Witam. Mój problem wygląda tak że posiadam na swoim cod klase która dostaje co 15 sec granat i ten granat sie buguje w taki sposob ze po jakiś kilku rundach zaraz po wyrzuceniu pojawia się granat a nie po 15 sekundach od momentu wyrzucenia granatu.. no i np wyrzuce tak kilka granatow po czym znowu musze odczekac jakis czas max 15 sec i sytuacja zatacza kolo a momentami jest tak że 4 granaty potrafie wyrzucic tzn wyrzuce jeden zaraz pojawia sie nastepny ktory wyrzucam i znowu sie pojawia nastepny
w public odrodzenie(id) w case klasy dodalem 
 
set_task(15.0,"DodajGranat",id+9813)
i na końcu sma dodalem
 
public DodajGranat(id)
{
id -= 9813;
if(klasa_gracza[id] != General)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_task(15.0,"DodajGranat",id+9813)
if(!is_user_alive(id)){
remove_task(id+9813)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
give_item(id,"weapon_hegrenade");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
podpowie ktoś w jaki sposób mogę zrobić tak by liczyło czas 15 sekund od momentu wyrzucenia granatu? a nie gdy go trzymamy w ręce to już czas liczy? 
lub np jak sprawić że klasa ma np 5 granatów a nie tylko jeden?
wzorowałem się z tego tematu: https://amxx.pl/topi...at-co-5-sekund/



 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	 
	
	
 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty![[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 sec: post #1](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					

 . Temat można zamknąć
. Temat można zamknąć








 
  
		 
		 
		 
		