Witam. Mój problem wygląda tak że posiadam na swoim cod klase która dostaje co 15 sec granat i ten granat sie buguje w taki sposob ze po jakiś kilku rundach zaraz po wyrzuceniu pojawia się granat a nie po 15 sekundach od momentu wyrzucenia granatu.. no i np wyrzuce tak kilka granatow po czym znowu musze odczekac jakis czas max 15 sec i sytuacja zatacza kolo a momentami jest tak że 4 granaty potrafie wyrzucic tzn wyrzuce jeden zaraz pojawia sie nastepny ktory wyrzucam i znowu sie pojawia nastepny
w public odrodzenie(id) w case klasy dodalem
set_task(15.0,"DodajGranat",id+9813)
i na końcu sma dodalem
public DodajGranat(id) { id -= 9813; if(klasa_gracza[id] != General) return PLUGIN_CONTINUE; set_task(15.0,"DodajGranat",id+9813) if(!is_user_alive(id)){ remove_task(id+9813) return PLUGIN_CONTINUE; } give_item(id,"weapon_hegrenade"); return PLUGIN_CONTINUE; }
podpowie ktoś w jaki sposób mogę zrobić tak by liczyło czas 15 sekund od momentu wyrzucenia granatu? a nie gdy go trzymamy w ręce to już czas liczy?
lub np jak sprawić że klasa ma np 5 granatów a nie tylko jeden?
wzorowałem się z tego tematu: https://amxx.pl/topi...at-co-5-sekund/