Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Co jest źle ze nie działa 1/1 Z HE

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Majster02

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:101
  • GG:
Offline

Napisano 19.05.2019 14:10

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>




#define DMG_HEGRENADE (1<<24)       

new const nazwa[]   = "sds";
new const opis[]    = "sds";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_UMP45);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
     if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE)
         cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Majster02 edytował ten post 19.05.2019 14:11

  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 19.05.2019 14:25



if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

 

to zawsze jest false.

nigdzie nie ustawiasz ma_klase na true/false

popatrz w generator klas jak to jest robione


  • +
  • -
  • 1

#3 Majster02

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:101
  • GG:
Offline

Napisano 20.05.2019 15:50

 



if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

 

to zawsze jest false.

nigdzie nie ustawiasz ma_klase na true/false

popatrz w generator klas jak to jest robione

 

Mam pytanko , Dałbyś przykład klasy 1/1 z He ? będę bardzo wdzięczny /Pozdrawiam 


  • +
  • -
  • 0

#4 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 20.05.2019 16:02

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
        
new const nazwa[]   = "sds";
new const opis[]    = "sds";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_UMP45);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE)
         cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#5 Majster02

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:101
  • GG:
Offline

Napisano 20.05.2019 16:12

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
        
new const nazwa[]   = "sds";
new const opis[]    = "sds";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_UMP45);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE)
         cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

NIe zabija natychmiastowo tylko zabiera 90hp


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 20.05.2019 16:22

Bo to jest kupa a nie zadawanie obrażeń.

 

Może coś takiego jak w załączniku jest? Tam jest 1/3, ale łatwo przerobić usuwając po prostu to loswanie liczby.

 

Klasa wzięta z mojej dość leciwej paczki:

https://amxx.pl/topi...-paczki-modeli/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#7 Majster02

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:101
  • GG:
Offline

Napisano 20.05.2019 16:25

 : warning 217: loose indentation
/p\compiler\codclass_Predator.sma(41) : error 017: undefined symbol "cod_remove_user_rendering"
/\compiler\codclass_Predator.sma(54) : error 017: undefined symbol "cod_set_user_rendering"
\compiler\codclass_Predator.sma(66) : error 017: undefined symbol "cod_remove_user_rendering"
\compiler\codclass_Predator.sma(74) : warning 217: loose indentation
/\compiler\codclass_Predator.sma(118) : warning 217: loose indentation
\compiler\codclass_Predator.sma(119) : warning 217: loose indentation

 

Bo to jest kupa a nie zadawanie obrażeń.

 

Może coś takiego jak w załączniku jest? Tam jest 1/3, ale łatwo przerobić usuwając po prostu to loswanie liczby.

 

Klasa wzięta z mojej dość leciwej paczki:

https://amxx.pl/topi...-paczki-modeli/

NBłedy


  • +
  • -
  • 0

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 20.05.2019 16:32

Podałem przykład, który jest do specyficznej paczki, więc nie będzie się kompilować na defaultowym kompilatorze

Prosta podmiana w kodzie AwiiL'a - zamieniasz funkcje TakeDamage oraz wklejasz funkcję KillPlayer i ma śmigać


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych