Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zabezpieczenie na modele i mapy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 049
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.07.2019 16:50

Można jakoś zabezpieczyć się przed skopiowaniem modelu/mapy przez graczy?

Wiem, że gracze muszą mieć plik po swojej stronie, ale czy można jakoś uniknąć skopiowania

W grę wchodzi możliwość wykonywania poleceń na graczu (bez ograniczeń, chodzi o komendę np. nadpisującą plik), zależy mi tylko na uniknięciu skopiowania pliku lub zablokowaniu możliwości użycia go na innych serwerach.


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.07.2019 19:39

czyli możesz nadpisywać pliki ?
Robiin (31.07.2019 20:23):
Mogę wykonać polecenie na graczu.

  • +
  • -
  • 0

#3 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 31.07.2019 22:30

Raczej się nie da , sam kiedyś coś myślałem w tym kierunku . Bo dla mnie bez sens zrobisz np. modele , a zaraz połowa serwerów je ma. 


Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 31.07.2019 22:30


#4 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 31.07.2019 23:24

hmmmm na jailbreak serverach widziałem ze są modele "spakowane" czyli w jednym pliku jest kilka modeli i plugin na nich potrafił operwać chyba to były czapki czy coś takiego i losowo graczom przypisywał z tego pliku modele, moze coś w tym kierunku?


  • +
  • -
  • 0

#5 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 049
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.08.2019 00:59

Raczej się nie da , sam kiedyś coś myślałem w tym kierunku . Bo dla mnie bez sens zrobisz np. modele , a zaraz połowa serwerów je ma. 

Dokładnie o to chodzi.

 

 

hmmmm na jailbreak serverach widziałem ze są modele "spakowane" czyli w jednym pliku jest kilka modeli i plugin na nich potrafił operwać chyba to były czapki czy coś takiego i losowo graczom przypisywał z tego pliku modele, moze coś w tym kierunku?

To są submodele, jeśli gracze będą mieli do nich dostęp to bez problemu znajdzie się osoba, która odnajdzie indeksy submodeli, więc ta opcja odpada.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#6 Żuk

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:291
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 01.08.2019 14:56

Nawet jakbyś nadpisał pliki to nie nadpiszesz modeli bo wtedy bez ich usunięcia gracz nie wejdzie ponownie na serwer, a jakby stworzyć model, którego nie podmieniasz a nakładasz jak czapke? do tego jakaś nazwa nieadekwatna do moda, kilka fejkowych modeli w środku dla zmyłki

 

zmiany trzeba by wprowadzić na poziomie modeli tzn. zrobić coś, żeby model był niemożliwy do odpalenia bez jakiegoś pliku coś jak .wady przy mapach tyle, że pewnie by pokazało błąd z tym plikiem także temat nie do przeskoczenia raczej xD


Użytkownik Żuk edytował ten post 01.08.2019 14:59

  • +
  • -
  • 0

#7 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 049
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.08.2019 15:04

Przy dzisiejszych standardach prędkości internetu i poprawnie skonfigurowanym FDlu jestem w stanie nawet pójść w usuwanie modelu / nadpisanie tak, żeby go zniszczyć, ale to w ostateczności.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.08.2019 17:09

TrackerUI i hook na dostęp do pliku? :D Nie wiem czy by sie dało, ale mozna by miec zaszyfrowane modele i Trackerem gdy plik jest wczytywany odszyfrowac w pamieci czy cos


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych