Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowa broń


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 10.11.2018 15:06

Czy da się zrobić nową broń, np. granata, który byłby  jako 4 item w slot4, z własnym hud, modelem i obrażeniami ? Tak, żeby można było używać kolejnego identyfikatora w funkcjach takich jak cs_set_user_weapon, get_weapon, ...

Myślałem, żeby użyć do tego modułu orpheu, ale sam go nie bardzo ogarniam. Jeśli chodzi nową broń to umiem tylko podmieniać parametry istniejących już broni, a przydałaby mi się akurat całkiem nowa broń, żeby dodać jej jakieś umiejętności, unikalny model i obrażenia.


  • +
  • -
  • 0

#2 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 10.11.2018 15:39

https://forums.allie...ad.php?t=308229

moze to?


  • +
  • -
  • 0

#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 10.11.2018 15:54

Jakoś tego nie ogarniam... To jest jakiś tryb gry ? Gdzie jest jakiś include czy kod source ? Widzę tylko jakiś plugin pod zp. Nie wiem co oznacza dany parametr opisanych tam funkcji i czy wogóle mógłbym używać nowego identyfikatora z funkcjami zmieniającymi np. amunicje czy modele (pev_viewmodel2). Jedyne pytanie jakie teraz moge zadać to, o co wogóle chodzi w tym pluginie(?)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych