Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Vip Generator NIE DZIAŁA


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Axeroz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Axeroz
Offline

Napisano 29.12.2018 08:43

Witam, niestety nie działa Vip generator i nie mogę kompilować.. 
Kompilacja nieudana. Poniżej znajduje się lista błędów w kompilacji.
AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5154
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team


vip.sma(67) : warning 233: symbol "client_disconnect" is marked as deprecated: Use client_disconnected() instead.
vip.sma(352) : error 088: number of arguments does not match definition


1 Error.
Could not locate output file vip.amxx (compile failed).
 
 

VIP miał wyglądać tak: 

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>


#define DMG_HE (1<<24)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
#define g_Buffer 1536


forward amxbans_admin_connect(id);


new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
ioid, maxPlayers, skoki[33], weapon_id;


new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};


public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
set_task(30.0, "ShowAdv",.flags = "b");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 262144 == 262144){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));


new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];


for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));


if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "SVip %s wbija na serwer !",g_Name);


return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));


new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];


for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));


if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_footsteps(id,1);
skoki[id]=2;
set_user_health(id, get_user_health(id)+120);
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
if(gRound>=2){
cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+1000, 16000), 1);
}
if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "ammo_556natobox");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m249", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 100);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200);
}
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "item_thighpack");
recharge(id);
}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
CmdStartPreVip(id, uc_handle);
}
}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity);
} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
skoki[id] = 2;
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public recharge(id){
new wid=get_user_weapon(id);
if(wid){
new weaponname[32], weid;
get_weaponname(wid, weaponname, 31);
weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
if(weid){
cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
}
}
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
if(damagebits & DMG_HE){
damage*=(100+10)/100;
}
if(damagebits & DMG_BULLET){
if(get_user_weapon(ioid)==CSW_GLOCK18){
if(get_user_team(ioid)==1){
damage*=(100+20)/100;
}
}
if(get_user_weapon(ioid)==CSW_DEAGLE){
damage*=(100+5)/100;
}
if(get_user_weapon(ioid)==CSW_AWP){
damage*=(100+50)/100;
}
}
}


SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_HANDLED;
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);


if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?40:20),160));
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];


new g_Size=ArraySize(g_Array);


for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));


add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);


if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
ShowVipsMotd(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ShowVipsMotd(id){
new Data[g_Buffer],Len,g_Name[64];


Len = formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<html><body bgcolor=Black><br>");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<center><table frame=^"border^" width=^"600^" cellspacing=^"0^" bordercolor=#4A4344 style=^"color:#56A5EC;text-align:center;^">");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer- Len, "<tr><td><b>#</b></td><td><b>Nick</b></td></td></tr>");


new g_Size=ArraySize(g_Array);


for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));


Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<tr>");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td><font color=Red>%d</font></td>", i + 1);
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td>%s</td>", g_Name);
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "</tr>");
}
Len += formatex(Data[Len],g_Buffer - Len,"</center></body></html>");


show_motd(id, Data, "Vipy Online");
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));


new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));


if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);


new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));


if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /svip");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);


if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))


new szPrefix[64] = "^x04[SVIP]";


if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_PreThink(id){
if(g_Vip[id] && is_user_alive(id)){
client_PreThinkVip(id);
}
}
public client_PreThinkVip(id){
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);


if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2){
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);


if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);


velocity[2] += 250.0;
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);


entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}

 


  • +
  • -
  • 0

Poszukuję serwerow.

Masz serwer ale nie wiesz do jakiej sieci dołączyć? 

Zapraszam na moją http... gdzie rozwiniesz swoje umiejętności, nie tylko w tej dziedzinie!. 

Oferuje

  • Awanse!
  • Dojrzałą administrację!
  • Pomoc i zaangażowanie!
  • Chęci i predyspozcyje do dalszego rozwoju!
  • Stabilne forum(sieć) bez obaw na upadek. 
  • I wiele wiecej... 

 

 


#2 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Offline

Napisano 29.12.2018 11:19

Vip działa tylko trzeba umieć go skompilować ^^
Kod jaki dostałeś kopiujesz, tworzysz plik tekstowy wklejasz skopiowany kod i zapisujesz jako w nazwie np vip.sma poniezej zaznaczasz opcje ze masz rozpoznawac wszystkie rozszerzenia i gotowe wrzucasz plik do kompilatora lokalnego i masz vipa ^^


Vip działa tylko trzeba umieć go skompilować ^^
Kod jaki dostałeś kopiujesz, tworzysz plik tekstowy wklejasz skopiowany kod i zapisujesz jako w nazwie np vip.sma poniezej zaznaczasz opcje ze masz rozpoznawac wszystkie rozszerzenia i gotowe wrzucasz plik do kompilatora lokalnego wchodzisz w plik compile i patrzysz jak ci ładnie skompilowal i masz vipa ^^ oczywiście jesli brak ci includow
Pobierasz i je wrzucasz w folder include w swoim kompilatorze
Co do kompilatora odsyłam cie TUTAJ

Użytkownik xtreme edytował ten post 29.12.2018 11:23

  • +
  • -
  • 0

#3 HUNT123

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 29.12.2018 11:44

Sprawdz

 

Załączony plik  VIP_Axeroz.sma   9,7 KB  29 Ilość pobrań
  VIP_Axeroz.amxx


  • +
  • -
  • 0

| Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna


#4 nicniedziala

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.12.2018 07:37

 

Vip działa tylko trzeba umieć go skompilować ^^
Kod jaki dostałeś kopiujesz, tworzysz plik tekstowy wklejasz skopiowany kod i zapisujesz jako w nazwie np vip.sma poniezej zaznaczasz opcje ze masz rozpoznawac wszystkie rozszerzenia i gotowe wrzucasz plik do kompilatora lokalnego i masz vipa ^^


Vip działa tylko trzeba umieć go skompilować ^^
Kod jaki dostałeś kopiujesz, tworzysz plik tekstowy wklejasz skopiowany kod i zapisujesz jako w nazwie np vip.sma poniezej zaznaczasz opcje ze masz rozpoznawac wszystkie rozszerzenia i gotowe wrzucasz plik do kompilatora lokalnego wchodzisz w plik compile i patrzysz jak ci ładnie skompilowal i masz vipa ^^ oczywiście jesli brak ci includow
Pobierasz i je wrzucasz w folder include w swoim kompilatorze
Co do kompilatora odsyłam cie TUTAJ

 

"Poniżej zaznaczasz opcje, że masz rozpoznawać wszystkie rozszerzenia" Gdzie Ty to masz ;P 


  • +
  • -
  • 0

#5 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Offline

Napisano 30.12.2018 10:29

Vip działa tylko trzeba umieć go skompilować ^^
Kod jaki dostałeś kopiujesz, tworzysz plik tekstowy wklejasz skopiowany kod i zapisujesz jako w nazwie np vip.sma poniezej zaznaczasz opcje ze masz rozpoznawac wszystkie rozszerzenia i gotowe wrzucasz plik do kompilatora lokalnego i masz vipa ^^


Vip działa tylko trzeba umieć go skompilować ^^
Kod jaki dostałeś kopiujesz, tworzysz plik tekstowy wklejasz skopiowany kod i zapisujesz jako w nazwie np vip.sma poniezej zaznaczasz opcje ze masz rozpoznawac wszystkie rozszerzenia i gotowe wrzucasz plik do kompilatora lokalnego wchodzisz w plik compile i patrzysz jak ci ładnie skompilowal i masz vipa ^^ oczywiście jesli brak ci includow
Pobierasz i je wrzucasz w folder include w swoim kompilatorze
Co do kompilatora odsyłam cie TUTAJ
"Poniżej zaznaczasz opcje, że masz rozpoznawać wszystkie rozszerzenia" Gdzie Ty to masz ;P

Jak wpisujesz nazwe pliku np vip.sma
To pod tym masz pasek rozwijany i wybierasz wszystkie pliki
  • +
  • -
  • 0

#6 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Offline

Napisano 30.12.2018 11:54

Rozum skróty myślowe
  • +
  • -
  • 0

#7 nicniedziala

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.12.2018 13:00

Nadal nie rozumiem


  • +
  • -
  • 0

#8 nicniedziala

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.12.2018 13:32

Dobra, mam , lecz i tak wyskakuje 

error 013: no entry point (no public functions)

Naprawione


Użytkownik nicniedziala edytował ten post 30.12.2018 13:38

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych