Dobry
Mam pytanie czy to jest wielki problem przerobić plugin aby był z lang ? dam może przykłady jak to wygląda.
new const g_ArmorMenu[] = "Pancerz";
new g_ArmorMenuID = -1;
new bool:g_mArmorStatus = true;
new const g_NadeMenu[] = "Granaty";
new g_NadeMenuID = -1;
new bool:g_mNadeStatus = true;
new const g_EquipMenu[] = "Wyposazenie";
new g_EquipMenuID = -1;
new g_cEquip;
} else if (equali(command, "2")) {
if (g_MapStripFlags & MAPSTRIP_BUY) {
menu_item_setname(menu, item, "Ukrywanie zadan na wlaczonych mapach cs_");
} else {
menu_item_setname(menu, item, "Ukrywanie zadan na wlaczonych mapach cs_");
menu_additem(g_EquipSettMenu, "Glowne menu [wl/wyl]", "1", ADMIN_MAP, callback);
menu_additem(g_EquipSettMenu, "Menu dodatkowego urzadzenia [wl/wyl]", "2", ADMIN_MAP, callback);
public enableMenu(id)
{
if(!csdm_active())
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!g_mShowuser[id])
{
g_mShowuser[id] = true;
client_print(id, print_chat, "[CSDM] Menu broni zostalo ponownie wlaczone");
Tutaj chyba wymieniłem wszystkie przykłady jakie by trzeba było podmienić , więc pytanie czy się da oraz jak to zrobić
??


Dodatki SourceMod













