Mam problem, który dość ciężko mi wyjaśnić ale spróbuję jak mogę. Mam taki kod:
#include <amxmodx>
new g_Hud;
public plugin_init(){
register_plugin("Test Switch", "1.0.0", "mixtaz");
register_clcmd("say /open", "cmdOpen")
g_Hud=CreateHudSyncObj();
}
public cmdOpen(id){
new szTime[64];
get_time("%H:%M:%S", szTime, charsmax(szTime));
set_hudmessage(218, 165, 32, 0.9, 0.3, 2, 1.0, 7.0, 0.0, 1.0, -1)
switch(random(3)){
case 0: {
client_print(id, print_chat, "Wybrana opcja: A");
ShowSyncHudMsg(0, g_Hud, "Opcja A - unix stamp: %i", szTime)
}
case 1: {
client_print(id, print_chat, "Wybrana opcja: B");
ShowSyncHudMsg(0, g_Hud, "Opcja B - unix stamp: %i", szTime)
}
case 2: {
client_print(id, print_chat, "Wybrana opcja: C");
ShowSyncHudMsg(0, g_Hud, "Opcja C - unix stamp: %i", szTime)
}
}
}
Teraz załóżmy, że 3 graczy wpisze te komende i każdy dostanie inny wynik, co się stanie? Wszystko będzie na jednej pozycji zamazane i nie będzie wiadomo o co chodzi. Teraz chciałbym, aby ten los który został wywołany jako pierwszy pojawił się na samej górze a pozostałe trochę niżej. Iście programistyczny pomysł aby postawić ^n na końcu wiadomości też na niewiele się zdał.
Mam nadzieję, że dobrze wyjaśniłem (?) - im nowsze tym niżej, im starsze tym wyżej, oczywiście pod warunkiem że wyświetlają się te pozostałe wiadomości.


Dodatki SourceMod














