←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wysyłanie socketu do gracza

Zablokowany

  • +
  • -
csMaster - zdjęcie csMaster 08.04.2019

Czy natyw socket_send() może wysłać informacje do gracza ? Jeżeli tak, to w jaki sposób użyć tego natywu ? Czy jest to bardziej podobne do socket_send() w php ?

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 08.04.2019

A masz coś po stronie klienta odebrało by dane , nawiązało połączenie etc. ?

Odpowiedz

  • +
  • -
csMaster - zdjęcie csMaster 09.04.2019

Teoretycznie nie, ale czy nie wystarczy samo ip ?
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 09.04.2019

Ok spróbuj nawiązać połączenie do klienta i co dalej ? Jak klient ma wiedzieć jak ma interpretować to co wysyłasz etc. po za tym połączenie nie zostanie nawiązane .

Odpowiedz

  • +
  • -
l3szcz - zdjęcie l3szcz 09.04.2019

Pytanie po co chcesz wysyłać sockety? Co chcesz wiedzieć o graczu?

Odpowiedz

  • +
  • -
csMaster - zdjęcie csMaster 09.04.2019

Ok spróbuj nawiązać połączenie do klienta i co dalej ? Jak klient ma wiedzieć jak ma interpretować to co wysyłasz etc. po za tym połączenie nie zostanie nawiązane .

 

Mógłbyś to ukonkretnić, połączenie ze swoim ip nawiązałem ale nie mogłem wysłać żadnego socketu bo nie bardzo jest do czego.

 

 

Pytanie po co chcesz wysyłać sockety? Co chcesz wiedzieć o graczu?

 

Nic ważnego. Znaczy chciałem wysłać socket POST żeby zapisać graczu jakiś ciąg znaków i później móc go odczytać żeby zidentyfikować gracza, chociaż w cs to się chyba nie sprawdzi.

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 09.04.2019

W sumie przez TrackerUI.dll hmhm

 

Inaczej nie zrobisz. Nie ma jakby co odebrać Ci tych danych. Potrzebujesz otworzyć socket nasłuchujący u klienta i obsłuzyć dane które przychodzą (popraw mnie ktoś jak sie myle)

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 09.04.2019

Nic nie zrobisz bez czegoś co odbiera dane interpretuje je i dalej przetwarza. 

Odpowiedz

  • +
  • -
csMaster - zdjęcie csMaster 10.04.2019

Jeśli to konieczne to mogę przy łączeniu się gracza z serwerem pobrać mu plik który będzie to robił, ale czy wtedy jeśli wyśle graczowi jakieś informacje przez POST a później on reinstaluje cs'a to czy to wszystko nie zniknie ?

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 10.04.2019

Mam wrażenie że nie masz pojęcia jak działają sockety etc.

 

https://www.geeksfor...programming-cc/

 

Gracz pobierze jakiś plik ok, jak go wykonasz ? Exploity etc. pozwalające przejąć Ci kontrole nad klientem nie są dozwolone na tym forum.

Odpowiedz
Zablokowany