
{
    read_data(2,channel,150)
    read_data(4,message,150)
    get_user_name(sender, sender_name, 31)
} else {
        read_data(2,message,150)
}
   
// DEBUG. 
// console_print(0, "DEBUG MESSAGE: %s", message)
// console_print(0, "DEBUG channel: %s", channel)
// console_print(0, "DEBUG sender: %s, %i", sender_name, sender)
// console_print(0, "DEBUG receiver: %i", reciever)
   
    //With the SayText event, the message is sent to the person who sent it last.
    //It's sent to everyone else before the sender recieves it.
 
// Keeps count of who recieved the message
    count[sender][reciever] = 1          
// If current SayText message is the last then...
    if (sender == reciever)
{      
      new player_count = get_playersnum()  //Gets the number of players on the server
      new players[32] //Player IDs
      get_players(players, player_count, "c")
 
      for (new i = 0; i < player_count; i++) 
{
// If the player is an admin...
          if (get_user_flags(players[i]) & ADMIN_LEVEL_B)
{     
// If the player did not recieve the message then...
            if (count[sender][players[i]] != 1)
{              
                message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"),{0,0,0},players[i])
                // Appends the ID of the sender to the message, so the engine knows what color to make the name.
                write_byte(sender)
                // Appends the message to the message (depending on the mod).
if (is_running("czero")||is_running("cstrike"))
        {
    write_string(channel)
        write_string(sender_name)
        }
                write_string(message)
                message_end()
            }
          }
          count[sender][players[i]] = 0  //Set everyone's counter to 0 so it's ready for the next SayText
      }
    }
 
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_init(){
   register_plugin("AdminListen","2.3x","/dev/ urandom")
   register_srvcmd("amx_adminlisten_voice","voice_status")
   register_event("SayText","catch_say","b")
   return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_modules(){
   require_module("engine") 
}
 
// *********************
// VoiceComm Stuff
// *********************
 
public client_infochanged(id)
{
   if ((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B) && equal(g_voice_status,"1")) set_speak(id, 4)
}
 
public client_connect(id)
{
   if ((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B) && equal(g_voice_status,"1")) set_speak(id, 4)
}
 
public voice_status(){
   read_argv(1,g_voice_status,1)
   new player_count = get_playersnum()
   new players[32] //Player IDs
   get_players(players, player_count, "c")
   for (new i = 0; i < player_count; i++) {
      if ((get_user_flags(players[i]) & ADMIN_LEVEL_B)){         
         if (equal(g_voice_status,"0")) set_speak(players[i], 0)
         if (equal(g_voice_status,"1")) set_speak(players[i], 4)
      }
   }
}
 

 


  • +
  • -
  • 0

#4 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 408
Wszechobecny

  • Postów:809
  • GG:
Offline

Napisano 10.10.2019 20:17

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#5 ori

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 11.10.2019 10:11

Sprawdź

Dzięki to działa tylko teraz takie errory wywala:

L 10/11/2019 - 10:38:49: [ENGINE] Invalid player 9
L 10/11/2019 - 10:38:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "voice_manager.amxx", version "1.0.28")
L 10/11/2019 - 10:38:49: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_speak")
L 10/11/2019 - 10:38:49: [AMXX]    [0] voice_manager.sma::player_spawn (line 604)
prędzej ich nie było. Ogólnie mam problem z tym ze admini nie słysza przeciwnego teamu po smierci. Sma jest w tym temacie: https://amxx.pl/topi...ces-management/

  • +
  • -
  • 0

#6 Devastator

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:16
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 11.10.2019 18:46

dodaj w funkcji player_spawn warunek

if(!is_user_connected(id)) return;

  • +
  • -
  • 1

#7 ori

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 12.10.2019 12:25

 

dodaj w funkcji player_spawn warunek

if(!is_user_connected(id)) return;

Znaczy w którym miejscu bo ja troche zielony w tym jestem? 


  • +
  • -
  • 0

#8 ori

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 12.10.2019 17:03

pomoże ktoś? bo logów z tym errorem mam mnóstwo już 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl