Witam,
chciałem zmienić ścieżke do modelu w pluginie na czapki i po przekompilowaniu w ogóle nie działa. Jedyne co zmieniłem to nazwę modelu.
Plugin: https://amxx.pl/topi...jące-submodele/
Na innych kompilatorach nawet oryginalne sma wywala taki błąd:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Modified for www.freakz.ro czapki.sma(71) : error 017: undefined symbol "NORMAL" czapki.sma(71) : warning 217: loose indentation czapki.sma(71) : warning 215: expression has no effect czapki.sma(71) : warning 215: expression has no effect czapki.sma(71) : error 001: expected token: ";", but found ")" czapki.sma(71) : error 029: invalid expression, assumed zero czapki.sma(71) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors. Done.
Kod który chciałem przekompilować (jedynie nazwe modelu zmieniłem):
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#define PLUG_TAG "Czapki"
new g_HatEnt[33], g_NazwaAktualnej[33][128];
new const sciezka[] = "models/wszystkieczapki.mdl"
public plugin_init()
{
register_plugin("Czapki", "0.1", "SgtBane, K!113r")
register_clcmd("say /czapki", "cmd_czapki")
register_clcmd("say /hats", "cmd_czapki")
}
public plugin_precache()
{
precache_model(sciezka)
}
public client_disconnect(id)
{
Set_Hat(id, 0, id, "Brak")
}
public cmd_czapki(id)
{
new tytul[128], menu;
if(!strlen(g_NazwaAktualnej[id]))
formatex(tytul, 127, "Twoja aktualna czapka to: Brak^n^nWybierz czapke:")
else
formatex(tytul, 127, "Twoja aktualna czapka to: \r%s^n^n\yWybierz czapke:", g_NazwaAktualnej[id])
menu = menu_create(tytul, "menu_handler")
menu_additem(menu, "\yBrak")
menu_additem(menu, "Buzka :)")
menu_additem(menu, "Naszyjnik")
menu_additem(menu, "Krowa")
menu_additem(menu, "Ochraniacz glowy")
menu_additem(menu, "HeadCrab")
menu_additem(menu, "HalloKity")
menu_additem(menu, "Reggae Man")
menu_additem(menu, "Kubelek KFC")
menu_additem(menu, "Seksi Kroliczek")
menu_additem(menu, "Darth Vader")
menu_display(id, menu)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
if(item == MENU_EXIT)
return PLUGIN_CONTINUE;
Set_Hat(id, item, id, iName)
formatex(g_NazwaAktualnej[id], 127, "%s", iName)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Set_Hat(player, imodelnum, targeter, const nazwa[])
{
new name[32]
get_user_name(player, name, 31)
if (imodelnum == 0)
{
if(g_HatEnt[player] > 0)
{
if(pev_valid(g_HatEnt[player]))
{
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,g_HatEnt[player]);
g_HatEnt[player] = -1
}
}
if (targeter != 0)
ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Czapka zostala ci usunieta",PLUG_TAG)
}
else
{
if(g_HatEnt[player] < 1)
{
g_HatEnt[player] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
if(g_HatEnt[player] > 0)
{
set_pev(g_HatEnt[player], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
set_pev(g_HatEnt[player], pev_aiment, player)
set_pev(g_HatEnt[player], pev_rendermode, kRenderNormal)
engfunc(EngFunc_SetModel, g_HatEnt[player], sciezka)
set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum)
}
}
else
set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum)
if (targeter != 0)
ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Ustawiles sobie czapke: ^x04%s",PLUG_TAG,nazwa)
}
}
Użytkownik allahsnackbar edytował ten post 01.12.2018 02:44


Dodatki SourceMod












