Cześć szukam pluginu na zmiane modelu admina tzn postaci , pod flage np E
Szukałem na forum ale nie mogłem znaleść
Użytkownik Denax edytował ten post 18.01.2019 08:04
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.01.2019 08:04
Cześć szukam pluginu na zmiane modelu admina tzn postaci , pod flage np E
Szukałem na forum ale nie mogłem znaleść
Użytkownik Denax edytował ten post 18.01.2019 08:04
Napisano 18.01.2019 09:26
To poszukaj jeszcze raz, bo takich pluginów było tu w cholere. i to nawet w niedawnym czasie
Napisano 19.01.2019 01:25
ref
Napisano 19.01.2019 10:39
Napisano 19.01.2019 11:24
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("modele", "1.0", "unknown") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C) {// <------- flaga new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "viptt") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "vipct") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Nie dawno miałem problem, więc skopiowałem sma z mojego poprzedniego tematu. Powinno zadziałać.
Napisano 19.01.2019 12:17
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("modele", "1.0", "unknown") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C) {// <------- flaga new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "viptt") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "vipct") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }Nie dawno miałem problem, więc skopiowałem sma z mojego poprzedniego tematu. Powinno zadziałać.
ok działa mógł byś tylko ustawić to na flage n?
Użytkownik Denax edytował ten post 19.01.2019 12:25
Napisano 19.01.2019 12:42
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("modele", "1.0", "unknown") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C) {// <------- flaga new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "viptt") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "vipct") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }Nie dawno miałem problem, więc skopiowałem sma z mojego poprzedniego tematu. Powinno zadziałać.
ok działa mógł byś tylko ustawić to na flage n?
Zamień ADMIN_LEVEL_C na ADMIN_LEVEL_B
Napisano 19.01.2019 12:46
Z ADMIN_LEVEL_C zmieniasz na ADMIN_LEVEL_B.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("modele", "1.0", "unknown") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B) {// <------- flaga new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "viptt") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "vipct") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Napisano 19.01.2019 13:02
ok dzięki
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych