Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Skoki w fakemecie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 19.02.2019 17:10

Czy jeśli jeden plugin ustawi graczu np. 3 skoki, a drugi ustawi ich 5 to czy gracz łącznie będzie miał 8 skoków, 5 czy 3 ?


  • +
  • -
  • 0

#2 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 19.02.2019 17:26

Jeżeli oba pluginy działają niezależnie, to gracz będzie posiadał 5 skoków.
  • +
  • -
  • 1

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.02.2019 17:42

Musiał byś pokazać sma obu pluginów aby to ocenić.
  • +
  • -
  • 1

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.02.2019 18:34

Plugin działa zapewne tak, że wyłapujesz moment skoku i dekrementujesz ilość dostępnych skoków, dlatego przy każdym skoku będzie to wyglądało tak:

  1. Sprawdzenie, czy gracz ma dodatkowy skok.
  2. Względem warunku wyżej: skok, bądź return.
  3. Dekrementacja skoków gracza.

Więc w pluginie z trzema skokami ilość skoków gracza osiągnie 0 szybciej, niż w tym z pięcioma. Tym samym skoków będziesz miał 5, jeśli ich nie sumujesz na przykład natywami w stylu setUserJumps(index, 3 + 5).


Użytkownik aSiorr edytował ten post 19.02.2019 18:35

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 19.02.2019 18:39

Czy pierwsze 3 skoki będą jakby mocniejsze? imo tak


  • +
  • -
  • 0

#6 Mixtaz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jędrzej
  • Lokalizacja:%s
Offline

Napisano 19.02.2019 22:19

Czy pierwsze 3 skoki będą jakby mocniejsze? imo tak

 

 

ZDFTFOb.png

 

Na profesjonalnym obrazku widać, że zachodzi dekrementacja równoległa, pod wpływem outputu z 2 źródeł. Zatem z tego wynika, że działania skoków z jednego i drugiego pluginu, będą na siebie nachodziły, jest równoznaczne z tym, że łącznie będzie 5 skoków, w tym pierwsze 3 będą triggerowane podwójnie (więc podwójny wektor z), a następnie 2 już normalnie.


  • +
  • -
  • 1

:nuke:  Mój serwer Zombie Biohazard/Deathmatch  :nuke:
:cwaniak:


#7 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.02.2019 22:50

 

Czy pierwsze 3 skoki będą jakby mocniejsze? imo tak

 

 

ZDFTFOb.png

 

Na profesjonalnym obrazku widać, że zachodzi dekrementacja równoległa, pod wpływem outputu z 2 źródeł. Zatem z tego wynika, że działania skoków z jednego i drugiego pluginu, będą na siebie nachodziły, jest równoznaczne z tym, że łącznie będzie 5 skoków, w tym pierwsze 3 będą triggerowane podwójnie (więc podwójny wektor z), a następnie 2 już normalnie.

 

 

Jeszcze niech 17 osób da wizualną odpowiedź do tematu, który został wyczerpany w pierwszym poście


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#8 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 19.02.2019 23:09

Przyjęło się, że symulacja skoku odbywa się poprzez odpowiednie ustawienie wartości pionowej składowej wektora prędkości gracza (przykłady z generatora vip'a, pluginów cod'a), dlatego też, jako że "nakładające się" efekty mają miejsce w tej samej chwili, wspomniana wartość prędkości będzie ustawiona dwa razy w krótkim przedziale czasowym, co oznacza, że wysokość skoku w pierwszych 3. próbach nie będzie dodatkowo zwiększona (taka mała dygresja :D).

 

Gdyby autor odpowiednio zwiększał wartość prędkości gracza, wtedy - jak to było wspomniane - "pierwsze 3 skoki będą jakby mocniejsze".


Użytkownik _McHappy edytował ten post 19.02.2019 23:15

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych