Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie pluginu na lang


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 21.02.2019 19:03

Dobry 

 

Mam pytanie czy to jest wielki problem przerobić plugin aby był z lang ? dam może przykłady jak to wygląda.

new const g_ArmorMenu[] = "Pancerz";
new g_ArmorMenuID = -1;
new bool:g_mArmorStatus = true;

new const g_NadeMenu[] = "Granaty";
new g_NadeMenuID = -1;
new bool:g_mNadeStatus = true;

new const g_EquipMenu[] = "Wyposazenie";
new g_EquipMenuID = -1;
new g_cEquip;



	} else if (equali(command, "2")) {

		if (g_MapStripFlags & MAPSTRIP_BUY) {
			menu_item_setname(menu, item, "Ukrywanie zadan na wlaczonych mapach cs_");
		} else {
			menu_item_setname(menu, item, "Ukrywanie zadan na wlaczonych mapach cs_");






			menu_additem(g_EquipSettMenu, "Glowne menu [wl/wyl]", "1", ADMIN_MAP, callback);
			menu_additem(g_EquipSettMenu, "Menu dodatkowego urzadzenia [wl/wyl]", "2", ADMIN_MAP, callback);


public enableMenu(id)
{
	if(!csdm_active())
		return PLUGIN_CONTINUE;

	if(!g_mShowuser[id])
	{
		g_mShowuser[id] = true;
		client_print(id, print_chat, "[CSDM] Menu broni zostalo ponownie wlaczone");

Tutaj chyba wymieniłem wszystkie przykłady jakie by trzeba było podmienić , więc pytanie czy się da oraz jak to zrobić :D ??

 



#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 584
Godlike

  • Postów:12 053
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.02.2019 19:16

Dla funkcji które supportują formatowanie będzie dość łatwo dla innych troche kodu będziesz musiał pisać

https://wiki.alliedm...ing_(AMX_Mod_X)
Multi-Lingual Support
  • +
  • -
  • 1

#3 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 21.02.2019 19:19

https://amxx.pl/topi...ęzyczny-plugin/

 

@edit: Użyj format/ex do sformatowania wiadomości która ma być pokazana w menu.


  • +
  • -
  • 1

#4 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 21.02.2019 19:48

Dzięki panowie ale w obydwu przypadkach to wygląda tak . (już mi to dużo pomogło :) )

Jesli mam komende print to wyglada to tak że na samaej gorze dopisuje 

register_dictionary("nazwa_słownika.txt")

i w tekst zamieniam w to 

client_print(id,print_chat,"%L",LANG_PLAYER,"MSG_DEAD_PLAYER")

Ale co z tymi 3 przypadkami bo tam nie ma client_print ,

Te na początku nawet nie zauważyłem że to mogę być jakieś dodane funkcje :D 

Dark napisał że będę musiał dopisać kodu do niektórych czyli jakich ?? te właśnie z funkcji :D ? czy czegoś nawet nie wiem.Dodaje tak ?
menu_item_setname(menu, item, "%L", LANG_PLAYER, "MSG_DEAD_PLAYER");

Ogolnie to juz mi bardzo pomogło co mi daliście 

 

 

Ale zaś dodało sporo roboty dodać w każdy tekst takie coś i jeszcze to tłumaczyć na kilka jezykow :D chyba jako zlecenie w 100 bym się zmiescil :D razem z tlumaczeniem z ruskiego nawet na ang :D

I toldi nie wiem jak to użyć ten formatex 

 


Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 21.02.2019 19:55


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 584
Godlike

  • Postów:12 053
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.02.2019 20:08

Tak jak kolega wyżej napisał

" Użyj format/ex do sformatowania wiadomości która ma być pokazana w menu."
  • +
  • -
  • 0

#6 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 21.02.2019 20:21

Dobra dzisiaj idę do pracy już jutro się może pobawię i dodam za jakieś 2 tygodnie nawet lang do ruskiego dm :D , teraz sobie przypomniałem że jak to opanuje to także w statsx shell dodam lang bo chyba nie było (nie pamietam czy to tłumaczyłem w lang czy w plugu ) :) 



#7 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 21.02.2019 20:31

new szText[64];
formatex(szText, charsmax(szText), "%L", LANG_PLAYER, "MSG_DEAD_PLAYER");
menu_additem(menu, szText);

  • +
  • -
  • 1

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 21.02.2019 21:03

jeśli korzystasz z AMXX 1.9 możesz użyć fmt()

/**
 * Formats and returns a string according to the AMX Mod X format rules
 * (see documentation).
 *
 * @note Example: menu_additem(menu, fmt("My first %s", "item")).
 * @note This should only be used for simple inline formatting like in the above example.
 *       Avoid using this function to store strings into variables as an additional
 *       copying step is required.
 * @note The buffer size is defined by MAX_FMT_LENGTH.
 *
 * @param format        Formatting rules.
 * @param ...           Variable number of format parameters.
 *
 * @return              Formatted string
 */
native [MAX_FMT_LENGTH]fmt(const format[], any:...);

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych