Witam, posiadam silnik jb od anonymuss z tego forum i mam taki problem ze nie dziala licznik do odliczania czynnosci np. Odliczanie do killday. Po prostu zamiast licznika robi sie jakis dziwny znak np. zamiast "Do konca zabawy pozostało: 20 sekund." robi sie jakies " [19:38] " lub "7(7"
Dodam że z innymi zabawami problemu nie ma. na ftp tez nic nie dodawalem wiec to sie samo dopiero po 3 dniach zrobiło.
Posiadam Amxmodx 1.8.2 .
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>
#define PLUGIN "[Jail] KillDay"
#define VERSION "1.0.7m"
#define AUTHOR "Cypis"
new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new const idWeapons[] = {3,5,7,8,12,13,14,15,18,19,20,21,22,23,27,28,30};
new id_killday;
#if!defined KILLDAY_DAY
#define KILLDAY_DAY PIATEK
#endif
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_killday = jail_register_game("KillDay");
}
public plugin_precache(){
precache_sound("misc/jb_anonymuss/killday2.mp3");
}
public OnRemoveData(day){
client_cmd(0, "mp3 stop");
}
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
{
static szTimes[12];
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
formatex(szInfo2, 511, "~ Wiezniowie dostaja bron^n~ Walka wiezniow miedzy soba^n~ Grupy moga byc maksymalnie 2 osobowe od 6 wiezniow!^n~ Kampic mozna maxymalnie 20 sekund!^n~ Ostatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTimes);
szInfo = "KillDay";
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(true);
setting[0] = 1;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 1;
setting[6] = 1;
setting[7] = 1;
}
}
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
{
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
}
}
public OnGameHudTick(day, count)
{
if(count != 30)
return;
if(day != KILLDAY_DAY && day != id_killday)
return;
new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
strip_user_weapons(i);
give_item(i, "weapon_knife");
give_item(i, "weapon_glock18");
give_item(i, nameweapon);
cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]);
cs_set_user_bpammo(i, CSW_GLOCK18, maxAmmo[CSW_GLOCK18]);
}
}
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
{
ColorChat(0, GREEN, "**JailBreak**^x01 Mozesz wylaczyc muzyke przez^x03 /muza");
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/jb_anonymuss/killday2.mp3");
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
show_hudmessage(0, "== TT vs TT ==");
jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
}
}
Użytkownik Mikka edytował ten post 15.02.2019 14:20


Dodatki SourceMod













