Mam problem, który dość ciężko mi wyjaśnić ale spróbuję jak mogę. Mam taki kod:
#include <amxmodx> new g_Hud; public plugin_init(){ register_plugin("Test Switch", "1.0.0", "mixtaz"); register_clcmd("say /open", "cmdOpen") g_Hud=CreateHudSyncObj(); } public cmdOpen(id){ new szTime[64]; get_time("%H:%M:%S", szTime, charsmax(szTime)); set_hudmessage(218, 165, 32, 0.9, 0.3, 2, 1.0, 7.0, 0.0, 1.0, -1) switch(random(3)){ case 0: { client_print(id, print_chat, "Wybrana opcja: A"); ShowSyncHudMsg(0, g_Hud, "Opcja A - unix stamp: %i", szTime) } case 1: { client_print(id, print_chat, "Wybrana opcja: B"); ShowSyncHudMsg(0, g_Hud, "Opcja B - unix stamp: %i", szTime) } case 2: { client_print(id, print_chat, "Wybrana opcja: C"); ShowSyncHudMsg(0, g_Hud, "Opcja C - unix stamp: %i", szTime) } } }
Teraz załóżmy, że 3 graczy wpisze te komende i każdy dostanie inny wynik, co się stanie? Wszystko będzie na jednej pozycji zamazane i nie będzie wiadomo o co chodzi. Teraz chciałbym, aby ten los który został wywołany jako pierwszy pojawił się na samej górze a pozostałe trochę niżej. Iście programistyczny pomysł aby postawić ^n na końcu wiadomości też na niewiele się zdał.
Mam nadzieję, że dobrze wyjaśniłem (?) - im nowsze tym niżej, im starsze tym wyżej, oczywiście pod warunkiem że wyświetlają się te pozostałe wiadomości.