Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

rundy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Reebok

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
Offline

Napisano 22.12.2018 18:26

witam mam serwerek na którym gram na rundy - mp_maxrounds 
 
mam plugin który przez timeleft pokazuje ile pozostało rund do końca tylko kiedy dam powiedzmy restart to plugin nie odlicza od początku rund tylko już kolejną...

chyba że macie taki plugin który dobrze odlicza pozostałe rundy :)
 
 
 
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new SayText;
new a_runda;
new b_runda;
new c_runda;

public plugin_init()
{
    register_plugin("Round_Left", "1.1", "MaKeL")
    
    SayText = get_user_msgid("SayText");
    
    c_runda = get_cvar_num("mp_maxrounds")
    
    register_clcmd("say timeleft","Set_timeleft")
    
    register_clcmd("say roundleft","Set_timeleft")
    
    register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
    
    
    

    
    
}
public NewRound()
{
    a_runda++
}

public Set_timeleft(id)
{
    b_runda = c_runda - a_runda
    
    if(b_runda > 4)
    {
        
        print_green(id,"[amxx] Pozostalo %d rund do konca", b_runda)
        
    }
    if(b_runda == 4 ||b_runda == 3)
    {
        print_green(id,"[amxx] Pozostalo %d rundy do konca", b_runda)
    }
        
    if(b_runda == 2)
    {
        
        print_green(id,"[amxx] Uwaga !!! przedostatnia runda")
        
    }
    if(b_runda == 1)
    {
        print_green(id,"[amxx] Uwaga !!! Ostatnia runda")
    }
    
    
}

stock print_green(id,const fmt[],{Float,_}:...) { //this is my stock btw ^^
    if(id && !is_user_connected(id)) return 0
    
    static buffer[192]
    buffer[0] = '^x04'
    vformat(buffer[1],190, fmt,3)
    
    message_begin(id ? MSG_ONE : MSG_ALL,SayText,{0,0,0},id)
    write_byte(id)
    write_string(buffer)
    message_end()
    
    return 1
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 22.12.2018 20:16

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new SayText;
new a_runda;
new b_runda;
new c_runda;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Round_Left", "1.1", "MaKeL")
	
	SayText = get_user_msgid("SayText");
	
	c_runda = get_cvar_num("mp_maxrounds")
	
	register_clcmd("say timeleft","Set_timeleft")
	
	register_clcmd("say roundleft","Set_timeleft")
	
	register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
	
	register_logevent("Restart", 2, "1=Game_Commencing");
}

public Restart() a_runda=0;

public NewRound()
{
	a_runda++
}

public Set_timeleft(id)
{
	b_runda = c_runda - a_runda
	
	if(b_runda > 4)
	{
		
		print_green(id,"[amxx] Pozostalo %d rund do konca", b_runda)
		
	}
	if(b_runda == 4 ||b_runda == 3)
	{
		print_green(id,"[amxx] Pozostalo %d rundy do konca", b_runda)
	}
	
	if(b_runda == 2)
	{
		
		print_green(id,"[amxx] Uwaga !!! przedostatnia runda")
		
	}
	if(b_runda == 1)
	{
		print_green(id,"[amxx] Uwaga !!! Ostatnia runda")
	}
	
	
}

stock print_green(id,const fmt[],{Float,_}:...) { //this is my stock btw 
	if(id && !is_user_connected(id)) return 0
	
	static buffer[192]
	buffer[0] = '^x04'
	vformat(buffer[1],190, fmt,3)
	
	message_begin(id ? MSG_ONE : MSG_ALL,SayText,{0,0,0},id)
	write_byte(id)
	write_string(buffer)
	message_end()
	
	return 1
}


  • +
  • -
  • 0

#3 Reebok

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
Offline

Napisano 22.12.2018 21:17

nie pomoglo to samo, po restarcie rundy ilosc rund nie zresetowała się :(
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych