Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Modele broni dla VIP'a

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 SqubanyJohny

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 24.01.2019 15:19

Witam,

mam problem z pluginem na podmienianie modeli broni, mianowicie nie umiem do niego dodać komendy na wyłączenie i włączenie modeli.

 

Dlatego zgłaszam się do Was z proźbą o dodadnie takiej wlaśnie opcji i jeszcze aby jak się wpisze na say komende na wyłączenie modeli lub włączenie np. /modele lub /models to na say by pisalo: [Modele] Skiny zostaly: Wyłączone lub [Modele] Skiny zostaly: Włączone.

Oba pliki SMA i AMXX będą w załączniku.

 

 

Za każdą pomoc daję +++  :)

 

 

Tutaj podaję sma tego pluginu:

 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
 
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
 
 
public plugin_init(){
register_plugin("Plugin", "0.1", "mucek181")
 
// nasluchiwacze
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}
 
public plugin_precache(){
// Wczytanie modeli broni
precache_model("models/skiny_vip/v_ak47.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_awp.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_m4a1.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_deagle.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_knife.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_usp.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_glock18.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_famas.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_galil.mdl");
 
}
 
public CurWeapon(id)
{
 
new weapon = read_data(2);
 
if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_ak47.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_awp.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_m4a1.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_DEAGLE && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_deagle.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_knife.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_USP && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_usp.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_GLOCK18 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_glock18.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_FAMAS && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_famas.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_GALIL && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_galil.mdl")
 
}
}

Załączone pliki


Użytkownik SqubanyJohny edytował ten post 24.01.2019 15:27

  • +
  • -
  • 0

#2 SqubanyJohny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 24.01.2019 21:49

Pomoże ktoś, kto sie na tym zna? Jestem w tym zielony i nie umiem tego zrobić :( 


  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.01.2019 23:20

Plugin generalnie śmieciowy troche :/

 

Zapoznaj się ze switchem.

 

Swego czasu napisałem jakiś taki template code do modeli, może Ci się przyda

 

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#4 SqubanyJohny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 24.01.2019 23:41

Nie potrzebuje pluginu na podmiane bo juz mam. Chcę tylko aby ktoś mi dodał, zebym mogł te modele wylaczyc lub wlaczyc. Moze byc nawet bez pisania na say.


  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.01.2019 23:42

Dokładnie Ci to podałem w załączniku -.-


  • +
  • -
  • 1

#6 SqubanyJohny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 25.01.2019 13:29

Wybacz, popatrzylem na te sma co daleś w odpowiedzi. Juz sprawdzam i daje znac czy dziala :)


  • +
  • -
  • 0

#7 SqubanyJohny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 25.01.2019 13:31

A da rade żeby na say pisalo: [Modele] Skiny zostaly: Wylaczone lub [Modele] Skiny zostaly: Wlaczone?

Albo chociaz niech ktos mi powie gdzie dodac, będę wdzieczny.


  • +
  • -
  • 0

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 25.01.2019 13:45

podmień public na ten:

public m(id){

	client_print(id, 3, "Modele: %s", modele[id] ? "wylaczone" : "wlaczone")
	modele[id] = !modele[id]

}

Użytkownik TibacK edytował ten post 25.01.2019 15:01

  • +
  • -
  • 1

#9 SqubanyJohny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 25.01.2019 14:54

Zmieniłem public na ten co podales i jak compiluje wyskakuje error.

Tutaj podaje logi:

 
//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team
 
 
//// skiny_vip.sma
// C:\Users\lukas\AppData\Local\Temp\Rar$EXa2960.33376\compiler\skiny_vip.sma(23) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\lukas\AppData\Local\Temp\Rar$EXa2960.33376\compiler\skiny_vip.sma(23) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\lukas\AppData\Local\Temp\Rar$EXa2960.33376\compiler\skiny_vip.sma(23) : warning 215: expression has no effect
// C:\Users\lukas\AppData\Local\Temp\Rar$EXa2960.33376\compiler\skiny_vip.sma(23) : error 001: expected token: ";", but found ")"
// C:\Users\lukas\AppData\Local\Temp\Rar$EXa2960.33376\compiler\skiny_vip.sma(23) : fatal error 107: too many error messages on one line
//
// Compilation aborted.
// 4 Errors.
// Could not locate output file compiled\skiny_vip.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,16 sec
// ----------------------------------------
 
Press enter to exit ...
 
Mógłbyś mi to skompilować?
 
W załączniku daje sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 25.01.2019 15:00

	client_print(id, 3, "Modele: %s", modele[id] ? : "wylaczone" : "wlaczone")

->

	client_print(id, 3, "Modele: %s", modele[id] ? "wylaczone" : "wlaczone")


Stres przed sesją wychodzi xD

 


Użytkownik TibacK edytował ten post 25.01.2019 15:01

  • +
  • -
  • 1

#11 SqubanyJohny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 25.01.2019 15:07

Dzięki Ci za pomoc, oczywiście dostaniesz +++. 

Temat mozna zamknać.


  • +
  • -
  • 0

#12 SqubanyJohny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 25.01.2019 15:38

Sory, jeszcze zapomnialem dodać. Jak dodać zeby osoba bez vipa, jak wpisze /modele to zeby pisalo: Nie posiadasz VIP'a, aby uzyc tej komendy.


Użytkownik SqubanyJohny edytował ten post 25.01.2019 15:39

  • +
  • -
  • 0

#13 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 25.01.2019 15:48

public m(id){

	if(!(get_user_flags(id) & FLAGA)){
		client_print(id, 3, "musis zmiec vipa")
		return;
	}
 
	client_print(id, 3, "Modele: %s", modele[id] ? "wylaczone" : "wlaczone")
	modele[id] = !modele[id]
}

podmien


  • +
  • -
  • 1

#14 SqubanyJohny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 25.01.2019 15:54

Dzięki Ci bardzo za cała Twoja pomoc, mam tylko jeszcze jedne pytanie i temat mozna zamykac.

Jak dodac kolor, czyli ze jak mam: [Modele] Skiny zostaly: Wylaczone lub Wlaczone chcialbym dodac do tego dowolny kolor np. Modele na czerwony a wylaczone lub wlaczone na niebieski.


  • +
  • -
  • 0

#15 HUNT123

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 25.01.2019 16:08

Dzięki Ci bardzo za cała Twoja pomoc, mam tylko jeszcze jedne pytanie i temat mozna zamykac.

Jak dodac kolor, czyli ze jak mam: [Modele] Skiny zostaly: Wylaczone lub Wlaczone chcialbym dodac do tego dowolny kolor np. Modele na czerwony a wylaczone lub wlaczone na niebieski.

 

+

#include <ColorChat>

 

 

ColorChat(id,GREEN, "Modele: ^x03%s", modele[id] ? "wylaczone" : "wlaczone")

 

 

używasz przed daną częścią tekstu ^x01 - żółty , ^x03 - TEAM COLOR, ^x04 - zielony


Użytkownik HUNT123 edytował ten post 25.01.2019 16:12

  • +
  • -
  • 1

| Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna


#16 SqubanyJohny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 25.01.2019 16:22

Dziękuję za pomoc :) Leca +++.

Temat mozna zamknac :)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych