mpbhop
wariat aka pro
15.12.2018
Witam a więc używam na serwerze plugin mpbhop ale mam z nim mega problem ponieważ nie działa jak należy
a więc na niektórych mapach gdzie są bloki bhop i tak się zapadają (a nie powinny)
drugi poważny problem jest taki że nawet jak próbuję sobie to wyobrazić to wydaję mi się że nie da się nic z tym zrobić czyli
na mapach deathrun jak są jakieś bloki które się ruszają , przesuwają lub coś na przycisk terro to gracza cofa tak jak w przypadku gdy się nie odbije od bloka bhop a plugin dziala poprawnie.
Chociaż może w tym drugim przypadku że bloki działające na przycisk(jeśli da się to wychwycić) po prostu są zwykłymi blokami dalej (jeśli tt nie użyje pułapki to są zwykłymi blokami)
https://forums.allie...ead.php?t=90242
komendy jakie używam to
kz_mpbhop 1
kz_mpbhop_enitytouch - tutaj też dziwna sytuacja jak jest na 0 to kilka bloków na mapach deathrun działa poprawnie lecz inne i tak cię cofają jak np. 2 razy skoczysz.
Ale jak mam na 1 to i tak na niektórych mapach zapadają się bloki bhop .
Załączone pliki
Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 15.12.2018 18:40
wariat aka pro
23.12.2018
Za wszystko odpowiedzialne jest menu tego pluga lecz aby wywołać menu nie wystarczy wpisać tylko komendy , należy najpierw wycelować w obiekt a potem użyć komendy , tam jest opcja aby blok byl ruchomy lub nie .
Rivit
23.12.2018
Wątpie, co by Ci kto to za free ogarnął
Kod do przeglądnięcia też duży
A co tam jest nie tak, bo nie zabardzo wywnioskowalem z posta. Chodzi o to ze bloki sie zapadaja choc nie maja sie zapadAc?
EDIT: ok
wariat aka pro
23.12.2018
Wątpie, co by Ci kto to za free ogarnął
Kod do przeglądnięcia też duży
A co tam jest nie tak, bo nie zabardzo wywnioskowalem z posta. Chodzi o to ze bloki sie zapadaja choc nie maja sie zapadAc?
Właśnie napisałem że sobie poradziłem bo od tego jest menu tego pluga . Właśnie fajnie by było jakbyście pisali co jest za duże do pomocy