Może ktoś mi pomóc i edytować ten plugin , problem jest następujący, zapis kupionych umiejętności po zmianie mapy (nie zawsze) się zapisuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.07.2019 23:57
Może ktoś mi pomóc i edytować ten plugin , problem jest następujący, zapis kupionych umiejętności po zmianie mapy (nie zawsze) się zapisuje.
Napisano 27.07.2019 22:58
Pytanie czy robienie tej funkcji:
public plugin_end()
{
SaveGangs();
sqlv_close( g_hVault );
}
public SaveGangs()
{
new szConfigsDir[ 64 ];
get_configsdir( szConfigsDir, charsmax( szConfigsDir ) );
add( szConfigsDir, charsmax( szConfigsDir ), "/jb_gangs.ini" );
if( file_exists( szConfigsDir ) )
delete_file( szConfigsDir );
new iFile = fopen( szConfigsDir, "wt" );
new aData[ GangInfo ];
new szBuffer[ 256 ];
for( new i = 0; i < ArraySize( g_aGangs ); i++ )
{
ArrayGetArray( g_aGangs, i, aData );
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "[%s]^n", aData[ GangName ] );
fputs( iFile, szBuffer );
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "HP=%i^n", aData[ GangHP ] );
fputs( iFile, szBuffer );
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Stealing=%i^n", aData[ GangStealing ] );
fputs( iFile, szBuffer );
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Gravity=%i^n", aData[ GangGravity ] );
fputs( iFile, szBuffer );
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Stamina=%i^n", aData[ GangStamina ] );
fputs( iFile, szBuffer );
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "WeaponDrop=%i^n", aData[ GangWeaponDrop ] );
fputs( iFile, szBuffer );
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Damage=%i^n", aData[ GangDamage ] );
fputs( iFile, szBuffer );
formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Kills=%i^n^n", aData[ GangKills ] );
fputs( iFile, szBuffer );
}
fclose( iFile );
}
nie jest zbyt ciężkie jak na plugin_end... Niech ktoś obali albo potwierdzi tą teorie ![]()
Jeśli wyjdzie, że tak jest to trzeba by zrobić taska na np 5s przed koncem mapy, albo w momencie zakonczenia - ta tabela wynikow co sie wyswietla (EVENT INTERMISSION)
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych