Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

He wall fix


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nevermorexx

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 06.04.2019 20:50

Witam, poszukuje pluginu, który ograniczy obrażenia zadane przez he w momencie gdy ktoś jest za ścianą/skrzynią itd.

Nie widział ktoś czegoś takiego? "demage control" mnie nie interesuje, bo nie chodzi mi o zmianę ogólnych obrażeń, a tylko o zanegowanie obrażeń zadanych przez ściany.


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.04.2019 21:57

Wiem, że ze strzałami z broni jest opcja sprawdzenia, czy od trafionego bytu dzieli nas jakiś obiekt, ale nie mam pojęcia czy można z poziomu amxxa osiągnąć pożądany przez Ciebie efekt. Regamedll (lub moduł pokrewny) udostępnia możliwość wyłączenia penetracji obrażen przez ściany z granatów, jednakże nie jestem w stanie Ci powiedzieć czy można to jakoś zastosować do manipulacji obrażeniami, czy jest to opcja logiczna (albo zadaje dmg przez ściany, albo nie).


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 06.04.2019 23:12

Hmmm, od biedy można by łapać moment kiedy granat wybucha i może sprawdzić czy z origin granatu widać gracza?

 

Jak myślisz?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych