Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Menu (Jailbreak)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 pemsonuwa

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
Offline

Napisano 14.03.2019 11:59

Witam mam problem z menu po stronie TT na paczce 
https://amxx.pl/topi...uss-2-unikalna/
Problem jest taki, że po wejściu w menu nic nie działa, tzn. 

W pozycji 1 są "Czapki" klikam 1 i nic się nie dzieje, ale jak napisze na czacie /czapki to działają,

i tak z resztą jest. Prosiłym o pomoc

 

 

smsa menu

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>
#include <engine> 
 
#define PLUGIN "Jail Menu"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"
#define TAG "JailBreak"
 
new bool:menu_mikro, bool:menu_walka;
new w_trakcie[33];
new bool:zyczenie=false
new gracz_id[33],wybrany;
new autobh = 0;
new muza = 0;
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_event("ResetHUD", "SpawnPlayer", "be")
 
register_clcmd("+revision", "wlacz_rewizje");
register_clcmd("-revision", "wylacz_rewizje");
register_clcmd("say /menu", "MenuGraczy");
register_clcmd("jail_amenu", "MenuAdmina", ADMIN_BAN);
register_clcmd("say /a", "MenuAdmina", ADMIN_BAN);
register_clcmd("say /dajdeagla", "menu")
}
 
public plugin_precache()
{
precache_sound("weapons/c4_disarm.wav");
precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav");
precache_sound("JailBreak[k]/dzwonek.wav");
precache_sound("misc/jb_anonymuss/walka.mp3");
}
public SpawnPlayer(id)
{
w_trakcie[id] = 0;
remove_task(5000+id);
}
public MenuGraczy(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
MenuGraczaNieZywego(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(get_user_team(id))
{
case 1: MenuGraczaTT(id);
case 2: MenuGraczaCT(id);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public MenuGraczaTT(id)
{
new menu = menu_create("\dMenu Wieznia:", "Handel_Menu");
new cb = menu_makecallback("Menu_Callback");
 
menu_additem(menu, "\d| \r[\dCzapki\r] \y- Wybierz czapke \d|", "3");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dKolory\r] \y- Dopasuj kolor czapki \d|^n~ Sklepy:", "24");
menu_additem(menu, "\d| \r[\ySklep za $$$\r] \y- Sklep za $$$ \d|", "19");
menu_additem(menu, "\d| \r[\ySklep za Szlugi\r] \y- Sklep za Szlugi \d|^n", "190");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dUkradnij bron\r] \y- Kradziez broni CT \d|", "4");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dRuletka\r] \y- Wylosuj bonus \d|", "20");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dZyczenie\r] \y- Dla ostatniego wieznia \d|", "18", 4, cb);
menu_additem(menu, "\d| \r[\dMute\r] \y- Wycisz GRACZA \d|", "72");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dRegulamin\r] \y- Regulamin Serwera!\d|^n~ Opis VIPow:", "65");
menu_additem(menu, "\d| \r[\yVip\r] \y- Informacje \d|", "62");
menu_additem(menu, "\d| \r[\ySvip\r] \y- Informacje \d|^n", "63");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dKontakt\r] \y- Kontakt do Administracji \d|^n~ Pozostale opcje za szlugi:", "66");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dKantor\r] \y- Wymiana walut serwerowych \d|", "69");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dTransfer\r] \y- Przekazywanie szlugow innym \d|", "155");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dTopka\r] \y- Najlepsi na Serwerze!\d|", "64");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dSkiny\r] \y- Skiny do broni VIP \d|", "67");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dBind\r] \y- Menu bindow serwera \d|", "380");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dGang\r] \y- Opcje twojego gangu \d|", "85");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dMisje\r] \y- Opis zadan do wykonania \d|", "68");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dRadio TT\r] \y- Legalne przeklinanie na serwerze! \d|", "79");
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d| ");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \y<<< \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \y>>> \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 7);
menu_display(id, menu);
}
 
public MenuAdmina(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN))
{
ColorChat(id, GREEN, "**JailBreak** ^x01To menu dostepne jest tylko dla^x03 Admina!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
new menu = menu_create("\dMenu Admina:", "Handel_Menu");
 
menu_additem(menu, "\d| \yPRZENIES GRACZA \d|",       "13");
menu_additem(menu, "\d| \yOZYW GRACZA \d|", "15");
menu_additem(menu, "\d| \yOTWORZ CELE \d|", "7");
menu_additem(menu, "\d| \wMIKRO DLA \dTT |", "9");
menu_additem(menu, "\d| \wWALKA DLA \dTT |", "8");
menu_additem(menu, "\d| \yPILKA \d|^n~ Uzywaj tylko w ostatecznosci:", "60");
menu_additem(menu, "\d| \rBAN NA \dCT |", "73");
menu_additem(menu, "\d| \yGLOSOWANIE NA \dMAPY |", "84");
menu_additem(menu, "\d| \yIP GRACZY \d|", "75");
 
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \y<<< \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \y>>> \d|");
menu_display(id, menu);
 
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public MenuGraczaCT(id)
{
new menu = menu_create("\dMenu Straznika:", "Handel_Menu");
new cb = menu_makecallback("Menu_Callback");
 
 
menu_additem(menu, "\d| \r[\dWez prowadzenie\r] \y- Zostan krolem CT... \d|", "6", 1, cb);
menu_additem(menu, "\d| \r[\dPrzeszukaj Wieznia\r] \y- Sprawdz czy ma bron! \d|","5");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dOtworz Cele\r] \y- Daj odpoczac w końcu wiezniowi... \d|^n", "7");
menu_additem(menu, "\d| \r[\yWalka wiezniow: \rON/OFF] \d|", "8", 6, cb);
menu_additem(menu, "\d| \r[\yMikrofon dla Wiezniow: \rON/OFF] \d|^n", "9");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dZabawy\r] \y- Wlacz zabawe \d|", "10", 3, cb);
menu_additem(menu, "\d| \r[\dWlacz Gong\r] \y- Sygnal gongu \d|","17", 6, cb);
menu_additem(menu, "\d| \r[\dRuletka\r] \y- Wylosuj bonus \d|", "20");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dMute\r] \y- Wycisz GRACZA \d|", "72");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dOznacz wieznia kolorem\r] \y- Pozwol wiezniowi byc unikalny \d|",   "43", 6, cb);
menu_additem(menu, "\d| \r[\dWylosuj wieznia\r] \y- Moze cos go czeka milego... \d|^n",    "44", 6, cb);
menu_additem(menu, "\d| \r[\yDaj\r]: \yFreeDay'a lub Duszka \d|","11", 6, cb);
menu_additem(menu, "\d| \r[\yDaj\r]: \yDeagle'a Wiezniowi \d|^n","21", 6, cb);
menu_additem(menu, "\d| \r[\dPodziel Wiezniow\r] \y- Podziel ich na druzyny \d|","22", 6, cb);
menu_additem(menu, "\d| \r[\dRegulamin\r] \y- Regulamin Serwera! \d|","65");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dMarker\r] \y- Wybor kolorow markera \d|", "169");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dBind\r] \y- Menu bindow serwera \d|", "380");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dSkiny\r] \y- Skiny do broni VIP \d|", "67");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dMecz\r] \y- Gwizdek & Odliczanie meczu \d|", "86");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dRadio CT\r] \y- Legalne przeklinanie na serwerze! \d|", "80");
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \y<<< \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \y>>> \d|");
menu_display(id, menu);
}
 
public MenuGraczaNieZywego(id)
{
new menu = menu_create("\dMenu Widza:", "Handel_Menu");
 
menu_additem(menu, "\d| \r[\dCzapki\r] \y- Wybierz czapke \d|", "3");
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \y<<< \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \y>>> \d|");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dKontakt\r] \y- Kontakt do Administracji \d|^n~ Opis VIPow:", "66");
menu_additem(menu, "\d| \r[\yVip\r] \y- Informacje \d|", "62");
menu_additem(menu, "\d| \r[\ySvip\r] \y- Informacje \d|^n", "63");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dBind\r] \y- Menu bindow serwera \d|", "380");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dGang\r] \y- Opcje twojego gangu \d|", "85");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dSkiny\r] \y- Skiny do broni VIP \d|", "67");
menu_additem(menu, "\d| \r[\dRegulamin\r] \y- Regulamin Serwera!\d|", "65");
menu_display(id, menu);
}
 
public Menu_Callback(id, menu, item)
{
static num[10], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
 
switch(acces)
{
case 1:{
if(jail_get_prowadzacy() || !jail_get_days()) {
return ITEM_DISABLED;
}
}
case 2:{
if(id != jail_get_prowadzacy() && jail_get_days()) {
return ITEM_DISABLED;
}
}
case 3:{
if(id != jail_get_prowadzacy()) {
return ITEM_DISABLED;
}
}
case 4:{
if(id != jail_get_prisoner_last()) {
return ITEM_DISABLED;
}
}
case 5:{
if(!is_user_admin(id)) {
return ITEM_DISABLED;
}
}
case 6:
{
if(jail_get_play_game_id() > 7 || id != jail_get_prowadzacy())
return ITEM_DISABLED;
 
}
return ITEM_ENABLED;
}
 
public Handel_Menu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
new num[10], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
switch(str_to_num(num))
{
case 0: client_cmd(id, "say /vip");
case 1: client_cmd(id, "say /svip");
case 2: client_cmd(id, "say /regulamin");
 
case 3: client_cmd(id, "say /czapki");
case 4:
{
if(jail_get_prisoner_free(id) || jail_get_user_block(id))
return;
 
if(zyczenie)
return;
 
if(jail_get_play_game_id() > 7 || jail_get_days() == KILLDAY_DAY)
{
ColorChat(id, GREEN, "**JailBreak**^x03 Podczas zabawy nie mozesz krasc broni!");
return;
}
 
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "**JailBreak**^x03 Musisz zyc aby ukrasc bron!");
return;
}
 
new body, target;
get_user_aiming(id, target, body, 50);
 
if(target && get_user_team(target) == 1)
{
ColorChat(id, GREEN, "**JailBreak**^x03 Aby zabrac bron musisz byc blisko straznika!");
return;
}
if(!is_user_alive(target))
return;
 
new weapons = Jaki_Pistolet(target);
if(!weapons)
{
ColorChat(id, GREEN, "**JailBreak**^x03 Straznik nie ma pistoletu!");
return;
}
 
new weaponname[24];
get_weaponname(weapons, weaponname, 23);
 
ham_strip_weapon(target, weapons, weaponname);
give_item(id, weaponname);
 
ColorChat(id, GREEN, "**JailBreak**^x03 Gratulacje - Ukradles pistolet");
}
 
case 5: 
{
if(zyczenie) return; 
 
if(jail_get_play_game_id() > 7 || jail_get_days() == KILLDAY_DAY)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04**JailBreak**^x03 Podczas zabawy nie mozna przeszukiwac!");
return;
}
 
w_trakcie[id]? wylacz_rewizje(id): wlacz_rewizje(id);
}
 
case 6:{
if(!jail_get_prowadzacy())
jail_set_prowadzacy(id);
}
 
case 7: jail_open_cele();
case 8:
{
jail_set_prisoners_fight((menu_walka = !menu_walka), !menu_walka);
if(muza==0){
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/jb_anonymuss/walka.mp3");
muza = 1;
}
else if(muza==1){
client_cmd(0, "mp3 stop")
muza = 0;
}
}
case 9: jail_set_prisoners_micro((menu_mikro = !menu_mikro));
case 10: client_cmd(id, "say /zabawy");
case 11: MenuFreeday(id);
case 12: client_cmd(id, "jail_menuban", "Ban na CT"); 
case 13: client_cmd(id, "amx_teammenu", "Przenies TT/CT/SPEC");
case 14: client_cmd(id, "jail_amenu");
case 15: client_cmd(id, "say /ozyw");
case 16: client_cmd(id, "amx_gag");
case 17: client_cmd(0, "spk sound/JailBreak[k]/dzwonek.wav");
case 18: client_cmd(id, "say /lr");
case 19: client_cmd(id, "say /sklep");
case 190: client_cmd(id, "say /szlugi");
case 169: client_cmd(id, "say /marker");
case 20: client_cmd(id, "say /ruletka");
case 21: client_cmd(id, "say /dajdeagla");
case 22: client_cmd(id, "say /podziel");
case 24: client_cmd(id, "say /kolory");
case 155: client_cmd(id, "say /dajszlugi");
case 65: client_cmd(id, "say /regulamin");
case 66: client_cmd(id, "say /kontakt");
case 69: client_cmd(id, "say /kantor");
case 62: client_cmd(id, "say /vip");
case 63: client_cmd(id, "say /svip");
case 380: client_cmd(id, "say /bindy");
                case 111: client_cmd(id, "say /topg"); 
                case 43: client_cmd(id, "say /oznacz"); 
                case 44: client_cmd(id, "say /losuj");
                case 112: client_cmd(id, "say /rankg"); 
case 60: client_cmd(id, "say /ball");
case 86: client_cmd(id, "say /mecz");
case 64: MenuTopka(id);
case 67: client_cmd(id, "say /skiny");
case 68: client_cmd(id, "say /misje");
case 72: client_cmd(id, "say /mute");
case 79: client_cmd(id, "say /radiott");
case 84: client_cmd(id, "say /startvote");
case 85: client_cmd(id, "say /gang");
case 80: client_cmd(id, "say /radioct");
case 75:{
client_cmd(id, "amx_ip");
ColorChat(id, GREEN, "**JailBreak** ^x01Lista IP graczy zostala wydrukowana w ^x03konsoli");
}
case 161: client_cmd(id, "say /kosy");
case 162: client_cmd(id, "say /skiny");
case 163: client_cmd(id, "say /topg");
case 164: client_cmd(id, "say /rankg");
case 73: client_cmd(id, "jail_menuban", "Ban na CT");
case 23: 
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[%s]^x03 AutoBH dla wiezniow - %s", autobh?"Wl":"Wyl");
if(autobh == 0)
autobh = 1;
else 
autobh = 0;
}
 
}
}
 
public MenuTopka(id)
{
new menut = menu_create("\dTop 15 & Twoj rank:", "Handel_Menu");
menu_additem(menut, "\wTop 15 najlepszych graczy", "163");
menu_additem(menut, "\wTwoj ranking na serwerze", "164");
 
menu_setprop(menut, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|");
menu_display(id, menut);
}
 
public MenuFreeday(id)
{
new menu2 = menu_create("\dManager FD i Duszek:", "Handel_ManagerFreeday");
menu_additem(menu2, "\d| \r[\dDaj Freeday\r] \d|");
menu_additem(menu2, "\d| \r[\dDaj Duszka\r] \d|^n");
menu_additem(menu2, "\d| \r[\dZabierz Freeday\r] \d|");
menu_additem(menu2, "\d| \r[\dZabierz Duszka\r] \d|");
 
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|");
menu_display(id, menu2);
}
 
public Handel_ManagerFreeday(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
new acces, callback, data[3], iname[32];
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, iname, 31, callback);
replace(iname, 31, "^n", "");
 
new menu2 = menu_create(iname, (!item || item == 2)? "Handel_Menu_Freeday": "Handel_Menu_Duszek");
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
 
switch(item)
{
case 0,1:{
if(jail_get_prisoner_free(i) || jail_get_prisoner_ghost(i))
continue;
}
case 2:{
if(!jail_get_prisoner_free(i))
continue;
}
case 3:{
if(!jail_get_prisoner_ghost(i))
continue;
}
}
new name[32];
get_user_name(i, name, 31);
menu_additem(menu2, name, (!item || item == 1)? "1": "0");
}
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|");
menu_display(id, menu2);
}
 
public Handel_Menu_Freeday(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
new id2, callback, data[3], name[32];
menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
callback = data[0]-'0';
 
id2 = get_user_index(name);
jail_set_prisoner_free(id2, bool:callback, false);
 
new szName[2][32];
get_user_name(id, szName[0], 31);
get_user_name(id2, szName[1], 31);
ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[%s] ^x03%s ^x01%s freedaya ^x03%s",TAG,szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
}
 
public Handel_Menu_Duszek(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
new id2, callback, data[3], name[32];
menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
callback = data[0]-'0';
 
id2 = get_user_index(name);
jail_set_prisoner_ghost(id2, bool:callback, false);
 
new szName[2][32];
get_user_name(id, szName[0], 31);
get_user_name(id2, szName[1], 31);
ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[%s] ^x03%s ^x01%s duszka ^x03%s",TAG,szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
}
public OnRemoveData(day)
{
menu_mikro = false;
menu_walka = false;
autobh = 0;
}
 
public Handel_Menu_Widza(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
switch(item)
{
case 0: show_motd(id, "faq.txt", "FAQ Serwera");
case 1: client_cmd(id, "say /zasady");
case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy");
}
}
 
public wlacz_rewizje(id)
{
if(get_user_team(id) != 2 || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
 
if(zyczenie)return PLUGIN_HANDLED;
 
if(jail_get_play_game_id() > 7 || jail_get_days() == KILLDAY_DAY)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04**JailBreak**^x03 Podczas zabawy nie mozna przeszukiwac!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
new body, target;
get_user_aiming(id, target, body, 50);
 
if(target && get_user_team(target) == 2)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04**JailBreak**^x03 Nie nacelowales na wieznia");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(!is_user_alive(target))
return PLUGIN_HANDLED;
 
if(jail_get_user_block(target) || jail_get_prisoner_free(target) || jail_get_prisoner_ghost(target))
return PLUGIN_HANDLED;
 
jail_set_user_speed(id, 0.1);
set_bartime(id, 5);
 
set_bartime(target, 5);
jail_set_user_speed(target, 0.1);
 
w_trakcie[id] = target;
w_trakcie[target] = id;
set_task(5.0, "wylacz_rewizje", 5000+id);
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarm.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public wylacz_rewizje(taskid)
{
new id = taskid;
if(taskid > 32)
id -= 5000;
 
if(get_user_team(id) != 2 || !w_trakcie[id])
return PLUGIN_HANDLED;
 
remove_task(id+5000);
jail_set_user_speed(id, 250.0);
set_bartime(id, 0);
 
if(is_user_alive(w_trakcie[id]))
{
jail_set_user_speed(w_trakcie[id], 250.0);
set_bartime(w_trakcie[id], 0);
}
if(taskid > 32)
Pokaz_bronie(id);
 
w_trakcie[w_trakcie[id]] = 0;
w_trakcie[id] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public Pokaz_bronie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_alive(w_trakcie[id]))
return;
 
new weapons[32], numweapons, weaponname[32];
get_user_weapons(w_trakcie[id], weapons, numweapons);
ColorChat(id, GREEN, "Znalazles:");
for(new i=0; i<numweapons; i++)
{
get_weaponname(weapons[i], weaponname, 31);
replace(weaponname, 32, "weapon_", "");
replace(weaponname, 32, "knife", "piesci");
ColorChat(id, BLUE, weaponname);
}
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarmed.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
public Damage(id)
{
if(is_user_alive(id) && w_trakcie[id])
{
wylacz_rewizje(id);
}
}
 
stock Jaki_Pistolet(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return 0;
 
new weapons[32], numweapons;
get_user_weapons(id, weapons, numweapons);
 
for(new i=0; i<numweapons; i++)
if((1<<weapons[i]) & 0x4030402)
return weapons[i];
 
return 0;
}
 
stock ham_strip_weapon(id, wid, szname[])
{
if(!wid) 
return 0;
 
new ent;
while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", szname)) && pev(ent, pev_owner) != id) {}
if(!ent)
return 0;
 
if(get_user_weapon(id) == wid) 
ExecuteHam(Ham_Weapon_RetireWeapon, ent);
 
if(ExecuteHam(Ham_RemovePlayerItem, id, ent)) 
{
ExecuteHam(Ham_Item_Kill, ent);
set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wid));
}
return 1;
}
 
stock set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("BarTime"), _, id);
write_short(czas);
message_end();
}
 
public menu(id, level, cid) {
 
new menu = menu_create("\dWybierz Gracza:\w","menu_broni");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \y<<< \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \y>>> \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");
menu_display(id, menu); 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
 
public menu_broni(id, menu, item)
{
if(zyczenie)return PLUGIN_HANDLED;
 
if (get_user_team(id) == 2)
{
wybrany = gracz_id[item];
new menu = menu_create("\dMenu Broni:", "wybieranie")
 
menu_additem(menu, "\d| \r[\dDeagle bez naboi\r] \d|", "1", 0)
menu_additem(menu, "\d| \r[\dDeagle z 1 nabojem\r] \d|", "2", 0)
menu_additem(menu, "\d| \r[\dDeagle z 3 nabojami\r] \d|", "3", 0) 
menu_additem(menu, "\d| \r[\dDeagle z pelnym magazynkiem\r] \d|", "4", 0)     
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
 
menu_display(id, menu, 0)
}
else 
{
client_print(id, print_chat, "Nie jestes w CT!")
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
 
new key = str_to_num(data)
 
switch(key)
{
case 1:{
give_item(wybrany, "weapon_deagle");
new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany)
if(dgl_id){
cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 0);
}
client_print(id, print_chat, "%s dostal pustego deagla",wybrany)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
 
case 2:{
give_item(wybrany, "weapon_deagle");
new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany)
if(dgl_id){
cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 1);
}
client_print(id, print_chat, "%s dostal deagla z 1 nabojem",wybrany)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
 
case 3:{
give_item(wybrany, "weapon_deagle");
new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany)
if(dgl_id){
cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 3);
}
client_print(id, print_chat, "%s dostal deagla z 3 nabojami",wybrany)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
give_item(wybrany, "weapon_deagle");
new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany)
if(dgl_id){
cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 35);
}
client_print(id, print_chat, "%s dostal deagla z pelnym magazynkiem",wybrany)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik pemsonuwa edytował ten post 14.03.2019 12:03

  • +
  • -
  • 0

#2 TibacK

    Chce własny program w telewizji - Eutanazja Express

  • Support Team

Reputacja: 828
Czempion

  • Postów:3 311
Online

Napisano 14.03.2019 16:17

Wstaw kod jak człowiek, bo nikt nie ma zamiaru szukać w takich wypocinach


  • +
  • -
  • 1

Na PW pomagam tylko odpłatnie. Przyjmuje zlecenia.


#3 Black004

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:140
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.03.2019 18:23

case 3: client_cmd(id, "say /czapki");

---->

case 3: client_cmd(id, "amxx_czapki");

A w twoim pluginie od czapek dodać:

register_clcmd("amxx_czapki", "<PUBLIC>")

<PUBLIC> - wstaw tu public który odpowiada za wyświetlanie menu z twoimi czapkami.

 

Z resztą komend zrób tak samo. Z komendy na say'u  rób komende w konsoli.


Użytkownik Black004 edytował ten post 14.03.2019 18:24

  • +
  • -
  • 0

#4 Toldi

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:632
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 14.03.2019 18:30

To nie błąd to wina protectorów u NS.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl