Mam plugin który wyświetla wszystkim tt gdzie jest bomba w postaci sprite laserbeam.
set_task(1.0, "bomb_update_position", .flags="b");
public bomb_update_position()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "weapon_c4");
while(ent > 0)
{
for(new i = 1; i <= 32; i++)
{
if(!is_user_alive(i))
continue;
if(get_user_team(i) != 1)
continue;
new Float:my_origin[3], Float:target_origin[3];
entity_get_vector(i, EV_VEC_origin, my_origin);
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, target_origin);
//...
Pobierając w ten sposób pozycje bomby, sprite tworzy się w miejscu w którym byłem kiedy te bombę wyrzuciłem.
Jak pobrać pozycje leżącej bomby ? Zrobiłem gdzieś błąd (chociażby w classname) czy może błąd jest w dalszej części kodu ?


Dodatki SourceMod













