Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Claymore - modyfikacja


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 METALOWIEC

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 06.10.2018 16:26

Znalazłem taki oto ciekawy plugin: https://forums.allie...?t=72089&page=6 .

Jednak potrzebowałbym kilku zmian których sam nie potrafię wykonać:

- brak możliwości postawienia kolejnej miny do póki wcześniejsza nie wybuchnie (plugin obecnie blokuje zakup nowej, przy czym na CSDM daje ją przy spawnie gracza przez HamSpawn - jesli przed smiercia nie wybuchla, to nie respawnuje sie z nowa - chcę ograniczyć tylko użycie),

- HP dla miny, tak aby wybuchła gdy enemy team zada jej X obrażeń bądź player który ją postawić użyje innego binda,

- postawienie miny od razu po uzyciu binda, obecnie wywołanie komendy daje minę jak broń i należy jeszcze wcisnąć LPM żeby ją postawić - dobrze by było gdyby działo się to z automatu po wcisnięciu zbindowanego klawisza, ale wciąż z animacją,

- zliczanie przeciwnika zabitego miną jako kill, obecnie postać umiera ale nie liczy tego jako śmierci np śmierć od HE,

- wyłączenie tych kolorowych promieni i ustawienie nad miną sprite'a widzianego tylko przez team gracza (jak np. nad skrzynkami tutaj:  )

Czy ktoś byłby w stanie to wykonać?

+ dodatkowo pytanie:

Do spawnu miny z graczem korzystam z funkcji:

public fwHamPlayerSpawnPost(iPlayer) {
        if (is_user_alive(iPlayer)) {
                client_cmd(iPlayer,"bclmr");
        }

Czy można to zastąpić tak aby buy nie wymagał komendy autokomendy gracza?

 


Użytkownik METALOWIEC edytował ten post 06.10.2018 16:49

  • +
  • -
  • 0

#2 aSiorr

    .---- ... .... --- - ..--- -.- .. .-.. .-.. ·-·-·- .--. .-..

  • Support Team

Reputacja: 470
Wszechobecny

  • Postów:1 378
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.10.2018 19:29

 

 

Czy można to zastąpić tak aby buy nie wymagał komendy autokomendy gracza?

 

 

Jeśli robisz to w osobnym pluginie to zapoznaj się z czymś takim jak natyw. Tworzysz natyw, który odwołuje się do publica w którym po prostu otwierasz menu funkcją z pluginu min.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#3 METALOWIEC

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.10.2018 10:29

Udało mi się dodać wyświetlanie sprite'a nad miną poprzez client_PostThink , bazując na kodzie z itemu ZP.

Niestety nie jestem w stanie za bardzo zrozumieć tego spaghetti code, czy w tym wypadku sprite jest widoczny też przez innych graczy i ew. jak zrobić aby był widoczny tylko dla graczy z teamu osoby która postawiła mine.

Załączone pliki


Użytkownik METALOWIEC edytował ten post 07.10.2018 10:30

  • +
  • -
  • 0

#4 METALOWIEC

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.10.2018 16:07

Dobra, jest postęp. Nie widać Sprite'a przez ściany, nie jest już skalowany, wybucha przy śmierci gracza i może zostać zniszczony przez granaty (sam wybuch zabija na miejscu).

Pozostaje kwestia jak zmienić typ dmg na HE:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, a, 0, id, damage, 0);

Jak dodać obsługę 2 sprite'ów - 1 na dany team. Jak zrobić aby dany team widział tylko sprite'y nad minami postawionymi przez swoich ludzi.

Będę wdzięczny za pomoc bądź wskazówki. Powoli mózg wskakuje na obroty.

Obecny efekt: https://youtu.be/ZS7DLJWKeO0

 


Użytkownik METALOWIEC edytował ten post 07.10.2018 16:11

  • +
  • -
  • 0

#5 METALOWIEC

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.10.2018 18:23

Modyfikacja połowicznie zrealizowana:

1. W przypadku przeciwnych teamów ludzie nie widzą swoich spriteów:
2. W przypadku 2 osob z tego samego teamu osoba widzi tylko sprite przy minie którą sama postawiła:
 
Prośba o pomoc, chcę aby cały team widział sprite'y osob z teamu :/ niestety nic nie przychodzi mi do głowy:
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych