Znalazłem taki oto ciekawy plugin: https://forums.allie...?t=72089&page=6 .
Jednak potrzebowałbym kilku zmian których sam nie potrafię wykonać:
- brak możliwości postawienia kolejnej miny do póki wcześniejsza nie wybuchnie (plugin obecnie blokuje zakup nowej, przy czym na CSDM daje ją przy spawnie gracza przez HamSpawn - jesli przed smiercia nie wybuchla, to nie respawnuje sie z nowa - chcę ograniczyć tylko użycie),
- HP dla miny, tak aby wybuchła gdy enemy team zada jej X obrażeń bądź player który ją postawić użyje innego binda,
- postawienie miny od razu po uzyciu binda, obecnie wywołanie komendy daje minę jak broń i należy jeszcze wcisnąć LPM żeby ją postawić - dobrze by było gdyby działo się to z automatu po wcisnięciu zbindowanego klawisza, ale wciąż z animacją,
- zliczanie przeciwnika zabitego miną jako kill, obecnie postać umiera ale nie liczy tego jako śmierci np śmierć od HE,
- wyłączenie tych kolorowych promieni i ustawienie nad miną sprite'a widzianego tylko przez team gracza (jak np. nad skrzynkami tutaj: )
Czy ktoś byłby w stanie to wykonać?
+ dodatkowo pytanie:
Do spawnu miny z graczem korzystam z funkcji:
public fwHamPlayerSpawnPost(iPlayer) { if (is_user_alive(iPlayer)) { client_cmd(iPlayer,"bclmr"); }
Czy można to zastąpić tak aby buy nie wymagał komendy autokomendy gracza?
Użytkownik METALOWIEC edytował ten post 06.10.2018 16:49