Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

dostosowanie punktów inteligencji do dmg klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 FinalRing

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 05.11.2018 20:11

Witam

 

Mamy taki kod na dodatkowe 20+int obrażeń z danej broni 

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_P90 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

 

teraz obrażenia zwiększają się o 1 po dodaniu 2 punktów w inteligencje, a jakbym chciał żeby zwiększały się po dodaniu dopiero 4 punktów to muszę zamiast "0,2" wpisać "0,4" czy jak to działa??


  • +
  • -
  • 0

#2 BlanTq

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
Offline

Napisano 06.11.2018 20:05

    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) //Zajdzie tylko wtedy, gdy ma M4A1
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.5, idinflictor, damagebits); //0.5 to ile dmg daje 1 int (tutaj gdy masz 2 int zadajesz 1 dmg wiecej)  
 
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)// Zajdzie tylko wtedy, gdy ma AK47
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.25, idinflictor, damagebits);//0.25 to ile dmg daje 1 int (tutaj gdy masz 4 int zadajesz 1 dmg wiecej) 

3maj ;) 


Zostanę płatnym technikiem serwerów AMXX.

Posiadam na sprzedaż dużo paczek / pluginów pod AMXX.

2 letnie doświadcznie, niskie ceny, fajna jakość.

 

Zapraszam, GG: 66852090






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych