dwaidek951, patrząc po logach, pluginy próbują użyć natywów z silnika - cod_mod.amxx.
Przydałby się wycinek z zwykłego dziennego logu, bo zapewne tam znajdzie się informacja, dlaczego sam silnik nie działa.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 30.01.2019 20:30
dwaidek951, patrząc po logach, pluginy próbują użyć natywów z silnika - cod_mod.amxx.
Przydałby się wycinek z zwykłego dziennego logu, bo zapewne tam znajdzie się informacja, dlaczego sam silnik nie działa.
Napisano 02.02.2019 23:43
Wydano wersję oznaczoną numerem 1.2.0.
Lista zmian:
Dziękuję także osobom, które zgłosiły mi kilka wykrytych błędów i których poprawki mogłem zawrzeć w tej wersji.
Użytkownik O'Zone edytował ten post 03.02.2019 00:09
Napisano 04.02.2019 22:00
Znacznie wcześniej, niż sam bym się tego spodziewał, wydano wersję 1.2.1.
Lista zmian:
Napisano 05.02.2019 18:46
Zaktualizuj Sklep-SMS jeśli chcesz, już nie trzeba dodawać VERSION, i zmieniło się parę innych drobnych rzeczy
Użytkownik Eryk172 edytował ten post 05.02.2019 18:46
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
Napisano 06.02.2019 16:00
Posiadasz jakiś pomysł jak do Twojego CoDa dodać spadochron?
Klawisz E już jest zajęty, myślałem żeby przerobić skill klasy pod klawisz od radia( radio1, radio2, radio3) a spadochron zostawić pod E. Co o tym myślisz?
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
Napisano 06.02.2019 23:14
P.S
Mókłbyś powiedzieć dlaczego use_item zwraca PLUGIN_HANDLED; a use_class(id) PLUGIN_CONTINUE;?
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
Napisano 07.02.2019 01:10
L 02/07/2019 - 01:06:34: Info (map "cs_assault_1337") (file "addons/amxmodx/logs/error_20190207.log") L 02/07/2019 - 01:06:34: [FAKEMETA] Invalid entity 1 (no private data) L 02/07/2019 - 01:06:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_honor.amxx", version "1.2.1") L 02/07/2019 - 01:06:34: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_pdata_int") L 02/07/2019 - 01:06:34: [AMXX] [0] cod_honor.sma::update_hud (line 329) L 02/07/2019 - 01:06:34: [AMXX] [1] cod_honor.sma::client_putinserver (line 71) L 02/07/2019 - 01:09:08: Start of error session. L 02/07/2019 - 01:09:08: Info (map "cs_assault_1337") (file "addons/amxmodx/logs/error_20190207.log") L 02/07/2019 - 01:09:08: [FAKEMETA] Invalid entity 1 (no private data) L 02/07/2019 - 01:09:08: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_honor.amxx", version "1.2.1") L 02/07/2019 - 01:09:08: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_pdata_int") L 02/07/2019 - 01:09:08: [AMXX] [0] cod_honor.sma::update_hud (line 329) L 02/07/2019 - 01:09:08: [AMXX] [1] cod_honor.sma::client_putinserver (line 71)
Taki błąd po aktualizacji się pojawił
Edit: naprawiłem
cod_honor.sma
public client_putinserver(id) { playerHonor[id] = 0; playerHonorGained[id] = 0; rem_bit(id, dataLoaded); if (is_user_bot(id) || is_user_hltv(id)) return; update_hud(id); get_user_name(id, playerName[id], charsmax(playerName[])); cod_sql_string(playerName[id], playerName[id], charsmax(playerName[])); set_task(0.1, "load_honor", id + TASK_LOAD); }
Użytkownik Eryk172 edytował ten post 07.02.2019 01:16
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
Napisano 07.02.2019 21:00
W załączniku zapodaje poprawiony sklep-sms, wraz z .inc
SCRIPTING - Sklep_SMS O'Zone.rar 4,62 KB 167 Ilość pobrań
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
Napisano 07.02.2019 22:19
Posiadasz jakiś pomysł jak do Twojego CoDa dodać spadochron?
Klawisz E już jest zajęty, myślałem żeby przerobić skill klasy pod klawisz od radia( radio1, radio2, radio3) a spadochron zostawić pod E. Co o tym myślisz?
Skill klasy jest wywoływany zarówno jako +use, czyli domyślnie E (wychwytywany w sound_emit jako dźwięk "common/wpn_denyselect.wav"), jak i bind +class.
Jeśli koniecznie chcesz dodać spadochron, może usunąć wywoływanie przez +use i dać graczom możliwość samodzielnego zbindowania tejże mocy.
Możesz także wywoływać je tak jak chcesz pod radio - to już zależy od ciebie.
Mój CoD jest jedynie bazą do wykorzystania, więc dostosowanie go pod siebie przez własne modyfikacje jest wręcz rekomendowane.
P.S
Mókłbyś powiedzieć dlaczego use_item zwraca PLUGIN_HANDLED; a use_class(id) PLUGIN_CONTINUE;?
Skill itemu domyślnie impulse100 (domyślnie klawisz F), który jest też oczywiście używany do włączania/wyłączania latarki.
Zwrócenie wartości PLUGIN_HANDLED blokuje przy okazji użycie latarki.
L 02/07/2019 - 01:06:34: Info (map "cs_assault_1337") (file "addons/amxmodx/logs/error_20190207.log") L 02/07/2019 - 01:06:34: [FAKEMETA] Invalid entity 1 (no private data) L 02/07/2019 - 01:06:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_honor.amxx", version "1.2.1") L 02/07/2019 - 01:06:34: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_pdata_int")
Błąd został zgłoszony i poprawiony jeszcze zanim napisałeś tego posta.
W załączniku zapodaje poprawiony sklep-sms, wraz z .inc
Nawet kiedy ja pisałem te pluginy shop_sms_const.inc zawierało VERSION, co nie znaczy,
że same pluginy usług nie mogą mieć własnych, do ich niezależnego wersjonowania.
Nie rozumiem także po co dorzuciłeś standardowe pluginy usług vip'a i rezerwacji slota,
które znajdują się w paczce pobieranej razem z SklepemSMS - tutaj są wyłącznie pluginy dodatkowe.
Btw, SklepSMS ma dwa pliki .inc, shop_sms.inc i shop_sms_const.inc.
Jeśli chcesz dorzucić swoje poprawki do CoD'a, możesz wziąć pod uwagę powyższe uwagi,
zrobić fork'a repozytorium, wprowadzić zmiany i następnie otworzyć pull request.
W przypadku, gdy nie wiesz o co mi chodzi, "google it", doczytaj i wtedy zrób wszystko po kolei
- gwarantuję, że podstawy Git'a i GitFlow na pewno ci się kiedyś przydadzą
Napisano 07.02.2019 23:57
Posiadasz jakiś pomysł jak do Twojego CoDa dodać spadochron?
Klawisz E już jest zajęty, myślałem żeby przerobić skill klasy pod klawisz od radia( radio1, radio2, radio3) a spadochron zostawić pod E. Co o tym myślisz?
Możesz sprawdzać, czy gracz jest w danej odległości od podłoża, jeśli tak - otwierać spadochron, jednocześnie blokować wykonywanie się umiejętności klasy, przez co 'przewidujesz' (co prawda niedokładnie, ale jednak) zamiary gracza.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 08.02.2019 00:02
Dokładnie, na wszystkie pytania znałem w sumie odpowiedzi.. ale
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
Napisano 08.02.2019 02:21
Propozycja odnośnie klanów oraz misji, może wspólne misje dla członków klanów?
Zabicie 500 graczy wspólnie? itd...
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
Napisano 12.02.2019 22:47
Czy mi się wydaje czy
userConnected
nigdzie nie jest używane?
public client_death(killer, victim, weaponId, hitPlace, teamKill) { if (!is_user_connected(killer) || !is_user_connected(victim) || !is_user_alive(killer) || get_user_team(victim) == get_user_team(killer)) return PLUGIN_CONTINUE;
Redundantny warunek masz
Tak sobie czytałem do obiadku, projekt supcio śledze na bieżąco
Napisano 14.02.2019 10:00
Sprobuj skompilować kompilatorem 1.8.3
Napisano 15.02.2019 12:49
Propozycja odnośnie klanów oraz misji, może wspólne misje dla członków klanów?
Zabicie 500 graczy wspólnie? itd...
Pomysł wspólnych misji bardzo fajny, ale sensowna implementacja na pewno nieco czasochłonna.
Dodam tą koncepcję jako nowy issue na GitHubie, ale z labelem help-wanted, bo nie wiem,
czy sam będę miał na to wystarczająco dużo czasu w najbliższej przyszłości.
Czy mi się wydaje czy
userConnectednigdzie nie jest używane?
public client_death(killer, victim, weaponId, hitPlace, teamKill) { if (!is_user_connected(killer) || !is_user_connected(victim) || !is_user_alive(killer) || get_user_team(victim) == get_user_team(killer)) return PLUGIN_CONTINUE;Redundantny warunek masz
Tak sobie czytałem do obiadku, projekt supcio śledze na bieżąco
userConnected jest używane jako flaga ustawiana graczowi dopiero po faktycznym wejściu na serwer (w client_putinserver),
żeby zmienną playersNum zmniejszać w client_disconnected, tylko jeśli była zwiększona w client_putinserver.
Takie lekkie skomplikowanie prostej rzeczy, bo chciałem tutaj bardzo konkretny sposób działania
O, faktycznie. Powiedziałbym, że !is_user_alive(killer) może działać tutaj na szkodę, np. przy zabiciu granatem już po śmierci.
Napisano 16.02.2019 15:14
A czym się rozni playersNum od get_playersnum? Nie ufasz temu natywowi?
+ bardziej chodziło mi, że is_user_alive sprawdza is_user_connected, więc bez sensu sprawdzać oba
Użytkownik TibacK edytował ten post 16.02.2019 15:21
Napisano 16.02.2019 15:57
A czym się rozni playersNum od get_playersnum? Nie ufasz temu natywowi?
+ bardziej chodziło mi, że is_user_alive sprawdza is_user_connected, więc bez sensu sprawdzać oba
Bardzo dobre pytanie, na które odpowiedź brzmi: niczym Była to na pewno decyzja budząca wątpliwości.
get_playersnum jest zresztą także wykorzystywany w silniku, jak i pluginach misji i honoru.
Także dla pozbycia się tej niekonsekwencji, pozbędę się playersNum.
Tak, jak najbardziej zdaję sobie z tego sprawę. Aczkolwiek w tym konkretnym wypadku usunięcie sprawdzania is_user_connected
i pozostawienie is_user_alive nie jest dobrą decyzją, z powodu o którym wspomniałem wcześniej.
Napisano 19.02.2019 21:10
[AMXX] Plugin "cod_mod.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_get_user_time_text") - check your modules.ini.
CoD Nowy
Pytanie o hudHUD Napisany przez Anonimowy09, 25.12.2024 cod nowy |
|
||||
Perki do wykonania - Odpłatnie.Szukam kogoś Napisany przez NAVIK, 27.11.2024 cod nowy, perki, |
|
||||
CoD Nowy
pytanie dot. awanse klas cod mod by O'ZoneNapisany przez Maciuś20, 13.11.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Dodanie szybkości do sklepu codmodNapisany przez SliszV, 14.10.2024 cod nowy i 1 więcej |
|
||||
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych