[Problem] HUD - loose indentation
Obelix
06.04.2019
Witam,
Posiadam plugin Gangi, wszystko działa, oprócz HUD'u z informacją o nazwie Gangu oraz Zabójstwach
Jeżeli ktoś potrafi to naprawić, to wielkie dzięki!
Plugin GANGI.SMA --> http://wklejto.pl/729662
Błędy podczas Kompilacji:
gangi.sma(252) : warning 217: loose indentation gangi.sma(254) : warning 217: loose indentation gangi.sma(1244) : warning 217: loose indentation gangi.sma(1245) : warning 217: loose indentation gangi.sma(1246) : warning 217: loose indentation gangi.sma(1250) : warning 217: loose indentation gangi.sma(1262) : warning 217: loose indentation gangi.sma(1263) : warning 217: loose indentation gangi.sma(1266) : warning 217: loose indentation
Robiin
06.04.2019
public Ham_PlayerSpawn_Post( id ) { if( !is_user_alive( id ) || cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_T ) return HAM_IGNORED; if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)) set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b"); if( g_iGang[ id ] == -1 ) { return HAM_IGNORED; } new aData[ GangInfo ]; ArrayGetArray( g_aGangs, g_iGang[ id ], aData ); new iGravity = 800 - ( get_pcvar_num( g_pGravityPerLevel ) * aData[ GangGravity ] ); set_user_gravity( id, float( iGravity ) / 800.0 ); if( aData[ GangStamina ] > 0 ) set_user_maxspeed( id, 250.0 + ( aData[ GangStamina ] * get_pcvar_num( g_pStaminaPerLevel ) ) ); return HAM_IGNORED; }
Błąd jest tutaj:
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)) set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
Loose indentation - błąd mówiący o złej tabulacji kodu (klikasz tab, albo dajesz 4 spacje). W powyższym przypadku wystarczy cofnąć o jeden tab w lewo, a warning zniknie.
Obelix
06.04.2019
public Ham_PlayerSpawn_Post( id ) { if( !is_user_alive( id ) || cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_T ) return HAM_IGNORED; if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)) set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b"); if( g_iGang[ id ] == -1 ) { return HAM_IGNORED; } new aData[ GangInfo ]; ArrayGetArray( g_aGangs, g_iGang[ id ], aData ); new iGravity = 800 - ( get_pcvar_num( g_pGravityPerLevel ) * aData[ GangGravity ] ); set_user_gravity( id, float( iGravity ) / 800.0 ); if( aData[ GangStamina ] > 0 ) set_user_maxspeed( id, 250.0 + ( aData[ GangStamina ] * get_pcvar_num( g_pStaminaPerLevel ) ) ); return HAM_IGNORED; }Błąd jest tutaj:
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)) set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");Loose indentation - błąd mówiący o złej tabulacji kodu (klikasz tab, albo dajesz 4 spacje). W powyższym przypadku wystarczy cofnąć o jeden tab w lewo, a warning zniknie.
Okej dzięki ! +
Poprawiłem wszystko, nie ma już błędu podczas Kompilacji, natomiast HUD dalej nie działa Reszta działa prawidłowo.
Wiesz, gdzie leży błąd, że nie wyświetla się informacja HUD?
Toldi
07.04.2019
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); new szGang2[33]; PobierzGang2(target, szGang2, 32); new szGang[33]; PobierzGang(target, szGang, 32); if(!equali(szGang,"")){ }else szGang = "Brak" if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Gang: %s^nZabojstwa klanu: %u", szGang, szGang2); return PLUGIN_CONTINUE; } if(is_user_alive(id)) { new szGang2[33]; PobierzGang2(id, szGang2, 32); new szGang[33]; PobierzGang(id, szGang, 32); if(!equali(szGang,"")){ }else szGang = "Brak" set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Gang: %s^nZabojstwa klanu: %u", szGang, szGang2); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Mogło to być spowodowane tym że najpierw chciałeś wyświetlić informację a dopiero potem ustawiasz jej parametry (polozenie, kolor, itp...). W sumię pierwszy raz się z tym spotykam i nie wiem czy to pomoże.