←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jak zabrac sie do edycji

  • +
  • -
DeszczNaBetonie - zdjęcie DeszczNaBetonie 31.05.2019

witam potrzebuje pomocy,albo os ktora  to zrobi, a mianowicie chce aby z gunxpmoda zostal zamieniony z 

Poziom:XX  |  EXP: XXX/XXXX

na

Poziom: XX  | Do  kolejnego lvl zostalo XXXX EXPA

 

chodzi mi zeby podstawowy exp usunac i dac takie cos ze Gracz w hud ma Poziuom oraz Ile expa brakuje do kolejnego LVLa

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
wonsz żeczny - zdjęcie wonsz żeczny 01.06.2019

public task_show_level(task)
{
	new id = task - TASK_SHOW_LEVEL
	new hp = get_user_health(id);
	
	if(!is_user_alive(id) || !get_pcvar_num(show_level_text) || !get_pcvar_num(p_Enabled) )
		return;

        ZostaloExpa[id] = LEVELS[PlayerLevel[id]]-=PlayerXp[id];

	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.58, 0.25, 0, 6.0, 12.0);
	ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync1 , "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_HUD_TEXT", PlayerLevel[id], ZostaloExpa[id], LEVELS[PlayerLevel[id]], RANK[PlayerLevel[id]], hp)
	
	set_task(0.1, "task_show_level", TASK_SHOW_LEVEL + id)		
}

Jeszcze dodaj gdzieś na górze w kodzie 

new ZostaloExpa[33];

 

Podałeś tylko sma więc zmieniłem tylko liczbę wyświetlaną w hudzie, napisy hudu musisz zmienić sam.

Odpowiedz

  • +
  • -
DeszczNaBetonie - zdjęcie DeszczNaBetonie 01.06.2019

public task_show_level(task)
{
	new id = task - TASK_SHOW_LEVEL
	new hp = get_user_health(id);
	
	if(!is_user_alive(id) || !get_pcvar_num(show_level_text) || !get_pcvar_num(p_Enabled) )
		return;

        ZostaloExpa[id] = LEVELS[PlayerLevel[id]]-=PlayerXp[id];

	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.58, 0.25, 0, 6.0, 12.0);
	ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync1 , "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_HUD_TEXT", PlayerLevel[id], ZostaloExpa[id], LEVELS[PlayerLevel[id]], RANK[PlayerLevel[id]], hp)
	
	set_task(0.1, "task_show_level", TASK_SHOW_LEVEL + id)		
}

Jeszcze dodaj gdzieś na górze w kodzie 

new ZostaloExpa[33];

 

Podałeś tylko sma więc zmieniłem tylko liczbę wyświetlaną w hudzie, napisy hudu musisz zmienić sam.

 

 co podac jeszcze??

Odpowiedz

  • +
  • -
wonsz żeczny - zdjęcie wonsz żeczny 01.06.2019

W pliku w data/lang/gunxpmod.txt

LEVEL_HUD_TEXT = [Poziom : %i] [XP : %i / %i]^n[Poziom Broni : %s]^n[Ranga : %s]
[XP : %i / %i]

zmień na

[Do  kolejnego lvl zostalo %i EXPA]

A i jeszcze w kodzie zmień 

ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync1 , "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_HUD_TEXT", PlayerLevel[id], ZostaloExpa[id], LEVELS[PlayerLevel[id]], RANK[PlayerLevel[id]], hp)

na 

ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync1 , "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_HUD_TEXT", PlayerLevel[id], ZostaloExpa[id], RANK[PlayerLevel[id]], hp)
Odpowiedz

  • +
  • -
DeszczNaBetonie - zdjęcie DeszczNaBetonie 02.06.2019

 

W pliku w data/lang/gunxpmod.txt

LEVEL_HUD_TEXT = [Poziom : %i] [XP : %i / %i]^n[Poziom Broni : %s]^n[Ranga : %s]
[XP : %i / %i]

zmień na

[Do  kolejnego lvl zostalo %i EXPA]

A i jeszcze w kodzie zmień 

ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync1 , "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_HUD_TEXT", PlayerLevel[id], ZostaloExpa[id], LEVELS[PlayerLevel[id]], RANK[PlayerLevel[id]], hp)

na 

ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync1 , "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_HUD_TEXT", PlayerLevel[id], ZostaloExpa[id], RANK[PlayerLevel[id]], hp)

 WYSTĄPIŁ NIEZNANY blad  ----- Wystąpił nieznany błąd (134) a zrobilem jak kazales, w spoilerze daje zawartosc tą ktora zmienilem na twoją

 

Spoiler

Odpowiedz