Może ktoś mi pomóc i edytować ten plugin , problem jest następujący, zapis kupionych umiejętności po zmianie mapy (nie zawsze) się zapisuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.07.2019 23:57
Może ktoś mi pomóc i edytować ten plugin , problem jest następujący, zapis kupionych umiejętności po zmianie mapy (nie zawsze) się zapisuje.
Napisano 27.07.2019 22:58
Pytanie czy robienie tej funkcji:
public plugin_end() { SaveGangs(); sqlv_close( g_hVault ); } public SaveGangs() { new szConfigsDir[ 64 ]; get_configsdir( szConfigsDir, charsmax( szConfigsDir ) ); add( szConfigsDir, charsmax( szConfigsDir ), "/jb_gangs.ini" ); if( file_exists( szConfigsDir ) ) delete_file( szConfigsDir ); new iFile = fopen( szConfigsDir, "wt" ); new aData[ GangInfo ]; new szBuffer[ 256 ]; for( new i = 0; i < ArraySize( g_aGangs ); i++ ) { ArrayGetArray( g_aGangs, i, aData ); formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "[%s]^n", aData[ GangName ] ); fputs( iFile, szBuffer ); formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "HP=%i^n", aData[ GangHP ] ); fputs( iFile, szBuffer ); formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Stealing=%i^n", aData[ GangStealing ] ); fputs( iFile, szBuffer ); formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Gravity=%i^n", aData[ GangGravity ] ); fputs( iFile, szBuffer ); formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Stamina=%i^n", aData[ GangStamina ] ); fputs( iFile, szBuffer ); formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "WeaponDrop=%i^n", aData[ GangWeaponDrop ] ); fputs( iFile, szBuffer ); formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Damage=%i^n", aData[ GangDamage ] ); fputs( iFile, szBuffer ); formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Kills=%i^n^n", aData[ GangKills ] ); fputs( iFile, szBuffer ); } fclose( iFile ); }
nie jest zbyt ciężkie jak na plugin_end... Niech ktoś obali albo potwierdzi tą teorie
Jeśli wyjdzie, że tak jest to trzeba by zrobić taska na np 5s przed koncem mapy, albo w momencie zakonczenia - ta tabela wynikow co sie wyswietla (EVENT INTERMISSION)
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych