Hej, szukam pluginu który w pierwszej rundzie blokuje SCOUT na serwerze BF2
Pluginów z tego tematu nie da się skompilować - https://amxx.pl/topi...-bf2-awp-block/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.11.2018 13:07
Hej, szukam pluginu który w pierwszej rundzie blokuje SCOUT na serwerze BF2
Pluginów z tego tematu nie da się skompilować - https://amxx.pl/topi...-bf2-awp-block/
Napisano 19.11.2018 15:52
Proszę przerobiony
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
Napisano 04.12.2018 20:08
Niestety ale wlasnie sprawdzilem i osoby z odznaka mają nadal SCOUTA w 1 rundzie
Napisano 04.12.2018 22:52
#include <amxmodx> #include <fakemeta_util> #include <hamsandwich> new bool: firstRound = false; new bool: firstRoundChecked = false; public plugin_init() { register_plugin( "SCOUT BLOCK IN FIRST ROUND", "1.0", "Raku/Kamazz" ); RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "Ham_AddPlayerItem_Pre", 0) register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_C"); // 0 register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); // 0 register_logevent( "pRoundStart", 2, "1=Round_Start"); // 1 register_logevent( "pRoundEnd", 2, "1=Round_End" ); // 3 } public Ham_AddPlayerItem_Pre(id, ent) { if(firstRoundChecked && pev_valid(ent) && (CSW_SCOUT == cs_get_weapon_id(ent))) { ExecuteHam(Ham_Item_Kill, ent) return HAM_SUPERCEDE } return HAM_IGNORED } /* 1 */ public pRoundStart() { if ( firstRound ) { firstRoundChecked = true; firstRound = false; } } /* 3 */ public pRoundEnd() { if ( firstRoundChecked ) { firstRound = false; firstRoundChecked = false; } } /* 0 */ public pRestart() { firstRound = true; firstRoundChecked = false; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Test
Napisano 05.12.2018 11:29
Kompilacja lokalna
error 017: undefined symbol "cs_get_weapon_id" warning 217: loose indentation
Napisano 05.12.2018 11:30
Kompilacja lokalna
error 017: undefined symbol "cs_get_weapon_id" warning 217: loose indentation
Napisano 05.12.2018 11:47
#include <amxmodx> #include <fakemeta_util> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new bool: firstRound = false; new bool: firstRoundChecked = false; public plugin_init() { register_plugin( "SCOUT BLOCK IN FIRST ROUND", "1.0", "Raku/Kamazz" ); RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "Ham_AddPlayerItem_Pre", 0) register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_C"); // 0 register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); // 0 register_logevent( "pRoundStart", 2, "1=Round_Start"); // 1 register_logevent( "pRoundEnd", 2, "1=Round_End" ); // 3 } public Ham_AddPlayerItem_Pre(id, ent) { if(firstRoundChecked && pev_valid(ent) && (CSW_SCOUT == cs_get_weapon_id(ent))) { ExecuteHam(Ham_Item_Kill, ent) return HAM_SUPERCEDE } return HAM_IGNORED } /* 1 */ public pRoundStart() { if ( firstRound ) { firstRoundChecked = true; firstRound = false; } } /* 3 */ public pRoundEnd() { if ( firstRoundChecked ) { firstRound = false; firstRoundChecked = false; } } /* 0 */ public pRestart() { firstRound = true; firstRoundChecked = false; }
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych