←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jak dodawac Kolejno Poziomy pomoc

  • +
  • -
DeszczNaBetonie - zdjęcie DeszczNaBetonie 17.06.2019

Witajcie drodzy amxxowicze. W poscie proszę o wyrozumiałosć.

 

chodzi tutaj oto aby ktoś chętny naoisał mi co i jak robic aby dodawac kolejne poziomy do Gunxpmoda.Wiem ze to w chu* pisania ale myśle ze ktos jest tutaj na pewno wporządku i pomoże.

Licze na was  :google:

Odpowiedz

  • +
  • -
wonsz żeczny - zdjęcie wonsz żeczny 17.06.2019

Ja chcąc mieć max np. 50 lvl i coś co przypomina gunxpmoda wolałem napisać od nowa expmoda niż dodawać poziomy w tym gunxpmodzie.

Tam jest mnóstwo kodu a żeby dodać kolejne levele trzeba zmieniać bardzo bardzo wiele rzeczy.

Odpowiedz

  • +
  • -
DeszczNaBetonie - zdjęcie DeszczNaBetonie 17.06.2019

Ja chcąc mieć max np. 50 lvl i coś co przypomina gunxpmoda wolałem napisać od nowa expmoda niż dodawać poziomy w tym gunxpmodzie.

Tam jest mnóstwo kodu a żeby dodać kolejne levele trzeba zmieniać bardzo bardzo wiele rzeczy.

wonsz a jakaśpomoc,poradnik czy cos od czego zaczaci sb poradzic??

Odpowiedz

  • +
  • -
wonsz żeczny - zdjęcie wonsz żeczny 18.06.2019

#include <amxmodx>
#include <nvault>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "ExpMod"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "Wonsz żeczny"

#define MAXPOZIOM 100

new Exp[ 33 ], Poziom[ 33 ]

new vault, HUD

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	register_event( "DeathMsg", "DeathMsg", "a" )
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1 )

	HUD = CreateHudSyncObj()
	vault = nvault_open( "ZapisExpMod" ) 
}

public DeathMsg()
{
	new Zabojca = read_data( 1 )
	new Ofiara = read_data( 2 )

	if( Zabojca == Ofiara )
		return PLUGIN_HANDLED

	if( Gracz( Zabojca ) )
	{
		DodajExp( Zabojca )
		SprawdzPoziom( Zabojca )
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public DodajExp( wonsz )
{
	if( get_user_flags( wonsz ) & ADMIN_LEVEL_H )
	{
		Exp[ wonsz ] = Exp[ wonsz ] + 20
	} else {
		Exp[ wonsz ] = Exp[ wonsz ] + 10
	}
}

public SprawdzPoziom( zeka )
{
	while( Exp[ zeka ] >= WymaganyExp( Poziom[ zeka ] ) && Poziom[ zeka ] < MAXPOZIOM )
		Poziom[ zeka ] ++
}

public WymaganyExp( cyka )
{
	return power(cyka, 2) * 25
	// tutaj poziom gracza bedzie podniesiony do potegi 2 oraz pomnozony przez 25 co da nam wymagany exp na kolejny poziom
}

public Gracz( id )
{
	if( is_user_connected( id ) && is_user_alive( id ) )
		return true
	
	return false 
}

public client_connect( id )
{
	WczytajExp( id )
}

public client_disconnect( id )
{
	ZapiszExp( id )
}

public WczytajExp( id )
{
	new name[ 35 ]
	new vaultdata[ 256 ]
	new vaultkey[ 64 ]
	get_user_name( id, name, 34 )
			
	format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name )	
	format( vaultdata,255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] ) 	
	nvault_get( vault, vaultkey, vaultdata, 255 ) 
	replace_all( vaultdata , 255, "#", " " )

	new poziom[ 32 ], exp[ 32 ]

	parse( vaultdata, poziom, 31, exp, 31 ) 
	Poziom[ id ] = str_to_num( poziom )
	Exp[ id ] = str_to_num( exp ) 
}

public ZapiszExp( id )
{
	new name[ 35 ]
	get_user_name( id, name, 34 )
	new vaultdata[ 256 ]
	new vaultkey[ 64 ]
			
	format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name )
	format( vaultdata, 255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] )
	nvault_set( vault , vaultkey, vaultdata ) 
}

public Odrodzenie( id )
{
	set_task( 0.1, "PokazHUD", id, _, _, "b" )
}

public PokazHUD( id )
{
	if( !Gracz( id ) )
		return PLUGIN_HANDLED

	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.30, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, HUD , "Poziom: %d ^nExp: %d / %d", Poziom[ id ], Exp[ id ], WymaganyExp( Poziom[ id ] ) )

	return PLUGIN_HANDLED
}

Tutaj masz prostego expmoda z mojego poradnika.

Przyda Ci się jeszcze tworzenie menu:

https://amxx.pl/topi...tworzenie-menu/

Jak z czymś będziesz miał problem to pisz.

Odpowiedz

  • +
  • -
DeszczNaBetonie - zdjęcie DeszczNaBetonie 18.06.2019

#include <amxmodx>
#include <nvault>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "ExpMod"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "Wonsz żeczny"

#define MAXPOZIOM 100

new Exp[ 33 ], Poziom[ 33 ]

new vault, HUD

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	register_event( "DeathMsg", "DeathMsg", "a" )
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1 )

	HUD = CreateHudSyncObj()
	vault = nvault_open( "ZapisExpMod" ) 
}

public DeathMsg()
{
	new Zabojca = read_data( 1 )
	new Ofiara = read_data( 2 )

	if( Zabojca == Ofiara )
		return PLUGIN_HANDLED

	if( Gracz( Zabojca ) )
	{
		DodajExp( Zabojca )
		SprawdzPoziom( Zabojca )
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public DodajExp( wonsz )
{
	if( get_user_flags( wonsz ) & ADMIN_LEVEL_H )
	{
		Exp[ wonsz ] = Exp[ wonsz ] + 20
	} else {
		Exp[ wonsz ] = Exp[ wonsz ] + 10
	}
}

public SprawdzPoziom( zeka )
{
	while( Exp[ zeka ] >= WymaganyExp( Poziom[ zeka ] ) && Poziom[ zeka ] < MAXPOZIOM )
		Poziom[ zeka ] ++
}

public WymaganyExp( cyka )
{
	return power(cyka, 2) * 25
	// tutaj poziom gracza bedzie podniesiony do potegi 2 oraz pomnozony przez 25 co da nam wymagany exp na kolejny poziom
}

public Gracz( id )
{
	if( is_user_connected( id ) && is_user_alive( id ) )
		return true
	
	return false 
}

public client_connect( id )
{
	WczytajExp( id )
}

public client_disconnect( id )
{
	ZapiszExp( id )
}

public WczytajExp( id )
{
	new name[ 35 ]
	new vaultdata[ 256 ]
	new vaultkey[ 64 ]
	get_user_name( id, name, 34 )
			
	format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name )	
	format( vaultdata,255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] ) 	
	nvault_get( vault, vaultkey, vaultdata, 255 ) 
	replace_all( vaultdata , 255, "#", " " )

	new poziom[ 32 ], exp[ 32 ]

	parse( vaultdata, poziom, 31, exp, 31 ) 
	Poziom[ id ] = str_to_num( poziom )
	Exp[ id ] = str_to_num( exp ) 
}

public ZapiszExp( id )
{
	new name[ 35 ]
	get_user_name( id, name, 34 )
	new vaultdata[ 256 ]
	new vaultkey[ 64 ]
			
	format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name )
	format( vaultdata, 255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] )
	nvault_set( vault , vaultkey, vaultdata ) 
}

public Odrodzenie( id )
{
	set_task( 0.1, "PokazHUD", id, _, _, "b" )
}

public PokazHUD( id )
{
	if( !Gracz( id ) )
		return PLUGIN_HANDLED

	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.30, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, HUD , "Poziom: %d ^nExp: %d / %d", Poziom[ id ], Exp[ id ], WymaganyExp( Poziom[ id ] ) )

	return PLUGIN_HANDLED
}

Tutaj masz prostego expmoda z mojego poradnika.

Przyda Ci się jeszcze tworzenie menu:

https://amxx.pl/topi...tworzenie-menu/

Jak z czymś będziesz miał problem to pisz.

 

najleopoiej jak podasz kontakt GG


dasiek (24.06.2019 13:45):
Prosisz o pomoc na forum, rozwiąż sprawę na forum.
Odpowiedz