Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dotykanie się entów


Najlepsza odpowiedź Pawlik4Ver , 28.05.2019 19:56

Tak.

Btw. już wszystkiego próbowałem i na func_wall nie reaguje ta strefa.

Ja ci pomogę ogarnąć te Enty a ty kopiowanie jeżeli chcesz to pisz na GG!

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 23.05.2019 16:44

Witam, mam problem polegający na tym, że nie ma reakcji przy dotknięciu boxa z tego pluginu 

https://amxx.pl/topi...worzenie-stref/

z func_wall.

Te strefy reagują u mnie jedynie na dotknięcie z graczem, a ja potrzebuje dotknięcia z func_wall.

 

Robiłem już tak, że boxowi nadałem klasę BoxTouch i po zarejestrowaniu tego dotknięcia nic się nie działo:

register_touch("BoxTouch","func_wall","TouchFuncWall");

Chcę ten func_wall dla testu pokolorować 

public TouchFuncWall( box, ent )
{
	set_pev(ent,pev_rendermode,kRenderTransColor)
	set_pev(ent,pev_rendercolor,255.0, 000.0, 000.0)
	set_pev(ent,pev_renderamt,230.0)
}

Ale tutaj nie ma żadnej reakcji.

 

Na początku też próbowałem używać forwardów z tego pluginu ale nic nie dało.

public box_start_touch(box, ent, const szClass[])
{
	if( equal(szClass, "BoxTouch") )
	{
		set_pev(ent,pev_rendermode,kRenderTransColor)
	        set_pev(ent,pev_rendercolor,255.0, 000.0, 000.0)
	        set_pev(ent,pev_renderamt,230.0)
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Autor pluginu napisał:

Główny plugin sygnalizuje zetknięcie się dowolnego bytu ze strefą, nie musi to być gracz

Mi działa tylko interakcja z graczem np. dodanie mu HP i wszystko śmiga. Ktoś ma jakiś pomysł?


  • +
  • -
  • 0

#2 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 23.05.2019 17:22

a zobacz jak wygląda kod na blokowanie granatu :o jest tam podany poniżej. 



#3 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 23.05.2019 17:37

Robiłem również wzorując się na tym blokowaniu granatu i nic nie dało.

public box_start_touch(box, ent, const szClass[])
{
    if( equal(szClass, "BoxTouch") )
    {
        set_user_health( ent, 150 );
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public box_stop_touch(box, ent, const szClass[])
{
	if( equal(szClass, "BoxTouch") )
	{
		set_user_health( ent, 100 );
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jak zrobiłem takie coś to wchodząc w strefę ustawia mi 150 hp a po opuszczeniu 100.

Na func_wall nic nie działa :/

 


  • +
  • -
  • 0

#4 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 23.05.2019 18:29

zobacz że na granaty to jest plik vdf. ale np. do zatrzymania func_wall to może już musisz zrobić osoby plugin który działą w połączeniu plugiem box. Próbuję ci doradzić , nie znam się na tym .

 

 

Np. żeby graczowi dodać 3000 speeda jak w niego wejdzie to musisz już zrobić osobny plug o nazwie box3k i potem ten box3k jest wyswietlany w menu od box do wyboru rodzaju box. 

 

Plik vdf także musisz zrobić do takiego box ale nie koniecznie . 


Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 23.05.2019 18:51


#5 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.05.2019 18:54

Robiłem również wzorując się na tym blokowaniu granatu i nic nie dało.

public box_start_touch(box, ent, const szClass[])
{
    if( equal(szClass, "BoxTouch") )
    {
        set_user_health( ent, 150 );
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public box_stop_touch(box, ent, const szClass[])
{
	if( equal(szClass, "BoxTouch") )
	{
		set_user_health( ent, 100 );
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jak zrobiłem takie coś to wchodząc w strefę ustawia mi 150 hp a po opuszczeniu 100.

Na func_wall nic nie działa :/

 

 

 

 TWORZĄC STREFĘ po zmianie mapy zapisuje Ci ją?


Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#6 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 28.05.2019 19:52

Tak.

Btw. już wszystkiego próbowałem i na func_wall nie reaguje ta strefa.


  • +
  • -
  • 0

#7 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.05.2019 19:56   Najlepsza odpowiedź

Tak.

Btw. już wszystkiego próbowałem i na func_wall nie reaguje ta strefa.

Ja ci pomogę ogarnąć te Enty a ty kopiowanie jeżeli chcesz to pisz na GG!


Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych