Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wysyłanie socketu do gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 08.04.2019 23:22

Czy natyw socket_send() może wysłać informacje do gracza ? Jeżeli tak, to w jaki sposób użyć tego natywu ? Czy jest to bardziej podobne do socket_send() w php ?


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 986
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.04.2019 23:34

A masz coś po stronie klienta odebrało by dane , nawiązało połączenie etc. ?


  • +
  • -
  • 0

#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 09.04.2019 00:25

Teoretycznie nie, ale czy nie wystarczy samo ip ?
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 986
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.04.2019 00:34

Ok spróbuj nawiązać połączenie do klienta i co dalej ? Jak klient ma wiedzieć jak ma interpretować to co wysyłasz etc. po za tym połączenie nie zostanie nawiązane .


  • +
  • -
  • 0

#5 l3szcz

    Just Leszcz :>

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:374
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 09.04.2019 07:49

Pytanie po co chcesz wysyłać sockety? Co chcesz wiedzieć o graczu?


  • +
  • -
  • 0

@DarkGL - daj mi ciacho!  :crazy:


#6 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 09.04.2019 13:40

Ok spróbuj nawiązać połączenie do klienta i co dalej ? Jak klient ma wiedzieć jak ma interpretować to co wysyłasz etc. po za tym połączenie nie zostanie nawiązane .

 

Mógłbyś to ukonkretnić, połączenie ze swoim ip nawiązałem ale nie mogłem wysłać żadnego socketu bo nie bardzo jest do czego.

 

 

Pytanie po co chcesz wysyłać sockety? Co chcesz wiedzieć o graczu?

 

Nic ważnego. Znaczy chciałem wysłać socket POST żeby zapisać graczu jakiś ciąg znaków i później móc go odczytać żeby zidentyfikować gracza, chociaż w cs to się chyba nie sprawdzi.


  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 09.04.2019 20:17

W sumie przez TrackerUI.dll hmhm

 

Inaczej nie zrobisz. Nie ma jakby co odebrać Ci tych danych. Potrzebujesz otworzyć socket nasłuchujący u klienta i obsłuzyć dane które przychodzą (popraw mnie ktoś jak sie myle)


  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 986
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.04.2019 20:22

Nic nie zrobisz bez czegoś co odbiera dane interpretuje je i dalej przetwarza. 


  • +
  • -
  • 0

#9 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 10.04.2019 00:06

Jeśli to konieczne to mogę przy łączeniu się gracza z serwerem pobrać mu plik który będzie to robił, ale czy wtedy jeśli wyśle graczowi jakieś informacje przez POST a później on reinstaluje cs'a to czy to wszystko nie zniknie ?


  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 986
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.04.2019 01:02

Mam wrażenie że nie masz pojęcia jak działają sockety etc.

 

https://www.geeksfor...programming-cc/

 

Gracz pobierze jakiś plik ok, jak go wykonasz ? Exploity etc. pozwalające przejąć Ci kontrole nad klientem nie są dozwolone na tym forum.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych