Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Komenda tylko dla vipa - Jak zrobić?


Najlepsza odpowiedź Rivit, 19.09.2018 19:24

zamien sobie funckje menuWyboru(id) na tą co ci daje tu, skompiluj i masz

public menuWyboru(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
		client_print(id, 3, "NIE MASZ VIP")
		return;
	}

	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\d[\r*\yTwojaSiec.pl\r*\d]^n\wMenu Skinow:\y")
	new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu")

	menu_additem(menu, "\wNoz")
	menu_additem(menu, "\wM4A1")
	menu_additem(menu, "\wAK47")
	menu_additem(menu, "\wAWP")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Mruuu

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Możesz szukać :)
Offline

Napisano 19.09.2018 19:03

Siema, chciałbym, aby komendę /skinyvip mogli tylko używać gracze, którzy mają VIPA - flaga "t"

Jak to przerobić w tym kodzie?

Czy mógłby ktoś mi to przerobić?

Z góry dzięki <3

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>

#define PLUGIN "Wybor skinow"
#define VERSION "1.0.0" 
#define AUTHOR "K@MILOVVSKY"



new model_noza[33]
new model_m4[33]
new model_ak[33]
new model_awp[33]

public plugin_init() { 
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
	register_clcmd("say /skinyvip", "menuWyboru")
	register_clcmd("say /vipskins", "menuWyboru")
	register_clcmd("say /skinsvip", "menuWyboru")
	register_clcmd("say /svipa", "menuWyboru")
	register_clcmd("say /skinyvipa", "menuWyboru")
	register_clcmd("say /unikalneskiny", "menuWyboru")
	
}

public plugin_precache() { 
	precache_model("models/skiny/noz/v_knife.mdl") // zwykly
	precache_model("models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza1.mdl")
	precache_model("models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza2.mdl")
	precache_model("models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza3.mdl")
	precache_model("models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza4.mdl")
	precache_model("models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza5.mdl")
	
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1.mdl") // zwykla
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM41.mdl")
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM42.mdl")
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM43.mdl")
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM44.mdl")
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM45.mdl")
	
	precache_model("models/skiny/ak/v_ak47.mdl") // zwykly
	precache_model("models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk1.mdl")
	precache_model("models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk2.mdl")
	precache_model("models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk3.mdl")
	precache_model("models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk4.mdl")
	precache_model("models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk5.mdl")
	
	precache_model("models/skiny/awp/v_awp.mdl") // zwykla
	precache_model("models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp1.mdl")
	precache_model("models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp2.mdl")
	precache_model("models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp3.mdl")
	precache_model("models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp4.mdl")
	precache_model("models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp5.mdl")
} 
public menuWyboru(id)
{
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\d[\r*\yTwojaSiec.pl\r*\d]^n\wMenu Skinow:\y")
	new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu")

	menu_additem(menu, "\wNoz")
	menu_additem(menu, "\wM4A1")
	menu_additem(menu, "\wAK47")
	menu_additem(menu, "\wAWP")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}
public skinsmenu(id, menu, item) {

	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(item) 
	{
		case 0: menu_noze(id)
		case 1: menu_m4(id)
		case 2: menu_ak(id)
		case 3: menu_awp(id)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	return PLUGIN_HANDLED
} 
public menu_noze(id) {
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rNoza:")
	new menu = menu_create(menuBody, "knifemenu")
	
	menu_additem(menu, "\wZwykly Noz | Klasyczny")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego Noza | 1")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego Noza | 2")

	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego Noza | 3")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego Noza | 4")

	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego Noza | 5")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

public knifemenu(id, menu, item) {
	switch(item) 
	{
		case 0: SetKnife(id , 0)
		case 1: SetKnife(id , 1)
		case 2: SetKnife(id , 2)
		case 3: SetKnife(id , 3)
		case 4: SetKnife(id , 4)
		case 5: SetKnife(id , 5)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	ZapiszNoz(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetKnife(id , Knife) {
	model_noza[id] = Knife
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_KNIFE )
	return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(Knife)
	{
	case 0: 
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife.mdl")
		}
	case 1: 
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza1.mdl")
		}
	case 2: 
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza2.mdl")
		}
	case 3: 
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza3.mdl")
		}
	case 4: 
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza4.mdl")
		}
	case 5:
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza5.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_m4(id) {
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rM4A1:")
	new menu = menu_create(menuBody, "m4menu")
	
	menu_additem(menu, "\wZwykla M4A1")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojej M4 | 1")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojej M4 | 2")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojej M4 | 3")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojej M4 | 4")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojej M4 | 5")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

public m4menu(id, menu, item) {
	switch(item) 
	{
		case 0: SetM4A1(id , 0)
		case 1: SetM4A1(id , 1)
		case 2: SetM4A1(id , 2)
		case 3: SetM4A1(id , 3)
		case 4: SetM4A1(id , 4)
		case 5: SetM4A1(id , 5)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	ZapiszM4(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetM4A1(id , M4A1) {
	model_m4[id] = M4A1
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_M4A1 )
	return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(M4A1)
	{
	case 0: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1.mdl")
		}
	case 1: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM41.mdl")
		}
	case 2: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM42.mdl")
		}
	case 3: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM43.mdl")
		}
	case 4: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM44.mdl")
		}
	case 5: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM45.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_ak(id) {
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAK47:")
	new menu = menu_create(menuBody, "akmenu")
	
	menu_additem(menu, "\wZwykly AK47")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AK | 1")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AK | 2")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AK | 3")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AK | 4")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AK | 5")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

public akmenu(id, menu, item) {
	switch(item) 
	{
		case 0: SetAK47(id , 0)
		case 1: SetAK47(id , 1)
		case 2: SetAK47(id , 2)
		case 3: SetAK47(id , 3)
		case 4: SetAK47(id , 4)
		case 5: SetAK47(id , 5)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	ZapiszAK(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetAK47(id , AK47) {
	model_ak[id] = AK47
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_AK47 )
	return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(AK47)
	{
	case 0: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47.mdl")
		}
	case 1: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk1.mdl")
		}
	case 2: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk2.mdl")
		}
	case 3: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk3.mdl")
		}
	case 4: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk4.mdl")
		}
	case 5: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk5.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_awp(id) {
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAWP:")
	new menu = menu_create(menuBody, "awpmenu")
	
	menu_additem(menu, "\wZwykle AWP")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AWP | 1")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AWP | 2")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AWP | 3")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AWP | 4")
	
	menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AWP | 5")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

public awpmenu(id, menu, item) {
	switch(item) 
	{
		case 0: SetAWP(id , 0)
		case 1: SetAWP(id , 1)
		case 2: SetAWP(id , 2)
		case 3: SetAWP(id , 3)
		case 4: SetAWP(id , 4)
		case 5: SetAWP(id , 5)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	ZapiszAWP(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetAWP(id , AWP) {
	model_awp[id] = AWP
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_AWP )
	return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(AWP)
	{
	case 0: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp.mdl")
		}
	case 1: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp1.mdl")
		}
	case 2: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp2.mdl")
		}
	case 3: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp3.mdl")
		}
	case 4: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp4.mdl")
		}
	case 5: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp5.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}
public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
	

	SetKnife(id, model_noza[id])
	SetM4A1(id, model_m4[id])
	SetAK47(id, model_ak[id])
	SetAWP(id, model_awp[id])
	
	return PLUGIN_HANDLED   

}
public client_authorized(id)
{
	ZaladujNoze(id)
	ZaladujM4(id)
	ZaladujAK(id)
	ZaladujAWP(id)
}

ZapiszNoz(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", model_noza[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujNoze(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	model_noza[id] = str_to_num(vaultdata)
	
}
ZapiszM4(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", model_m4[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujM4(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	model_m4[id] = str_to_num(vaultdata)
	
}
ZapiszAK(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", model_ak[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujAK(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	model_ak[id] = str_to_num(vaultdata)
	
}
ZapiszAWP(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", model_awp[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujAWP(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	model_awp[id] = str_to_num(vaultdata)
	
} 



/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 19.09.2018 19:24   Najlepsza odpowiedź

zamien sobie funckje menuWyboru(id) na tą co ci daje tu, skompiluj i masz

public menuWyboru(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
		client_print(id, 3, "NIE MASZ VIP")
		return;
	}

	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\d[\r*\yTwojaSiec.pl\r*\d]^n\wMenu Skinow:\y")
	new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu")

	menu_additem(menu, "\wNoz")
	menu_additem(menu, "\wM4A1")
	menu_additem(menu, "\wAK47")
	menu_additem(menu, "\wAWP")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych