Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Scout Block BF2


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 xbasse

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:45
Offline

Napisano 19.11.2018 13:07

Hej, szukam pluginu który w pierwszej rundzie blokuje SCOUT na serwerze BF2

 

Pluginów z tego tematu nie da się skompilować - https://amxx.pl/topi...-bf2-awp-block/


  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 19.11.2018 15:52

Proszę przerobiony 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 xbasse

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:45
Offline

Napisano 04.12.2018 20:08

Niestety ale wlasnie sprawdzilem i osoby z odznaka mają nadal SCOUTA w 1 rundzie


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 04.12.2018 22:52

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

new bool: firstRound = false;
new bool: firstRoundChecked = false;

public plugin_init() 
{ 
   	register_plugin( "SCOUT BLOCK IN FIRST ROUND", "1.0", "Raku/Kamazz" );

   	RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "Ham_AddPlayerItem_Pre", 0)

	register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_C"); // 0
	register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); // 0	
	register_logevent( "pRoundStart", 2, "1=Round_Start"); // 1
	register_logevent( "pRoundEnd", 2, "1=Round_End" ); // 3
}

public Ham_AddPlayerItem_Pre(id, ent)
{
    if(firstRoundChecked && pev_valid(ent) && (CSW_SCOUT == cs_get_weapon_id(ent)))
    {
        ExecuteHam(Ham_Item_Kill, ent)
        return HAM_SUPERCEDE
    }

	return HAM_IGNORED
}

/* 1 */
public pRoundStart()
{
	if ( firstRound )
	{
		firstRoundChecked = true;
		firstRound = false;
	}
}
/* 3 */
public pRoundEnd()
{
	if ( firstRoundChecked )
	{
		firstRound = false;
		firstRoundChecked = false;
	}
}

/* 0 */
public pRestart()
{
	firstRound = true;
	firstRoundChecked = false;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Test


  • +
  • -
  • 0

#5 xbasse

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:45
Offline

Napisano 05.12.2018 11:29

Kompilacja lokalna

 error 017: undefined symbol "cs_get_weapon_id"
warning 217: loose indentation

  • +
  • -
  • 0

#6 xbasse

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:45
Offline

Napisano 05.12.2018 11:30

Kompilacja lokalna

 error 017: undefined symbol "cs_get_weapon_id"
warning 217: loose indentation

  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.12.2018 11:47

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new bool: firstRound = false;
new bool: firstRoundChecked = false;

public plugin_init() 
{ 
   	register_plugin( "SCOUT BLOCK IN FIRST ROUND", "1.0", "Raku/Kamazz" );

   	RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "Ham_AddPlayerItem_Pre", 0)

	register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_C"); // 0
	register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); // 0	
	register_logevent( "pRoundStart", 2, "1=Round_Start"); // 1
	register_logevent( "pRoundEnd", 2, "1=Round_End" ); // 3
}

public Ham_AddPlayerItem_Pre(id, ent)
{
    if(firstRoundChecked && pev_valid(ent) && (CSW_SCOUT == cs_get_weapon_id(ent)))
    {
        ExecuteHam(Ham_Item_Kill, ent)
        return HAM_SUPERCEDE
    }

    return HAM_IGNORED
}

/* 1 */
public pRoundStart()
{
	if ( firstRound )
	{
		firstRoundChecked = true;
		firstRound = false;
	}
}
/* 3 */
public pRoundEnd()
{
	if ( firstRoundChecked )
	{
		firstRound = false;
		firstRoundChecked = false;
	}
}

/* 0 */
public pRestart()
{
	firstRound = true;
	firstRoundChecked = false;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych