Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Problem] HUD - loose indentation


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Obelix

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:177
Offline

Napisano 06.04.2019 00:16

Witam, 
Posiadam plugin Gangi, wszystko działa, oprócz HUD'u z informacją o nazwie Gangu oraz Zabójstwach 
Jeżeli ktoś potrafi to naprawić, to wielkie dzięki! 
Plugin GANGI.SMA --> http://wklejto.pl/729662

Błędy podczas Kompilacji: 

gangi.sma(252) : warning 217: loose indentation
gangi.sma(254) : warning 217: loose indentation
gangi.sma(1244) : warning 217: loose indentation
gangi.sma(1245) : warning 217: loose indentation
gangi.sma(1246) : warning 217: loose indentation
gangi.sma(1250) : warning 217: loose indentation
gangi.sma(1262) : warning 217: loose indentation
gangi.sma(1263) : warning 217: loose indentation
gangi.sma(1266) : warning 217: loose indentation

  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.04.2019 00:19

public Ham_PlayerSpawn_Post( id )
{
        if( !is_user_alive( id ) || cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_T )
                return HAM_IGNORED;
                                
                if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))   set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
                
        if( g_iGang[ id ] == -1 )
        {
                return HAM_IGNORED;
        }
                
        new aData[ GangInfo ];
        ArrayGetArray( g_aGangs, g_iGang[ id ], aData );
        
        new iGravity = 800 - ( get_pcvar_num( g_pGravityPerLevel ) * aData[ GangGravity ] );
        set_user_gravity( id, float( iGravity ) / 800.0 );
        
        if( aData[ GangStamina ] > 0 )
                set_user_maxspeed( id, 250.0 + ( aData[ GangStamina ] * get_pcvar_num( g_pStaminaPerLevel ) ) );
                
        return HAM_IGNORED;
}

Błąd jest tutaj:


                if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))   set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");

Loose indentation - błąd mówiący o złej tabulacji kodu (klikasz tab, albo dajesz 4 spacje). W powyższym przypadku wystarczy cofnąć o jeden tab w lewo, a warning zniknie.


  • +
  • -
  • 2

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Obelix

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:177
Offline

Napisano 06.04.2019 11:43

public Ham_PlayerSpawn_Post( id )
{
        if( !is_user_alive( id ) || cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_T )
                return HAM_IGNORED;
                                
                if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))   set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
                
        if( g_iGang[ id ] == -1 )
        {
                return HAM_IGNORED;
        }
                
        new aData[ GangInfo ];
        ArrayGetArray( g_aGangs, g_iGang[ id ], aData );
        
        new iGravity = 800 - ( get_pcvar_num( g_pGravityPerLevel ) * aData[ GangGravity ] );
        set_user_gravity( id, float( iGravity ) / 800.0 );
        
        if( aData[ GangStamina ] > 0 )
                set_user_maxspeed( id, 250.0 + ( aData[ GangStamina ] * get_pcvar_num( g_pStaminaPerLevel ) ) );
                
        return HAM_IGNORED;
}

Błąd jest tutaj:


                if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))   set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");

Loose indentation - błąd mówiący o złej tabulacji kodu (klikasz tab, albo dajesz 4 spacje). W powyższym przypadku wystarczy cofnąć o jeden tab w lewo, a warning zniknie.

 

Okej dzięki ! + 
Poprawiłem wszystko, nie ma już błędu podczas Kompilacji, natomiast HUD dalej nie działa :/ Reszta działa prawidłowo. 
Wiesz, gdzie leży błąd, że nie wyświetla się informacja HUD? 


  • +
  • -
  • 0

#4 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 07.04.2019 00:34

Na przyszlość - https://amxx.pl/topi...PluginPierwszy 

Polecam ^D^


  • +
  • -
  • 0

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL


#5 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 07.04.2019 09:25

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		new szGang2[33];
		PobierzGang2(target, szGang2, 32);
		new szGang[33];
		PobierzGang(target, szGang, 32);
		if(!equali(szGang,"")){
		}else szGang = "Brak"
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Gang: %s^nZabojstwa klanu: %u", szGang, szGang2);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(is_user_alive(id))
	{
		new szGang2[33];
		PobierzGang2(id, szGang2, 32);
		new szGang[33];
		PobierzGang(id, szGang, 32);
		if(!equali(szGang,"")){
		}else szGang = "Brak"
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Gang: %s^nZabojstwa klanu: %u", szGang, szGang2);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Mogło to być spowodowane tym że najpierw chciałeś wyświetlić informację a dopiero potem ustawiasz jej parametry (polozenie, kolor, itp...). W sumię pierwszy raz się z tym spotykam i nie wiem czy to pomoże.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych