Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin zimowy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 OjciecDyrektor192

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
Offline

Napisano 06.11.2018 14:22

Witam. Wgrałem na serwer ten oto plugin (podmienia pakę na bałwana, prezent)  lecz nie podoba mi się to że słychać kroki na śniegu podczas chodu na shifcie. Mógłby mi go ktoś przerobić aby pozbyć się tego problemu? Poniżej kod z góry dzięki

 



 

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>
 
#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"
 
#define STEP_DELAY 0.5
 
new const g_szBombModels[][] = {
 
"models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
"models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
"models/ch-m/frost_man.mdl",
"models/ch-m/present1.mdl"
};
new const g_szBombSounds[][] = {
 
"ch-s/bmb_planted.wav",
"ch-s/bmb_defused.wav",
"ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
};
new const g_szStepSound[][] = {
 
"player/pl_snow1.wav",
"player/pl_snow2.wav",
"player/pl_snow3.wav",
"player/pl_snow4.wav",
"player/pl_snow5.wav",
"player/pl_snow6.wav"
};
new g_iLedSprite;
 
new Float:g_fNextStep[33];
 
public plugin_init() {
 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0);
 
register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
 
register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
}
 
public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
 
new i;
for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
precache_model(g_szBombModels[i]);
for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
precache_sound(g_szBombSounds[i]);
for(i = 0 ; i < sizeof g_szStepSound ; i++)
precache_sound(g_szStepSound[i]);
 
g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
}
 
public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;
 
if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
{
static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
 
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
 
public fwd_PlayerPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
 
static Float:fGmTime ; fGmTime = get_gametime();
if(g_fNextStep[id] < fGmTime)
{
if(fm_get_user_speed(id) && (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && is_user_outside(id))
{
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_AUTO, g_szStepSound[random_num(0, sizeof g_szStepSound - 1)], 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
 
g_fNextStep[id] = fGmTime + STEP_DELAY;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
 
public logevent_BombPlanted()
{
emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
public logevent_BombDefused()
{
client_cmd(0, "wait;stopsound");
emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
public logevent_BombExploded()
{
emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
{
if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
{
if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
stock Float:is_user_outside(id)
{
new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
pev(id, pev_origin, vOrigin);
 
fDist = vOrigin[2];
 
while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
vOrigin[2] += 5.0;
 
if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
return (vOrigin[2] - fDist);
 
return 0.0;
}
 
stock Float:fm_get_user_speed(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return 0.0;
 
static Float:fVelocity[3];
pev(id, pev_velocity, fVelocity);
 
fVelocity[2] = 0.0;
 
return vector_length(fVelocity);
}
 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 janofer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Trojmiasto
Offline

Napisano 06.11.2018 15:47

Sprawdź to.

Załączone pliki


Użytkownik janofer edytował ten post 06.11.2018 15:47

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych