Jak dodawac Kolejno Poziomy pomoc
DeszczNaBetonie
17.06.2019
Witajcie drodzy amxxowicze. W poscie proszę o wyrozumiałosć.
chodzi tutaj oto aby ktoś chętny naoisał mi co i jak robic aby dodawac kolejne poziomy do Gunxpmoda.Wiem ze to w chu* pisania ale myśle ze ktos jest tutaj na pewno wporządku i pomoże.
Licze na was
wonsz żeczny
17.06.2019
Ja chcąc mieć max np. 50 lvl i coś co przypomina gunxpmoda wolałem napisać od nowa expmoda niż dodawać poziomy w tym gunxpmodzie.
Tam jest mnóstwo kodu a żeby dodać kolejne levele trzeba zmieniać bardzo bardzo wiele rzeczy.
DeszczNaBetonie
17.06.2019
Ja chcąc mieć max np. 50 lvl i coś co przypomina gunxpmoda wolałem napisać od nowa expmoda niż dodawać poziomy w tym gunxpmodzie.
Tam jest mnóstwo kodu a żeby dodać kolejne levele trzeba zmieniać bardzo bardzo wiele rzeczy.
wonsz a jakaśpomoc,poradnik czy cos od czego zaczaci sb poradzic??
wonsz żeczny
18.06.2019
#include <amxmodx> #include <nvault> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "ExpMod" #define VERSION "1.2" #define AUTHOR "Wonsz żeczny" #define MAXPOZIOM 100 new Exp[ 33 ], Poziom[ 33 ] new vault, HUD public plugin_init() { register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR ) register_event( "DeathMsg", "DeathMsg", "a" ) RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1 ) HUD = CreateHudSyncObj() vault = nvault_open( "ZapisExpMod" ) } public DeathMsg() { new Zabojca = read_data( 1 ) new Ofiara = read_data( 2 ) if( Zabojca == Ofiara ) return PLUGIN_HANDLED if( Gracz( Zabojca ) ) { DodajExp( Zabojca ) SprawdzPoziom( Zabojca ) } return PLUGIN_CONTINUE } public DodajExp( wonsz ) { if( get_user_flags( wonsz ) & ADMIN_LEVEL_H ) { Exp[ wonsz ] = Exp[ wonsz ] + 20 } else { Exp[ wonsz ] = Exp[ wonsz ] + 10 } } public SprawdzPoziom( zeka ) { while( Exp[ zeka ] >= WymaganyExp( Poziom[ zeka ] ) && Poziom[ zeka ] < MAXPOZIOM ) Poziom[ zeka ] ++ } public WymaganyExp( cyka ) { return power(cyka, 2) * 25 // tutaj poziom gracza bedzie podniesiony do potegi 2 oraz pomnozony przez 25 co da nam wymagany exp na kolejny poziom } public Gracz( id ) { if( is_user_connected( id ) && is_user_alive( id ) ) return true return false } public client_connect( id ) { WczytajExp( id ) } public client_disconnect( id ) { ZapiszExp( id ) } public WczytajExp( id ) { new name[ 35 ] new vaultdata[ 256 ] new vaultkey[ 64 ] get_user_name( id, name, 34 ) format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name ) format( vaultdata,255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] ) nvault_get( vault, vaultkey, vaultdata, 255 ) replace_all( vaultdata , 255, "#", " " ) new poziom[ 32 ], exp[ 32 ] parse( vaultdata, poziom, 31, exp, 31 ) Poziom[ id ] = str_to_num( poziom ) Exp[ id ] = str_to_num( exp ) } public ZapiszExp( id ) { new name[ 35 ] get_user_name( id, name, 34 ) new vaultdata[ 256 ] new vaultkey[ 64 ] format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name ) format( vaultdata, 255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] ) nvault_set( vault , vaultkey, vaultdata ) } public Odrodzenie( id ) { set_task( 0.1, "PokazHUD", id, _, _, "b" ) } public PokazHUD( id ) { if( !Gracz( id ) ) return PLUGIN_HANDLED set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.30, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0) ShowSyncHudMsg(id, HUD , "Poziom: %d ^nExp: %d / %d", Poziom[ id ], Exp[ id ], WymaganyExp( Poziom[ id ] ) ) return PLUGIN_HANDLED }
Tutaj masz prostego expmoda z mojego poradnika.
Przyda Ci się jeszcze tworzenie menu:
https://amxx.pl/topi...tworzenie-menu/
Jak z czymś będziesz miał problem to pisz.
DeszczNaBetonie
18.06.2019
#include <amxmodx> #include <nvault> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "ExpMod" #define VERSION "1.2" #define AUTHOR "Wonsz żeczny" #define MAXPOZIOM 100 new Exp[ 33 ], Poziom[ 33 ] new vault, HUD public plugin_init() { register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR ) register_event( "DeathMsg", "DeathMsg", "a" ) RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1 ) HUD = CreateHudSyncObj() vault = nvault_open( "ZapisExpMod" ) } public DeathMsg() { new Zabojca = read_data( 1 ) new Ofiara = read_data( 2 ) if( Zabojca == Ofiara ) return PLUGIN_HANDLED if( Gracz( Zabojca ) ) { DodajExp( Zabojca ) SprawdzPoziom( Zabojca ) } return PLUGIN_CONTINUE } public DodajExp( wonsz ) { if( get_user_flags( wonsz ) & ADMIN_LEVEL_H ) { Exp[ wonsz ] = Exp[ wonsz ] + 20 } else { Exp[ wonsz ] = Exp[ wonsz ] + 10 } } public SprawdzPoziom( zeka ) { while( Exp[ zeka ] >= WymaganyExp( Poziom[ zeka ] ) && Poziom[ zeka ] < MAXPOZIOM ) Poziom[ zeka ] ++ } public WymaganyExp( cyka ) { return power(cyka, 2) * 25 // tutaj poziom gracza bedzie podniesiony do potegi 2 oraz pomnozony przez 25 co da nam wymagany exp na kolejny poziom } public Gracz( id ) { if( is_user_connected( id ) && is_user_alive( id ) ) return true return false } public client_connect( id ) { WczytajExp( id ) } public client_disconnect( id ) { ZapiszExp( id ) } public WczytajExp( id ) { new name[ 35 ] new vaultdata[ 256 ] new vaultkey[ 64 ] get_user_name( id, name, 34 ) format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name ) format( vaultdata,255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] ) nvault_get( vault, vaultkey, vaultdata, 255 ) replace_all( vaultdata , 255, "#", " " ) new poziom[ 32 ], exp[ 32 ] parse( vaultdata, poziom, 31, exp, 31 ) Poziom[ id ] = str_to_num( poziom ) Exp[ id ] = str_to_num( exp ) } public ZapiszExp( id ) { new name[ 35 ] get_user_name( id, name, 34 ) new vaultdata[ 256 ] new vaultkey[ 64 ] format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name ) format( vaultdata, 255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] ) nvault_set( vault , vaultkey, vaultdata ) } public Odrodzenie( id ) { set_task( 0.1, "PokazHUD", id, _, _, "b" ) } public PokazHUD( id ) { if( !Gracz( id ) ) return PLUGIN_HANDLED set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.30, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0) ShowSyncHudMsg(id, HUD , "Poziom: %d ^nExp: %d / %d", Poziom[ id ], Exp[ id ], WymaganyExp( Poziom[ id ] ) ) return PLUGIN_HANDLED }Tutaj masz prostego expmoda z mojego poradnika.
Przyda Ci się jeszcze tworzenie menu:
https://amxx.pl/topi...tworzenie-menu/
Jak z czymś będziesz miał problem to pisz.
najleopoiej jak podasz kontakt GG