Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zabrac sie do edycji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 DeszczNaBetonie

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Ksywa BETON
  • Lokalizacja:Za Bramą
Offline

Napisano 31.05.2019 19:58

witam potrzebuje pomocy,albo os ktora  to zrobi, a mianowicie chce aby z gunxpmoda zostal zamieniony z 

Poziom:XX  |  EXP: XXX/XXXX

na

Poziom: XX  | Do  kolejnego lvl zostalo XXXX EXPA

 

chodzi mi zeby podstawowy exp usunac i dac takie cos ze Gracz w hud ma Poziuom oraz Ile expa brakuje do kolejnego LVLa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 01.06.2019 18:29

public task_show_level(task)
{
	new id = task - TASK_SHOW_LEVEL
	new hp = get_user_health(id);
	
	if(!is_user_alive(id) || !get_pcvar_num(show_level_text) || !get_pcvar_num(p_Enabled) )
		return;

        ZostaloExpa[id] = LEVELS[PlayerLevel[id]]-=PlayerXp[id];

	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.58, 0.25, 0, 6.0, 12.0);
	ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync1 , "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_HUD_TEXT", PlayerLevel[id], ZostaloExpa[id], LEVELS[PlayerLevel[id]], RANK[PlayerLevel[id]], hp)
	
	set_task(0.1, "task_show_level", TASK_SHOW_LEVEL + id)		
}

Jeszcze dodaj gdzieś na górze w kodzie 

new ZostaloExpa[33];

 

Podałeś tylko sma więc zmieniłem tylko liczbę wyświetlaną w hudzie, napisy hudu musisz zmienić sam.


  • +
  • -
  • 0

#3 DeszczNaBetonie

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Ksywa BETON
  • Lokalizacja:Za Bramą
Offline

Napisano 01.06.2019 21:33

public task_show_level(task)
{
	new id = task - TASK_SHOW_LEVEL
	new hp = get_user_health(id);
	
	if(!is_user_alive(id) || !get_pcvar_num(show_level_text) || !get_pcvar_num(p_Enabled) )
		return;

        ZostaloExpa[id] = LEVELS[PlayerLevel[id]]-=PlayerXp[id];

	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.58, 0.25, 0, 6.0, 12.0);
	ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync1 , "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_HUD_TEXT", PlayerLevel[id], ZostaloExpa[id], LEVELS[PlayerLevel[id]], RANK[PlayerLevel[id]], hp)
	
	set_task(0.1, "task_show_level", TASK_SHOW_LEVEL + id)		
}

Jeszcze dodaj gdzieś na górze w kodzie 

new ZostaloExpa[33];

 

Podałeś tylko sma więc zmieniłem tylko liczbę wyświetlaną w hudzie, napisy hudu musisz zmienić sam.

 

 co podac jeszcze??


  • +
  • -
  • 0

#4 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 01.06.2019 22:04

W pliku w data/lang/gunxpmod.txt

LEVEL_HUD_TEXT = [Poziom : %i] [XP : %i / %i]^n[Poziom Broni : %s]^n[Ranga : %s]
[XP : %i / %i]

zmień na

[Do  kolejnego lvl zostalo %i EXPA]

A i jeszcze w kodzie zmień 

ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync1 , "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_HUD_TEXT", PlayerLevel[id], ZostaloExpa[id], LEVELS[PlayerLevel[id]], RANK[PlayerLevel[id]], hp)

na 

ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync1 , "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_HUD_TEXT", PlayerLevel[id], ZostaloExpa[id], RANK[PlayerLevel[id]], hp)

  • +
  • -
  • 0

#5 DeszczNaBetonie

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Ksywa BETON
  • Lokalizacja:Za Bramą
Offline

Napisano 02.06.2019 10:48

 

W pliku w data/lang/gunxpmod.txt

LEVEL_HUD_TEXT = [Poziom : %i] [XP : %i / %i]^n[Poziom Broni : %s]^n[Ranga : %s]
[XP : %i / %i]

zmień na

[Do  kolejnego lvl zostalo %i EXPA]

A i jeszcze w kodzie zmień 

ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync1 , "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_HUD_TEXT", PlayerLevel[id], ZostaloExpa[id], LEVELS[PlayerLevel[id]], RANK[PlayerLevel[id]], hp)

na 

ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync1 , "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_HUD_TEXT", PlayerLevel[id], ZostaloExpa[id], RANK[PlayerLevel[id]], hp)

 WYSTĄPIŁ NIEZNANY blad  ----- Wystąpił nieznany błąd (134) a zrobilem jak kazales, w spoilerze daje zawartosc tą ktora zmienilem na twoją

 

Spoiler


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych