Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

mpbhop


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 15.12.2018 18:28

Witam a więc używam na serwerze plugin mpbhop ale mam z nim mega problem ponieważ nie działa jak należy 

 

a więc na niektórych mapach gdzie są bloki bhop i tak się zapadają (a nie powinny)

 

drugi poważny problem jest taki że nawet jak próbuję sobie to wyobrazić to wydaję mi się że nie da się nic z tym zrobić czyli 

 

na mapach deathrun jak są jakieś bloki które się ruszają , przesuwają lub coś na przycisk terro to gracza cofa tak jak w przypadku gdy się nie odbije od bloka bhop a plugin dziala poprawnie. 

 

Chociaż może w tym drugim przypadku że bloki działające na przycisk(jeśli da się to wychwycić) po prostu są zwykłymi blokami dalej (jeśli tt nie użyje pułapki to są zwykłymi blokami)

 

https://forums.allie...ead.php?t=90242

 

komendy jakie używam to 

 

 

kz_mpbhop 1

kz_mpbhop_enitytouch - tutaj też dziwna sytuacja jak jest na 0 to kilka bloków na mapach deathrun działa poprawnie lecz inne i tak cię cofają jak np. 2 razy skoczysz. 

Ale jak mam na 1 to i tak na niektórych mapach zapadają się bloki bhop . 

Załączone pliki


Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 15.12.2018 18:40


#2 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 23.12.2018 20:34

Za wszystko odpowiedzialne jest menu tego pluga lecz aby wywołać menu nie wystarczy wpisać tylko komendy , należy najpierw wycelować w obiekt a potem użyć komendy , tam jest opcja aby blok byl ruchomy lub nie . 



#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.12.2018 21:03

Wątpie, co by Ci kto to za free ogarnął :/

Kod do przeglądnięcia też duży

 

 

A co tam jest nie tak, bo nie zabardzo wywnioskowalem z posta. Chodzi o to ze bloki sie zapadaja choc nie maja sie zapadAc?

 

 

EDIT: ok

 


  • +
  • -
  • 0

#4 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 23.12.2018 21:14

Wątpie, co by Ci kto to za free ogarnął :/

Kod do przeglądnięcia też duży

 

 

A co tam jest nie tak, bo nie zabardzo wywnioskowalem z posta. Chodzi o to ze bloki sie zapadaja choc nie maja sie zapadAc?

 

 

Właśnie napisałem że sobie poradziłem bo od tego jest menu tego pluga . Właśnie fajnie by było jakbyście pisali co jest za duże do pomocy :D 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych