Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Muzyka na początku pierwszej rundy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 jarski

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:ŁG
Offline

Napisano 06.11.2009 17:10

Proszę o podanie lub jeśli takiego nie ma to o napisanie pluginu, który od 10 sekundy każdej kolejnej mapy puszczałby muzykę (trwającą około minuty). Najlepiej jeśli ta muzyka byłaby w mp3 i puszczał 3 rodzaje plików na kolejnych mapach, tzn. na mapie 1 plik a.mp3, na mapie 2 plik b.mp3, na mapie 3 plik c.mp3, na mapie 4 plik a.mp3, itd. Jeśli się nie da to wystarczy jeden plik muzyczny.

[ Dodano: 13-11-2009, 12:00 ]
Kolega napisał kod do pluginu:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Muzyka na start"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "Fantazja"


public plugin_init() 
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   set_task(1.0,"count_time", 0)
}

new const map_start[][] =
{
   "misc/fantazja/shakin_stevens.mp3",
   "misc/fantazja/the_pogues.mp3",
   "misc/fantazja/wizzard.mp3"
}

public plugin_precache() 
{
   for (new i = 0; i < sizeof map_start; i++)
   precache_sound(map_start[i])
}

public count_time()
{
   set_task(10.0,"play_music", 0)
}

public play_music()
{
   client_cmd(0,"stopsound")
   play_sound(0, map_start[random_num(0, sizeof map_start - 1)])
}

stock play_sound(index, const song[])
{
   if(contain(song, ".mp3") != -1)
    {
   new soundform[64]
   format(soundform, 63, "sound/%s", song)
   client_cmd(index, "mp3 play %s", soundform)
    }
   else
   client_cmd(index, "spk %s", song)
}
Jednak jest z nim mały problem. Przy wyjściu z serwera muzyka dalej gra. Przy ponownym połączeniu, podczas ładowania oraz przy całkowitym wyjściu z gry słychać niewielki fragment utworu. Czy mógłby ktoś poprawić kod tak, żeby takich błędów nie było?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych