[ Dodano: 13-11-2009, 12:00 ]
Kolega napisał kod do pluginu:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Muzyka na start"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "Fantazja"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(1.0,"count_time", 0)
}
new const map_start[][] =
{
"misc/fantazja/shakin_stevens.mp3",
"misc/fantazja/the_pogues.mp3",
"misc/fantazja/wizzard.mp3"
}
public plugin_precache()
{
for (new i = 0; i < sizeof map_start; i++)
precache_sound(map_start[i])
}
public count_time()
{
set_task(10.0,"play_music", 0)
}
public play_music()
{
client_cmd(0,"stopsound")
play_sound(0, map_start[random_num(0, sizeof map_start - 1)])
}
stock play_sound(index, const song[])
{
if(contain(song, ".mp3") != -1)
{
new soundform[64]
format(soundform, 63, "sound/%s", song)
client_cmd(index, "mp3 play %s", soundform)
}
else
client_cmd(index, "spk %s", song)
}Jednak jest z nim mały problem. Przy wyjściu z serwera muzyka dalej gra. Przy ponownym połączeniu, podczas ładowania oraz przy całkowitym wyjściu z gry słychać niewielki fragment utworu. Czy mógłby ktoś poprawić kod tak, żeby takich błędów nie było?


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








