Witam,
Mam problem o tuż posiadam swój serwer z modem paintball i również posiadam na nim vipa.
Błąd jest w tym jak mam vipa to jak chcę napisać coś na sayu to wyskakuje mi "s1" lub "s2".
Dorzucam jeszcze to co jest zawarte w pliku vipa .sma
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.02.2019 11:49
Witam,
Mam problem o tuż posiadam swój serwer z modem paintball i również posiadam na nim vipa.
Błąd jest w tym jak mam vipa to jak chcę napisać coś na sayu to wyskakuje mi "s1" lub "s2".
Dorzucam jeszcze to co jest zawarte w pliku vipa .sma
Napisano 03.02.2019 11:52
pokaz ssy
Napisano 03.02.2019 12:13
@PROTOTYP@@
Ssy nie chcą mi jakoś wyjść ale pisze tak: [SuperVip}: S2
A jak napiszę np. siema to właśnie to wyskakuje
Napisano 03.02.2019 12:24
zrob ssy wgraj go do painta i zapisz.
potem wpisz na google
zarejestruj sie i wzuc tam swoje SSY . potem wybiez link z tego Zdjecia i podeslij mi tutaj
Napisano 03.02.2019 12:37
Właśnie tak robię ale spróbuję jeszcze raz
Napisano 03.02.2019 12:37
@PROTOTYP@@
Ssy nie chcą mi jakoś wyjść ale pisze tak: [SuperVip}: S2
A jak napiszę np. siema to właśnie to wyskakuje
Napisano 03.02.2019 12:45
@PROTOTYP@@
Nie wiem nie działa próbuje i nic,ale na ss jest tak samo jak ci poprzednio napisałem nic więcej nie ma!
Napisano 03.02.2019 12:53
Próbowałeś wgrać plugin ChatFix_SteamUpdate2017.amxx ?
Podsyłam w załączniku
chat_poprawka.rar 2,96 KB 53 Ilość pobrań
Napisano 03.02.2019 13:08
Musisz podmienić funkcje "public handleSayText" na tą :
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[192], szTmp2[192], szTmp3[64]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64]; switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){ case 1:{ cod_get_class_name(cod_get_user_class(id),szTmp3,charsmax( szTmp3 )) formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",szTmp3); } case 2:{ formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%d]",cod_get_user_level(id)); } case 3:{ cod_get_class_name(cod_get_user_class(id),szTmp3,charsmax( szTmp3 )) formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",szTmp3,cod_get_user_level(id)); } } if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else{ new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); set_msg_arg_string(4, ""); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2, szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
Umiesz skopiować i wkleić do swojego kodu czy trzeba to też zrobić za Ciebie? + na przyszłość kod zamieszczaj w załączniku.
Użytkownik Automatyk edytował ten post 03.02.2019 13:10
Napisano 03.02.2019 13:28
@Googles
ta próbowałem
@Automatyk
Spróbuję zaraz czy będzie działać
Napisano 03.02.2019 13:53
Napisano 03.02.2019 14:07
Można linka czy coś w tym stylu?
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych