Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Skiny broni (V_, P_) z zapisem MySQL.

nowy plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 aSiorr

    Idc, deal with it

  • Support Team

Reputacja: 613
Wszechmogący

  • Postów:1 521
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 26.12.2018 14:18

*
Popularny

Ostatnio widuję sporo tematów związanych ze skinami, brakami w aktualnych pluginach etc, więc postanowiłem napisać plugin, w którym nie będzie kompromisów - oczywiście nie wyszło, więc dostajecie to co nawymyślałem :D .
Plugin będzie udoskonalany z biegiem czasu, a o zmianach będę informował w notatkach pod tym postem.
 
Uprzedzając pytania: tak, dodam możliwość wyboru pomiędzy zapisem MySQL a nvault (zastanowię się nad pójściem na kompromis i użyciem Sqlite, ale to już mniejsza).

opis
Plugin dodaje na serwer skiny do broni, z możliwością manualnego ich wyłączenia. Plugin testowany był w stosunkowo nieznacznym stopniu, także nie polecam wrzucać go od razu na serwer publiczny, a wcześniej przetestować i zdać relację tutaj. Brak możliwości kupna skina in-game, jedyną możliwością zostaje nadanie flagi na skina i sprzedaż w sklepiesms etc.

konfiguracja
Plugin posiada plik konfiguracyjny, który należy uzupełnić według wzoru:

"v model path" "p model path" "skin name" "skin access (flag)" "weapon CSW"

 
gdzie:

  • v model path - ścieżka do modelu v_*.mdl, zaczynając od folderu cstrike/.
  • p model path - ścieżka do modelu p_*.dml, zaczynając od folderu cstrike/.
  • skin name - nazwa skina widniejąca w menu (max. 32 znaki, można to zmienić w kodzie).
  • skin access - dostęp do skina, plugin aktualnie obsługuje tylko jedną flagę, ale niedługo zapewne dopiszę obsługę wielu. Skin dostępny dla wszystkich graczy = 0. Flaga w wersji stringa, nie bitowej.
  • weapon CSW - index CSW_ broni, na jego bazie plugin rozpoznaje tablice dynamiczną i zapisuje do niej powyższe dane. Listę można znaleźć min. tutaj.

Maksymalna ilość skinów jest domyślnie ustawiona na 32. Jeśli chcemy zwiększyć ten limit, konieczne będzie przerobienie pluginu w znacznym stopniu, natomiast idąc w dół nie ma żadnych przeszkód.
 
 
Komendy do menu dostępne są w tablicy skinsMenuCommands:

// Skins menu commands.
new const skinsMenuCommands[][] =
{
	"say /skiny",
	"say_team /skiny",

	"say /skins",
	"say_team /skins"
};

 
 
Dane do bazy danych uzupełnić należy w tablicy mysqlData, stosując się do enuma powyżej:

  • databaseHost - host
  • databaseUser - użytkownik
  • databasePass - hasło
  • databaseDB - baza
  • databaseTableName - nazwa tabeli w bazie, np 'skiny'

 

 

Ścieżka pliku konfiguracyjnego w stałej configFilePath.

 

inne informacje
Dla koderów: komentowałem kod w większości skupiając się tylko na "ogólnym poglądzie" na kod, więc jeśli znajdziecie kruczki to mnie nie biczujcie.
Większość, o ile nie wszystkie 'ustawienia' kodu są w constach/define'ach u góry.
Jestem pewny, że zrobiłem gdzieś błąd, ale nie mam możliwości sprawdzenia pluginu z większą ilością graczy, więc z góry za to przepraszam.

 

 

Wielkie dzięki dla AwIlLa za wszelką wiedzę, jaką się ze mną podzielił co do mysqla :) .


aSiorr (27.12.2018 00:09):
v0.2 - Możliwość użycia więcej niż jednej flagi. Fix na bug przy ustawieniu w sekwencji default -> > 1 -> default. Fix na zmianę nicku. Usunięcie zbędnych zmiennych skinCounter oraz skinLoaded i zastąpienie ich warunkiem z ArraySize. Mniejsze poprawki w czytelności kodu, komentarzach i skrócenie niektórych części kodu.

Załączone pliki


Użytkownik aSiorr edytował ten post 27.12.2018 00:10

  • +
  • -
  • 13

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#2 [email protected]

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 26.12.2018 21:14

Zacnie aSiorek :ok: 


  • +
  • -
  • 0

#3 Blue-shout

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 08.01.2019 11:56

Ostatnio widuję sporo tematów związanych ze skinami, brakami w aktualnych pluginach etc, więc postanowiłem napisać plugin, w którym nie będzie kompromisów - oczywiście nie wyszło, więc dostajecie to co nawymyślałem :D .
Plugin będzie udoskonalany z biegiem czasu, a o zmianach będę informował w notatkach pod tym postem.
 
Uprzedzając pytania: tak, dodam możliwość wyboru pomiędzy zapisem MySQL a nvault (zastanowię się nad pójściem na kompromis i użyciem Sqlite, ale to już mniejsza).

opis
Plugin dodaje na serwer skiny do broni, z możliwością manualnego ich wyłączenia. Plugin testowany był w stosunkowo nieznacznym stopniu, także nie polecam wrzucać go od razu na serwer publiczny, a wcześniej przetestować i zdać relację tutaj. Brak możliwości kupna skina in-game, jedyną możliwością zostaje nadanie flagi na skina i sprzedaż w sklepiesms etc.

konfiguracja
Plugin posiada plik konfiguracyjny, który należy uzupełnić według wzoru:

"v model path" "p model path" "skin name" "skin access (flag)" "weapon CSW"

 
gdzie:

  • v model path - ścieżka do modelu v_*.mdl, zaczynając od folderu cstrike/.
  • p model path - ścieżka do modelu p_*.dml, zaczynając od folderu cstrike/.
  • skin name - nazwa skina widniejąca w menu (max. 32 znaki, można to zmienić w kodzie).
  • skin access - dostęp do skina, plugin aktualnie obsługuje tylko jedną flagę, ale niedługo zapewne dopiszę obsługę wielu. Skin dostępny dla wszystkich graczy = 0. Flaga w wersji stringa, nie bitowej.
  • weapon CSW - index CSW_ broni, na jego bazie plugin rozpoznaje tablice dynamiczną i zapisuje do niej powyższe dane. Listę można znaleźć min. tutaj.

Maksymalna ilość skinów jest domyślnie ustawiona na 32. Jeśli chcemy zwiększyć ten limit, konieczne będzie przerobienie pluginu w znacznym stopniu, natomiast idąc w dół nie ma żadnych przeszkód.
 
 
Komendy do menu dostępne są w tablicy skinsMenuCommands:

// Skins menu commands.
new const skinsMenuCommands[][] =
{
	"say /skiny",
	"say_team /skiny",

	"say /skins",
	"say_team /skins"
};

 
 
Dane do bazy danych uzupełnić należy w tablicy mysqlData, stosując się do enuma powyżej:

  • databaseHost - host
  • databaseUser - użytkownik
  • databasePass - hasło
  • databaseDB - baza
  • databaseTableName - nazwa tabeli w bazie, np 'skiny'

 

 

Ścieżka pliku konfiguracyjnego w stałej configFilePath.

 

inne informacje
Dla koderów: komentowałem kod w większości skupiając się tylko na "ogólnym poglądzie" na kod, więc jeśli znajdziecie kruczki to mnie nie biczujcie.
Większość, o ile nie wszystkie 'ustawienia' kodu są w constach/define'ach u góry.
Jestem pewny, że zrobiłem gdzieś błąd, ale nie mam możliwości sprawdzenia pluginu z większą ilością graczy, więc z góry za to przepraszam.

 

 

Wielkie dzięki dla AwIlLa za wszelką wiedzę, jaką się ze mną podzielił co do mysqla :) .

Byś mógł pomóc bo nie wiem jak to skonfiguroqać 

Po prostu z

"v_m4a1.mdl" "p_m4a1.mdl" "m4a1" "s" "M4A1_CLIPIN.WAV"  Tak to powinno wyglądać ??


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6 253
Godlike

  • Postów:11 313
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 08.01.2019 12:32

Podaj pełną ścieżkę modeli i zamiast M4A1_CLIPIN.WAV to CSW_M4A1
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych