Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Wyłączenie/Usuniecie Tłumnika z m4a1s i usp


  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic
10 replies to this topic

#1 MaxxiPL

    Nowy

  • Użytkownik

  • Reputacja: 0
    Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Dawid
Offline

Posted 30.08.2018 16:45

Witam potrzebuje pluginu ktory wylaczy/usunie tlumnik do m4a1s i usp. na forum znalazlem jeden temat ale zaden podany tam plugin nie dziala poprawnie proszę o pomoc. 


  • +
  • -
  • 0

#2 Legion.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

  • Reputacja: 19
    Początkujący

  • Postów:126
Offline

Posted 30.08.2018 21:06

masz sma tego pluginu? moze zadziała po kompilacji lokalnej


  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,319
    Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 30.08.2018 21:29

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init(){
	register_plugin("silencer off", "1.2", "RiviT");

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink");
}

public fwPreThink(id)
{
	static buttons, weapon;
	buttons = pev(id, pev_button);
	
	if (!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED

	weapon = get_user_weapon(id);
	if(weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_USP){
		if(buttons & IN_ATTACK2)
		{
			buttons &= ~IN_ATTACK2
			buttons &= ~IN_ATTACK
			set_pev(id, pev_button, buttons);

			return FMRES_HANDLED;
		}
	}

	return FMRES_IGNORED
}

Przetestuj to ale nie wiem czy bedzie dzialac na 100%


  • +
  • -
  • 0

#4 MaxxiPL

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 0
    Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Dawid
Offline

Posted 31.08.2018 10:55

Plugin działa lecz po wcisnieciu ppm przez chwile włącza się animacja zakladania tlumnika i jak sie trzyma ppm nie da sie strzelac da sie jakos zablokowac ta animacje i odblokowac strzelanie podczas trzymania ppm bo mam zooma do broni na ten przycisk i troche to wadzi


Edited by MaxxiPL, 31.08.2018 11:05.

  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,319
    Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 31.08.2018 16:50

Właśnie walczyłem z tymi buttonami chwile, nie wiem jak to zrobić, może gdzie na weekendzie zerkne na to, ale nic nie obiecuje


  • +
  • -
  • 0

#6 Toldi

    Czempion

  • Power User

  • Reputacja: 259
    Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Posted 31.08.2018 17:31

Spróbuj tego. Powinno blokować użycie PPM w przypadku gdy gracz trzyma w ręce USP lub M4A1.

Spoiler

 

Niżej masz wersje bardziej optymalna, która będzie wykonywać się tylko gdy gracz wyciągnie m4a1 lub usp (taka mam nadzieje).

Spoiler

Edited by Toldi, 31.08.2018 17:42.

  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,319
    Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 31.08.2018 18:15

Testowałeś to wogóle?

 

W obu przypadkach moge założyć tłumik. Wczoraj już próbowałem tych metod i wywnioskowałem, że najlepiej w  thinku jednak


  • +
  • -
  • 0

#8 Toldi

    Czempion

  • Power User

  • Reputacja: 259
    Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Posted 31.08.2018 19:11

Tak jak pisałem (mam taką nadzieję) no ale dobra skoro nie działa to sprawdź to. Przerobiony plugin @DarkGL.

Attached Files


  • +
  • -
  • 0

#9 Rivit

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,319
    Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 31.08.2018 19:38

nadal mozna

 

to co teraz dales jest w miare ok, ale po strzale mozna zalozyc :/

 

pozatym nie wiem czy mozemy pozwolic sobie na ustawianie czasu m_flNextSecondaryAttack bo autor pisał że ma zooma na PPM, więc...

 

 

Ale takie coś już dziala:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL & RiviT"

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	new const szWpnEntNames[][] = { "weapon_usp", "weapon_m4a1"}

	for(new i = 0;i<sizeof szWpnEntNames;i++){
		RegisterHam(Ham_Item_Deploy,szWpnEntNames[i],"fwPrimary")
		RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack,szWpnEntNames[i],"a", 1)
	}
}

public fwPrimary(id)
	set_pdata_float(id, 47, 99999.0, 4)
	

public a(const iEnt)
{
	if(!pev_valid(iEnt))
		return HAM_IGNORED;
	
	new id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4)
	
	if(!is_user_alive(id))
		return HAM_IGNORED;

	set_pdata_float(iEnt, 47, 99999.0, 4)
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#10 Toldi

    Czempion

  • Power User

  • Reputacja: 259
    Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Posted 31.08.2018 20:08

No tak wiem ale przecież te funkcję wykonają się tylko w przypadku wyjęcia ups lub m4a1 więc raczej nie ma potrzeby sprawdzania czy gracz trzyma akurat te bronię chyba że się mylę to z góry sorki.


  • +
  • -
  • 0

#11 Rivit

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,319
    Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 31.08.2018 20:41

Wykonaj odpowiednie testy swoich kodów i się dowiesz jak świat csowy hula ;)


  • +
  • -
  • 0




  


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg 💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO

Sign In