Witam,
mam problem z pluginem na podmienianie modeli broni, mianowicie nie umiem do niego dodać komendy na wyłączenie i włączenie modeli.
Dlatego zgłaszam się do Was z proźbą o dodadnie takiej wlaśnie opcji i jeszcze aby jak się wpisze na say komende na wyłączenie modeli lub włączenie np. /modele lub /models to na say by pisalo: [Modele] Skiny zostaly: Wyłączone lub [Modele] Skiny zostaly: Włączone.
Oba pliki SMA i AMXX będą w załączniku.
Za każdą pomoc daję +++
Tutaj podaję sma tego pluginu:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
public plugin_init(){
register_plugin("Plugin", "0.1", "mucek181")
// nasluchiwacze
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}
public plugin_precache(){
// Wczytanie modeli broni
precache_model("models/skiny_vip/v_ak47.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_awp.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_m4a1.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_deagle.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_knife.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_usp.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_glock18.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_famas.mdl");
precache_model("models/skiny_vip/v_galil.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_ak47.mdl")
}
if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_awp.mdl")
}
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_m4a1.mdl")
}
if(weapon == CSW_DEAGLE && (get_user_flags(id) & FLAGA))
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_deagle.mdl")
}
if(weapon == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & FLAGA))
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_knife.mdl")
}
if(weapon == CSW_USP && (get_user_flags(id) & FLAGA))
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_usp.mdl")
}
if(weapon == CSW_GLOCK18 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_glock18.mdl")
}
if(weapon == CSW_FAMAS && (get_user_flags(id) & FLAGA))
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_famas.mdl")
}
if(weapon == CSW_GALIL && (get_user_flags(id) & FLAGA))
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skiny_vip/v_galil.mdl")
}
}
Użytkownik SqubanyJohny edytował ten post 24.01.2019 15:27