Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z kompilacją!

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 AYA

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:NonSteam
Offline

Napisano 10.12.2018 20:02

Jako, że jestem trochę zielony w amxx to dodaje:

 

C:\Users\Kuba\Favorites\Desktop\compiler\Snajper.sma(23) : error 088: number of arguments does not match definitione


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const frakcja[] = "Darmowe";
public plugin_init()
{
 register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
 cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
 ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
 ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
 if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
 
 if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
 if(damagebits & DMG_BULLET)
 {
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);
  
  if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
   
 }
 
 return HAM_IGNORED;
}

Proszę również o wyjaśnienie w czym był problem :)


  • +
  • -
  • 0

Napiszę pluginy SourceMod (Najlepiej od Zera) - NIE ZA DARMO!

 

Kontakt:

Steam: https://steamcommunity.com/id/anoallen/

GG: 56005370

 


#2 HUNT123

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 12.12.2018 19:28

Zobacz : 

 

Załączony plik  codclass_Snajper.sma   1,2 KB  28 Ilość pobrań
  codclass_Snajper.amxx


  • +
  • -
  • 0

| Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych