Witam
Mamy taki kod na dodatkowe 20+int obrażeń z danej broni
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_P90 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
teraz obrażenia zwiększają się o 1 po dodaniu 2 punktów w inteligencje, a jakbym chciał żeby zwiększały się po dodaniu dopiero 4 punktów to muszę zamiast "0,2" wpisać "0,4" czy jak to działa??


Dodatki SourceMod












