Czy natyw socket_send() może wysłać informacje do gracza ? Jeżeli tak, to w jaki sposób użyć tego natywu ? Czy jest to bardziej podobne do socket_send() w php ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Wysyłanie socketu do gracza
#1
Napisano 08.04.2019 23:22
#2
Napisano 08.04.2019 23:34
A masz coś po stronie klienta odebrało by dane , nawiązało połączenie etc. ?
#3
Napisano 09.04.2019 00:25
#4
Napisano 09.04.2019 00:34
Ok spróbuj nawiązać połączenie do klienta i co dalej ? Jak klient ma wiedzieć jak ma interpretować to co wysyłasz etc. po za tym połączenie nie zostanie nawiązane .
#5
Napisano 09.04.2019 07:49
Pytanie po co chcesz wysyłać sockety? Co chcesz wiedzieć o graczu?
@DarkGL - daj mi ciacho!
#6
Napisano 09.04.2019 13:40
Ok spróbuj nawiązać połączenie do klienta i co dalej ? Jak klient ma wiedzieć jak ma interpretować to co wysyłasz etc. po za tym połączenie nie zostanie nawiązane .
Mógłbyś to ukonkretnić, połączenie ze swoim ip nawiązałem ale nie mogłem wysłać żadnego socketu bo nie bardzo jest do czego.
Pytanie po co chcesz wysyłać sockety? Co chcesz wiedzieć o graczu?
Nic ważnego. Znaczy chciałem wysłać socket POST żeby zapisać graczu jakiś ciąg znaków i później móc go odczytać żeby zidentyfikować gracza, chociaż w cs to się chyba nie sprawdzi.
#7
Napisano 09.04.2019 20:17
W sumie przez TrackerUI.dll hmhm
Inaczej nie zrobisz. Nie ma jakby co odebrać Ci tych danych. Potrzebujesz otworzyć socket nasłuchujący u klienta i obsłuzyć dane które przychodzą (popraw mnie ktoś jak sie myle)
#8
Napisano 09.04.2019 20:22
Nic nie zrobisz bez czegoś co odbiera dane interpretuje je i dalej przetwarza.
#9
Napisano 10.04.2019 00:06
Jeśli to konieczne to mogę przy łączeniu się gracza z serwerem pobrać mu plik który będzie to robił, ale czy wtedy jeśli wyśle graczowi jakieś informacje przez POST a później on reinstaluje cs'a to czy to wszystko nie zniknie ?
#10
Napisano 10.04.2019 01:02
Mam wrażenie że nie masz pojęcia jak działają sockety etc.
https://www.geeksfor...programming-cc/
Gracz pobierze jakiś plik ok, jak go wykonasz ? Exploity etc. pozwalające przejąć Ci kontrole nad klientem nie są dozwolone na tym forum.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych