Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[JB] Anonymuss problem z licznikiem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mikka

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
Offline

Napisano 15.02.2019 14:17

Witam, posiadam silnik jb od anonymuss z tego forum i mam taki problem ze nie dziala licznik do odliczania czynnosci np. Odliczanie do killday. Po prostu zamiast licznika robi sie jakis dziwny znak np. zamiast "Do konca zabawy pozostało: 20 sekund." robi sie jakies " [19:38] " lub "7(7"

 

Dodam że z innymi zabawami problemu nie ma. na ftp tez nic nie dodawalem wiec to sie samo dopiero po 3 dniach zrobiło.

 

Posiadam Amxmodx 1.8.2 .

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] KillDay"
#define VERSION "1.0.7m"
#define AUTHOR "Cypis"

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new const idWeapons[] = {3,5,7,8,12,13,14,15,18,19,20,21,22,23,27,28,30};

new id_killday;

#if!defined KILLDAY_DAY
#define KILLDAY_DAY PIATEK
#endif


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_killday = jail_register_game("KillDay");
}

public plugin_precache(){
	precache_sound("misc/jb_anonymuss/killday2.mp3");
}

public OnRemoveData(day){
	client_cmd(0, "mp3 stop");
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
	{
		static szTimes[12];
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
		formatex(szInfo2, 511, "~ Wiezniowie dostaja bron^n~ Walka wiezniow miedzy soba^n~ Grupy moga byc maksymalnie 2 osobowe od 6 wiezniow!^n~ Kampic mozna maxymalnie 20 sekund!^n~ Ostatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTimes);
		szInfo = "KillDay";
					
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[6] = 1;
		setting[7] = 1;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}

public OnGameHudTick(day, count)
{
	if(count != 30)
		return;
		
	if(day != KILLDAY_DAY && day != id_killday)
		return;
	
	new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
	get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
			continue;
		
		strip_user_weapons(i);
		give_item(i, "weapon_knife");
		give_item(i, "weapon_glock18");
		give_item(i, nameweapon);
		
		cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]);
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_GLOCK18, maxAmmo[CSW_GLOCK18]);
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
	{
		ColorChat(0, GREEN, "**JailBreak**^x01 Mozesz wylaczyc muzyke przez^x03 /muza");
		client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/jb_anonymuss/killday2.mp3");
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
		show_hudmessage(0, "== TT vs TT ==");
			
		jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
	}
}


Użytkownik Mikka edytował ten post 15.02.2019 14:20

  • +
  • -
  • 0

#2 KaliGibbs

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:66
  • GG:
Offline

Napisano 16.02.2019 00:59

Jaka paczka ? Ten Autor udostępnił dwie.

https://amxx.pl/topi...a-by-anonymuss/

https://amxx.pl/topi...uss-2-unikalna/

?????????????????????????????????????????????????????


  • +
  • -
  • -1


#3 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 16.02.2019 13:21

kompilowałeś to za pomocą .inc z paczki?


  • +
  • -
  • 0

#4 Mikka

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
Offline

Napisano 16.02.2019 15:58

Jaka paczka ? Ten Autor udostępnił dwie.

https://amxx.pl/topi...a-by-anonymuss/

https://amxx.pl/topi...uss-2-unikalna/

?????????????????????????????????????????????????????

 

https://amxx.pl/topi...uss-2-unikalna/

 

 

kompilowałeś to za pomocą .inc z paczki?

 

Tak, dodam że to się nie buguje zawsze tylko często.


  • +
  • -
  • 0

#5 Figas

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:233
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.02.2019 18:26

Skompiluj lokalnie wszystkie zabawy i silnik z użyciem tego:

 

 

Załączone pliki


Użytkownik Figas edytował ten post 16.02.2019 18:29

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych