Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin nie działa po skompilowaniu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 allahsnackbar

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 01.12.2018 02:41

Witam, 

chciałem zmienić ścieżke do modelu w pluginie na czapki i po przekompilowaniu w ogóle nie działa. Jedyne co zmieniłem to nazwę modelu.

 

Plugin: https://amxx.pl/topi...jące-submodele/

 

Na innych kompilatorach nawet oryginalne sma wywala taki błąd: 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

czapki.sma(71) : error 017: undefined symbol "NORMAL"
czapki.sma(71) : warning 217: loose indentation
czapki.sma(71) : warning 215: expression has no effect
czapki.sma(71) : warning 215: expression has no effect
czapki.sma(71) : error 001: expected token: ";", but found ")"
czapki.sma(71) : error 029: invalid expression, assumed zero
czapki.sma(71) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
Done.

Kod który chciałem przekompilować (jedynie nazwe modelu zmieniłem):

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>

#define PLUG_TAG "Czapki"

new g_HatEnt[33], g_NazwaAktualnej[33][128];
new const sciezka[] = "models/wszystkieczapki.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin("Czapki", "0.1", "SgtBane, K!113r")
	register_clcmd("say /czapki", "cmd_czapki")
	register_clcmd("say /hats", "cmd_czapki")
}
public plugin_precache()
{
	precache_model(sciezka)
}
public client_disconnect(id)
{
	Set_Hat(id, 0, id, "Brak")
}
public cmd_czapki(id)
{
	new tytul[128], menu;
	if(!strlen(g_NazwaAktualnej[id]))
	formatex(tytul, 127, "Twoja aktualna czapka to: Brak^n^nWybierz czapke:")
	else
	formatex(tytul, 127, "Twoja aktualna czapka to: \r%s^n^n\yWybierz czapke:", g_NazwaAktualnej[id])
	menu = menu_create(tytul, "menu_handler")
	menu_additem(menu, "\yBrak")
	menu_additem(menu, "Buzka :)")
	menu_additem(menu, "Naszyjnik")
	menu_additem(menu, "Krowa")
	menu_additem(menu, "Ochraniacz glowy")
	menu_additem(menu, "HeadCrab")
	menu_additem(menu, "HalloKity")
	menu_additem(menu, "Reggae Man")
	menu_additem(menu, "Kubelek KFC")
	menu_additem(menu, "Seksi Kroliczek")
	menu_additem(menu, "Darth Vader")
	menu_display(id, menu)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
	new data[6], iName[64]; 
	new access, callback; 
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback); 
	if(item == MENU_EXIT)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	Set_Hat(id, item, id, iName)
	formatex(g_NazwaAktualnej[id], 127, "%s", iName)
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Set_Hat(player, imodelnum, targeter, const nazwa[]) 
{
	new name[32]
	get_user_name(player, name, 31)
	if (imodelnum == 0) 
	{
		if(g_HatEnt[player] > 0) 
		{
			if(pev_valid(g_HatEnt[player]))
			{
				engfunc(EngFunc_RemoveEntity,g_HatEnt[player]);
				g_HatEnt[player] = -1
			}
		}
		if (targeter != 0) 
			ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Czapka zostala ci usunieta",PLUG_TAG)
	} 
	else 
	{
		if(g_HatEnt[player] < 1) 
		{
			g_HatEnt[player] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
			if(g_HatEnt[player] > 0) 
			{
				set_pev(g_HatEnt[player], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
				set_pev(g_HatEnt[player], pev_aiment, player)
				set_pev(g_HatEnt[player], pev_rendermode, 	kRenderNormal)
				engfunc(EngFunc_SetModel, g_HatEnt[player], sciezka)
				set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum)
			}
		} 
		else 
			set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum)
		if (targeter != 0)
			ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Ustawiles sobie czapke: ^x04%s",PLUG_TAG,nazwa)
	}
}

Użytkownik allahsnackbar edytował ten post 01.12.2018 02:44

  • +
  • -
  • 0

#2 Majster02

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:101
  • GG:
Offline

Napisano 01.12.2018 11:34

Zobacz czy dziala :)
 

https://www10.zippys...6pL2Z/file.html


Użytkownik Majster02 edytował ten post 01.12.2018 11:36

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych