Witam,
chciałem zmienić ścieżke do modelu w pluginie na czapki i po przekompilowaniu w ogóle nie działa. Jedyne co zmieniłem to nazwę modelu.
Plugin: https://amxx.pl/topi...jące-submodele/
Na innych kompilatorach nawet oryginalne sma wywala taki błąd:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Modified for www.freakz.ro czapki.sma(71) : error 017: undefined symbol "NORMAL" czapki.sma(71) : warning 217: loose indentation czapki.sma(71) : warning 215: expression has no effect czapki.sma(71) : warning 215: expression has no effect czapki.sma(71) : error 001: expected token: ";", but found ")" czapki.sma(71) : error 029: invalid expression, assumed zero czapki.sma(71) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors. Done.
Kod który chciałem przekompilować (jedynie nazwe modelu zmieniłem):
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <ColorChat> #define PLUG_TAG "Czapki" new g_HatEnt[33], g_NazwaAktualnej[33][128]; new const sciezka[] = "models/wszystkieczapki.mdl" public plugin_init() { register_plugin("Czapki", "0.1", "SgtBane, K!113r") register_clcmd("say /czapki", "cmd_czapki") register_clcmd("say /hats", "cmd_czapki") } public plugin_precache() { precache_model(sciezka) } public client_disconnect(id) { Set_Hat(id, 0, id, "Brak") } public cmd_czapki(id) { new tytul[128], menu; if(!strlen(g_NazwaAktualnej[id])) formatex(tytul, 127, "Twoja aktualna czapka to: Brak^n^nWybierz czapke:") else formatex(tytul, 127, "Twoja aktualna czapka to: \r%s^n^n\yWybierz czapke:", g_NazwaAktualnej[id]) menu = menu_create(tytul, "menu_handler") menu_additem(menu, "\yBrak") menu_additem(menu, "Buzka :)") menu_additem(menu, "Naszyjnik") menu_additem(menu, "Krowa") menu_additem(menu, "Ochraniacz glowy") menu_additem(menu, "HeadCrab") menu_additem(menu, "HalloKity") menu_additem(menu, "Reggae Man") menu_additem(menu, "Kubelek KFC") menu_additem(menu, "Seksi Kroliczek") menu_additem(menu, "Darth Vader") menu_display(id, menu) } public menu_handler(id, menu, item) { new data[6], iName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback); if(item == MENU_EXIT) return PLUGIN_CONTINUE; Set_Hat(id, item, id, iName) formatex(g_NazwaAktualnej[id], 127, "%s", iName) return PLUGIN_CONTINUE; } public Set_Hat(player, imodelnum, targeter, const nazwa[]) { new name[32] get_user_name(player, name, 31) if (imodelnum == 0) { if(g_HatEnt[player] > 0) { if(pev_valid(g_HatEnt[player])) { engfunc(EngFunc_RemoveEntity,g_HatEnt[player]); g_HatEnt[player] = -1 } } if (targeter != 0) ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Czapka zostala ci usunieta",PLUG_TAG) } else { if(g_HatEnt[player] < 1) { g_HatEnt[player] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")) if(g_HatEnt[player] > 0) { set_pev(g_HatEnt[player], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW) set_pev(g_HatEnt[player], pev_aiment, player) set_pev(g_HatEnt[player], pev_rendermode, kRenderNormal) engfunc(EngFunc_SetModel, g_HatEnt[player], sciezka) set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum) } } else set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum) if (targeter != 0) ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Ustawiles sobie czapke: ^x04%s",PLUG_TAG,nazwa) } }
Użytkownik allahsnackbar edytował ten post 01.12.2018 02:44