Przerobienie pluginu na lang
wariat aka pro 21.02.2019
Dobry
Mam pytanie czy to jest wielki problem przerobić plugin aby był z lang ? dam może przykłady jak to wygląda.
new const g_ArmorMenu[] = "Pancerz"; new g_ArmorMenuID = -1; new bool:g_mArmorStatus = true; new const g_NadeMenu[] = "Granaty"; new g_NadeMenuID = -1; new bool:g_mNadeStatus = true; new const g_EquipMenu[] = "Wyposazenie"; new g_EquipMenuID = -1; new g_cEquip; } else if (equali(command, "2")) { if (g_MapStripFlags & MAPSTRIP_BUY) { menu_item_setname(menu, item, "Ukrywanie zadan na wlaczonych mapach cs_"); } else { menu_item_setname(menu, item, "Ukrywanie zadan na wlaczonych mapach cs_"); menu_additem(g_EquipSettMenu, "Glowne menu [wl/wyl]", "1", ADMIN_MAP, callback); menu_additem(g_EquipSettMenu, "Menu dodatkowego urzadzenia [wl/wyl]", "2", ADMIN_MAP, callback); public enableMenu(id) { if(!csdm_active()) return PLUGIN_CONTINUE; if(!g_mShowuser[id]) { g_mShowuser[id] = true; client_print(id, print_chat, "[CSDM] Menu broni zostalo ponownie wlaczone");
Tutaj chyba wymieniłem wszystkie przykłady jakie by trzeba było podmienić , więc pytanie czy się da oraz jak to zrobić ??
DarkGL
21.02.2019
https://wiki.alliedm...ing_(AMX_Mod_X)
Multi-Lingual Support
Toldi
21.02.2019
https://amxx.pl/topi...ęzyczny-plugin/
@edit: Użyj format/ex do sformatowania wiadomości która ma być pokazana w menu.
wariat aka pro 21.02.2019
Dzięki panowie ale w obydwu przypadkach to wygląda tak . (już mi to dużo pomogło )
Jesli mam komende print to wyglada to tak że na samaej gorze dopisuje register_dictionary("nazwa_słownika.txt") i w tekst zamieniam w to client_print(id,print_chat,"%L",LANG_PLAYER,"MSG_DEAD_PLAYER") Ale co z tymi 3 przypadkami bo tam nie ma client_print , Te na początku nawet nie zauważyłem że to mogę być jakieś dodane funkcje :D Dark napisał że będę musiał dopisać kodu do niektórych czyli jakich ?? te właśnie z funkcji :D ? czy czegoś nawet nie wiem.Dodaje tak ?
menu_item_setname(menu, item, "%L", LANG_PLAYER, "MSG_DEAD_PLAYER");
Ogolnie to juz mi bardzo pomogło co mi daliście
Ale zaś dodało sporo roboty dodać w każdy tekst takie coś i jeszcze to tłumaczyć na kilka jezykow chyba jako zlecenie w 100 bym się zmiescil razem z tlumaczeniem z ruskiego nawet na ang .
I toldi nie wiem jak to użyć ten formatex
Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 21.02.2019 19:55
DarkGL
21.02.2019
" Użyj format/ex do sformatowania wiadomości która ma być pokazana w menu."
wariat aka pro 21.02.2019
Dobra dzisiaj idę do pracy już jutro się może pobawię i dodam za jakieś 2 tygodnie nawet lang do ruskiego dm , teraz sobie przypomniałem że jak to opanuje to także w statsx shell dodam lang bo chyba nie było (nie pamietam czy to tłumaczyłem w lang czy w plugu )
Toldi
21.02.2019
new szText[64]; formatex(szText, charsmax(szText), "%L", LANG_PLAYER, "MSG_DEAD_PLAYER"); menu_additem(menu, szText);
Rivit
21.02.2019
jeśli korzystasz z AMXX 1.9 możesz użyć fmt()
/** * Formats and returns a string according to the AMX Mod X format rules * (see documentation). * * @note Example: menu_additem(menu, fmt("My first %s", "item")). * @note This should only be used for simple inline formatting like in the above example. * Avoid using this function to store strings into variables as an additional * copying step is required. * @note The buffer size is defined by MAX_FMT_LENGTH. * * @param format Formatting rules. * @param ... Variable number of format parameters. * * @return Formatted string */ native [MAX_FMT_LENGTH]fmt(const format[], any:...);