Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

problem z klasa Weteranproblem z klasa Weteran

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 HUNT123

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 13.02.2019 11:26

L 02/13/2019 - 11:23:57: [AMXX]    [0] codclass_Weteran.sma::fwd_touch (line 27)
L 02/13/2019 - 11:23:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_Weteran.amxx")
L 02/13/2019 - 11:23:57: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Weteran";
new const opis[] = "Moze wspinac sie po scianie";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

new Float:g_wallorigin[32][3];
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Crew");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(id, world)
{
    if(!is_user_alive(id) && ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;
    
    new classname[32];
    entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);
    
    if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
    return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
    new button = get_user_button(id);
    if(button & IN_USE && ma_klase[id])
    {
        static Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
        
        if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)    
            return FMRES_IGNORED;
    
        if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) 
            return FMRES_IGNORED;

        if(button & IN_FORWARD)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, 240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
        else if(button & IN_BACK)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, -240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
    }    
    return FMRES_IGNORED;
}

public cod_class_enabled(id){       
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id){
	ma_klase[id] = false;
}


  • +
  • -
  • 0

| Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.02.2019 11:40

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>
 
new const nazwa[] = "Weteran";
new const opis[] = "Moze wspinac sie po scianie";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
 
new Float:g_wallorigin[32][3];
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Crew");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(ent, id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id] || !pev_valid(ent))
        return FMRES_IGNORED;
    
    new classname[32];
    entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);
    
    if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
    return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
    new button = get_user_button(id);
    if(button & IN_USE && ma_klase[id])
    {
        static Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
        
        if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)    
            return FMRES_IGNORED;
    
        if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) 
            return FMRES_IGNORED;
 
        if(button & IN_FORWARD)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, 240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
        else if(button & IN_BACK)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, -240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
    }    
    return FMRES_IGNORED;
}
 
public cod_class_enabled(id){       
	ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id){
	ma_klase[id] = false;
}

test


  • +
  • -
  • 0

#3 HUNT123

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 13.02.2019 11:59

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>
 
new const nazwa[] = "Weteran";
new const opis[] = "Moze wspinac sie po scianie";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
 
new Float:g_wallorigin[32][3];
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Crew");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(ent, id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id] || !pev_valid(ent))
        return FMRES_IGNORED;
    
    new classname[32];
    entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);
    
    if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
    return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
    new button = get_user_button(id);
    if(button & IN_USE && ma_klase[id])
    {
        static Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
        
        if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)    
            return FMRES_IGNORED;
    
        if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) 
            return FMRES_IGNORED;
 
        if(button & IN_FORWARD)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, 240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
        else if(button & IN_BACK)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, -240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
    }    
    return FMRES_IGNORED;
}
 
public cod_class_enabled(id){       
	ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id){
	ma_klase[id] = false;
}

test

 

Umiejętność klasy nie działa


  • +
  • -
  • 0

| Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.02.2019 12:35

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#5 HUNT123

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 13.02.2019 13:17

Spoiler

dzięki, wszystko działa :)


  • +
  • -
  • 0

| Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych