Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Vipem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 UpishDzonny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Olecko
Offline

Napisano 13.12.2018 15:06

Witam mam problem z pluginem na vipa i svipa, ponieważ vip jest darmowy i jeżeli ktoś ma svipa, to wtedy nie daje mu svipa tylko vipa, czyli trzeba zrobić, że flaga N na svipa jest ważniejsza od vipa. Proste, lecz nie dla mnie, proszę o pomoc.

 


 

#include <amxmodx>

#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <jailbreak>
#include <colorchat>
//native cs_set_player_model(id, newmodel[]);
 
 
#define FLAGA_SVIP ADMIN_LEVEL_B
 
//new SkinAK[33], SkinKOSACT[33], SkinKOSATT[33], SkinM4A1[33], SkinDEAGLE[33], ModelTT[33], ModelCT[33];
 
public plugin_init() 
{
// new const szBronie[][] = {
// "weapon_scout", "weapon_mac10", "weapon_aug", "weapon_ump45", 
// "weapon_sg550", "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_awp", 
// "weapon_mp5navy", "weapon_m249", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", 
// "weapon_g3sg1", "weapon_sg552", "weapon_ak47", "weapon_p90",
// "weapon_p228", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014",
// "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_usp",
// "weapon_glock18", "weapon_flashbang", "weapon_deagle"
// }
 
register_plugin("JB: VIP & SVIP", "1.0", "d0naciak");
 
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "msg_ScoreAttrib");
 
register_clcmd("say /vip", "cmd_OpisVIP");
register_clcmd("say /svip", "cmd_OpisSVIP");
register_clcmd("say /vips", "MenuListaVips");
register_clcmd("say /svips", "MenuListaVips")
register_clcmd("say /svipy", "MenuListaVips")
register_clcmd("say /vipy", "MenuListaVips")
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_Odrodzenie_Post", 1);
 
// for(new i = 1; i < sizeof szBronie; i++) {
// RegisterHam(Ham_Item_Deploy, szBronie[i], "fw_WybralBron_Post", 1);
// RegisterHam(Ham_Item_AddToPlayer, szBronie[i], "fw_DostalBron_Post", 1);
// }
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_Obrazenia");
 
register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PreThink");
}
 
public plugin_precache()
{
// precache_model("models/jb_anonymuss/v_baseball.mdl");
// precache_model("models/jb_anonymuss/p_baseball.mdl");
// precache_model("models/jb_anonymuss/v_lom.mdl");
// precache_model("models/jb_anonymuss/p_lom.mdl");
// precache_model("models/jb_anonymuss/v_golden_deagle.mdl");
// precache_model("models/jb_anonymuss/v_golden_ak47.mdl");
// precache_model("models/player/mafiozo/mafiozo.mdl");
 
// precache_model("models/jb_anonymuss/v_m4a1zlote.mdl");
}
 
public MenuListaVips(id)
{
new menu = menu_create("Lista VIP & SVIP", "Lista_Handler")
new iPlayers[32], iNum, szName[64], ItemName[64];
get_players(iPlayers, iNum)
 
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
if(!is_user_connected(iPlayers[i])) continue;
if(is_user_hltv(iPlayers[i])) continue;
if(!get_user_vip(iPlayers[i])) continue;
get_user_name(iPlayers[i],szName,charsmax(szName))
formatex(ItemName, 63, "\y%s %s", szName, get_user_vip(iPlayers[i])==2?" \rSVIP":" \dVIP")
menu_additem(menu, ItemName);
}
if(!ItemName[0])
{
ColorChat(id, GREEN, "[VIP && SVIP Online]^x01 Brak");
return PLUGIN_HANDLED;
}
menu_display(id,menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Lista_Handler(id, menu, item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return;
}
menu_display(id, menu)
}
 
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;
 
new szTmp[192], szTmp2[192];
get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
 
new iVip = get_user_vip(id), szPrefix[32];
 
switch(iVip)
{
case 1: copy(szPrefix, 31, "^x04[VIP]");
case 2: copy(szPrefix, 31, "^x04[SVIP]");
default: return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
}
else{
new szPlayerName[64];
get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
 
get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
 
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
}
 
set_msg_arg_string(2, szTmp2);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public msg_ScoreAttrib(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && get_user_vip(id)){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
 
public client_putinserver(id)
{
if(is_user_connected(id) && get_user_vip(id) == 2)
{
new szNick[32]; get_user_name(id, szNick, 31);
set_hudmessage(0, 212, 220, 0.1, 0.15, 2, 1.0, 3.0, 0.1, 0.2, 1) 
show_hudmessage(0, "SVIP %s^x01 wbil na serwer!", szNick)
}
}
public cmd_OpisVIP(id)
{
show_motd( id,"vip.txt","Opis VIP")
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public cmd_OpisSVIP(id)
{
show_motd( id,"svip.txt","Opis SVIP")
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public fw_Odrodzenie_Post(id)
{
if(!is_user_alive(id)) //sprawdza czy gracz nie jest zywy
return; //nie jest zywy - return, czyli deklaracja zwrotu, ktory zawsze konczy dana funkcje, w tym przypadku fw_Odrodzenie_Post
 
new iVip = get_user_vip(id); //tworzy zmienna iVip i do niej przypisuje, 0 - brak vipa, 1 - vip, 2 - svip
 
if(!iVip) //jezeli nie ma vipa (!iVip czyli jezeli zmienna jest rowna 0)
return; //deklaracje zwrotu, konczy funkcje fw_Odrodzenie_Post
 
switch(get_user_team(id)) //pobiera druzyne gracza i potem jej zasadzie ustawia
{
case 1: 
{
fm_set_user_health(id, (iVip == 1) ? 120 : 140); //jezeli druzyna == 1 (case 1:) a 1 to terro, czyli jak jest terro to robi fm_set_user_health - ustawia HP
 
//if(iVip==2) cs_set_player_model(id, "mafiozo");
}
case 2:
{
fm_set_user_health(id, (iVip == 1) ? 140 : 160); //jezeli druzyna == 2 (case 2:) a 2 to CT, czyli jak jest terro to robi fm_set_user_health - ustawia HP
}
}
 
fm_set_user_armor(id, 100); //ustawia 100 armora
 
if(iVip == 2) {
jail_set_user_speed(id, 280.0); //pamietaj ze klany tez biora 280!!!!
}
}
 
 
public fw_DostalBron_Post(iEnt, id) {
if(!pev_valid(iEnt) || !is_user_alive(id)) {
return HAM_IGNORED;
}
 
new iDane[1];
 
iDane[0] = cs_get_weapon_id(iEnt);
set_task(0.1, "task_DostalBron", id, iDane, 1);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public task_DostalBron(iDane[1], id) {
if(!is_user_alive(id)) {
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(get_user_weapon(id) == iDane[0]) {
UstawSkina(id, iDane[0]);
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public fw_WybralBron_Post(iEnt) {
if(!pev_valid(iEnt)) {
return HAM_IGNORED;
}
 
new id = pev(iEnt, pev_owner);
 
if(!is_user_alive(id)) {
return HAM_IGNORED;
}
 
 
UstawSkina(id, cs_get_weapon_id(iEnt));
 
return HAM_IGNORED;
}
 
UstawSkina(id, iWeapon)
{
switch(get_user_vip(id))
{
case 1: 
{
if(iWeapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && cs_get_user_shield(id)!=1 && !jail_get_prisoners_fight())
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/jb_anonymuss/v_baseball.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/jb_anonymuss/p_baseball.mdl");
}
}
case 2:
{
switch(iWeapon)
{/*
case CSW_KNIFE:
{
if(cs_get_user_shield(id)!=1)
{
switch(get_user_team(id))
{
case 1:
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/jb_anonymuss/v_lom.mdl");
 
}
case 2:
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/jb_cypis/v_palka.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/jb_cypis/p_palka.mdl");
}
}
 
}
}*/
case CSW_AK47:
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/jb_anonymuss/v_golden_ak47.mdl");
}
case CSW_DEAGLE:
{
if(cs_get_user_shield(id)!=1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/jb_anonymuss/v_golden_deagle.mdl");
}
}
case CSW_M4A1:
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/jb_anonymuss/v_m4a1zlote.mdl")
}
 
}
}
}
}
/*public MenuSkinow(id)
{
if(!has_flag(id, "a")) return PLUGIN_HANDLED;
 
new menu = menu_create("\yModele\r SVIP'a^n\dby Shawins", "MenuSkinow_Handler");
menu_additem(menu, "\yModel\r Wieznia");
menu_additem(menu, "\yModel\r Straznika^n");
menu_additem(menu, "\yModel\r KOSY");
menu_additem(menu, "\yModel\r AK47");
menu_additem(menu, "\yModel\r M4A1");
menu_additem(menu, "\yModel\r DEAGLE");
menu_display(id, menu)
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
public MenuSkinow_Handler(id, menu, item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(item)
{
case 0:
{
new menu2 = menu_create("\yModel wieznia^n\dby Shawins", "TT_Handler");
menu_additem(menu2, "Mafiozo");
menu_additem(menu2, "Famale");
menu_display(id, menu2)
}
case 1:
{
new menu3 = menu_create("\yModel straznika^n\dby Shawins", "CT_Handler");
menu_additem(menu3, "Agent Smith");
menu_additem(menu3, "Famale");
menu_display(id, menu3)
}
case 2:
{
new menu4 = menu_create("\yWybierz:", "KNIFE_Handler");
menu_additem(menu4, "\yKosa\r Straznika")
menu_additem(menu4, "\yKosa\r Wieznia")
menu_display(id, menu4)
}
case 3:
{
new menu4 = menu_create("\yModel AK47^n\dby Shawins", "AK47_Handler");
menu_additem(menu4, "Gold AK47");
menu_additem(menu4, "Dragon AK47");
menu_display(id, menu4)
}
case 4:
{
new menu5 = menu_create("\yModel M4A1^n\dby Shawins", "M4A1_Handler");
menu_additem(menu5, "Gold M4A1");
menu_additem(menu5, "Frozen M4A1");
menu_display(id, menu5)
}
case 5:
{
new menu6 = menu_create("\yModel Deagle^n\dby Shawins", "Deagle_Handler");
menu_additem(menu6, "Gold Deagle");
menu_additem(menu6, "Dragon Deagle");
menu_additem(menu6, "Black Deagle");
menu_display(id, menu6)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public TT_Handler(id, menu, item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
ModelTT[id]=0
ColorChat(id, GREEN, "[Skiny]^x01 Wybrales model^x03 Mafiozo")
}
case 1:
{
ModelTT[id]=1
ColorChat(id, GREEN, "[Skiny]^x01 Wybrales model^x03 Famale")
}
 
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public CT_Handler(id, menu, item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
ModelCT[id]=0
ColorChat(id, GREEN, "[Skiny]^x01 Wybrales model^x03 Agent Smith")
}
case 1:
{
ModelCT[id]=1
ColorChat(id, GREEN, "[Skiny]^x01 Wybrales model^x03 Famale")
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public KNIFE_Handler(id, menu, item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
new menu2 = menu_create("\yKosa straznika^n\dby Shawins", "KOSACT_Handler");
menu_additem(menu2, "Palka");
menu_additem(menu2, "Katana");
menu_display(id, menu2)
}
case 1:
{
new menu3 = menu_create("\yKosa wieznia^n\dby Shawins", "KOSATT_Handler");
menu_additem(menu3, "Lom");
menu_display(id, menu3)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public KOSACT_Handler(id,menu,item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
SkinKOSACT[id]=0;
ColorChat(id, GREEN, "[Skiny]^x01 Wybrales skina^x03 Palka");
}
case 1:
{
SkinKOSACT[id]=1;
ColorChat(id, GREEN, "[Skiny]^x01 Wybrales skina^x03 Katana");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public KOSATT_Handler(id,menu,item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
SkinKOSATT[id]=0;
ColorChat(id, GREEN, "[Skiny]^x01 Wybrales skina^x03 Lom");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public AK47_Handler(id, menu, item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
SkinAK[id]=0;
ColorChat(id, GREEN, "[Skiny]^x01 Wybrales skina^x03 Gold AK47");
}
case 1:
{
SkinAK[id]=1;
ColorChat(id, GREEN, "[Skiny]^x01 Wybrales skina^x03 Dragon AK47");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public M4A1_Handler(id, menu, item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
SkinM4A1[id]=0;
ColorChat(id, GREEN, "[Skiny]^x01 Wybrales skina^x03 Gold M4A1");
}
case 1:
{
SkinM4A1[id]=1;
ColorChat(id, GREEN, "[Skiny]^x01 Wybrales skina^x03 Frozen M4A1");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Deagle_Handler(id, menu, item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
SkinDEAGLE[id]=0;
ColorChat(id, GREEN, "[Skiny]^x01 Wybrales skina^x03 Gold Deagle");
}
case 1:
{
SkinDEAGLE[id]=1;
ColorChat(id, GREEN, "[Skiny]^x01 Wybrales skina^x03 Dragon Deagle");
}
case 2:
{
SkinDEAGLE[id]=2;
ColorChat(id, GREEN, "[Skiny]^x01 Wybrales skina^x03 Black Deagle");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}*/
public fw_WyborBroni_Post(iEnt)
{
if(!pev_valid(iEnt))
return;
 
new id = pev(iEnt, pev_owner);
 
if(!is_user_alive(id))
return;
 
new iWeapon = cs_get_weapon_id(iEnt);
 
switch(get_user_vip(id))
{
case 1: 
{
if(iWeapon == CSW_KNIFE && cs_get_user_shield(id)!=1)
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/jb_anonymuss/v_baseball.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/jb_anonymuss/p_baseball.mdl");
}
}
}
case 2:
{
switch(iWeapon)
{
case CSW_KNIFE:
{
if(get_user_team(id) == 1 && cs_get_user_shield(id)!=1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/jb_anonymuss/v_lom.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/jb_anonymuss/p_lom.mdl");
}
}
case CSW_AK47:
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/jb_anonymuss/v_golden_ak47.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_golden_ak47.mdl");
}
case CSW_DEAGLE:
{
if(cs_get_user_shield(id)!=1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/jb_anonymuss/v_golden_deagle.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_golden_deagle.mdl");
}
}
}
}
}
}
 
public fw_Obrazenia(id, iEnt, iAtt, Float:fObr, iDmgBits)
{
if(!is_user_connected(iAtt) || get_user_team(id) == get_user_team(iAtt))
return HAM_IGNORED;
 
switch(get_user_vip(iAtt))
{
case 1:
{
if(get_user_weapon(iAtt) == CSW_KNIFE)
{
SetHamParamFloat(4, fObr * 1.4);
return HAM_HANDLED;
}
}
case 2:
{
switch(get_user_weapon(iAtt))
{
case CSW_KNIFE:
{
SetHamParamFloat(4, fObr * 1.6);
return HAM_HANDLED;
}
case CSW_AK47, CSW_DEAGLE, CSW_M4A1:
{
SetHamParamFloat(4, fObr * 1.3);
return HAM_HANDLED;
}
}
}
}
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public fw_CmdStart(id, iUc)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
 
static iSkoki[33];
new iFlags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(iUc, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(iFlags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && iSkoki[id])
{
iSkoki[id]--;
 
new Float:fVelocity[3];
pev(id, pev_velocity, fVelocity);
fVelocity[2] = random_float(265.0,285.0);
 
set_pev(id, pev_velocity, fVelocity);
}
else if(iFlags & FL_ONGROUND)
{
switch(get_user_vip(id))
{
case 1: iSkoki[id] = 1;
case 2: iSkoki[id] = 2;
}
}
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public fw_PreThink(id)
{
if (is_user_alive(id) && get_user_vip(id) == 2 && pev(id, pev_button) & IN_JUMP) 
{
new flags = pev(id, pev_flags)
 
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
 
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = velocity[2]+250.0<600.0?velocity[2]+250.0:600.0
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
 
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
 
}
return FMRES_IGNORED;
}
 
stock get_user_vip(id)
{
new iFlags = get_user_flags(id);
 
if(iFlags)
return 1;
else if(iFlags & FLAGA_SVIP)
return 2;
 
return 0;
}
 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

 


Użytkownik UpishDzonny edytował ten post 13.12.2018 15:22

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych