Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyłączenie/Usuniecie Tłumnika z m4a1s i usp


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 MaxxiPL

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Dawid
Offline

Napisano 30.08.2018 16:45

Witam potrzebuje pluginu ktory wylaczy/usunie tlumnik do m4a1s i usp. na forum znalazlem jeden temat ale zaden podany tam plugin nie dziala poprawnie proszę o pomoc. 


  • +
  • -
  • 0

#2 Legion.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:126
Offline

Napisano 30.08.2018 21:06

masz sma tego pluginu? moze zadziała po kompilacji lokalnej


  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 30.08.2018 21:29

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init(){
	register_plugin("silencer off", "1.2", "RiviT");

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink");
}

public fwPreThink(id)
{
	static buttons, weapon;
	buttons = pev(id, pev_button);
	
	if (!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED

	weapon = get_user_weapon(id);
	if(weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_USP){
		if(buttons & IN_ATTACK2)
		{
			buttons &= ~IN_ATTACK2
			buttons &= ~IN_ATTACK
			set_pev(id, pev_button, buttons);

			return FMRES_HANDLED;
		}
	}

	return FMRES_IGNORED
}

Przetestuj to ale nie wiem czy bedzie dzialac na 100%


  • +
  • -
  • 0

#4 MaxxiPL

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Dawid
Offline

Napisano 31.08.2018 10:55

Plugin działa lecz po wcisnieciu ppm przez chwile włącza się animacja zakladania tlumnika i jak sie trzyma ppm nie da sie strzelac da sie jakos zablokowac ta animacje i odblokowac strzelanie podczas trzymania ppm bo mam zooma do broni na ten przycisk i troche to wadzi


Użytkownik MaxxiPL edytował ten post 31.08.2018 11:05

  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 31.08.2018 16:50

Właśnie walczyłem z tymi buttonami chwile, nie wiem jak to zrobić, może gdzie na weekendzie zerkne na to, ale nic nie obiecuje


  • +
  • -
  • 0

#6 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 31.08.2018 17:31

Spróbuj tego. Powinno blokować użycie PPM w przypadku gdy gracz trzyma w ręce USP lub M4A1.

Spoiler

 

Niżej masz wersje bardziej optymalna, która będzie wykonywać się tylko gdy gracz wyciągnie m4a1 lub usp (taka mam nadzieje).

Spoiler

Użytkownik Toldi edytował ten post 31.08.2018 17:42

  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 31.08.2018 18:15

Testowałeś to wogóle?

 

W obu przypadkach moge założyć tłumik. Wczoraj już próbowałem tych metod i wywnioskowałem, że najlepiej w  thinku jednak


  • +
  • -
  • 0

#8 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 31.08.2018 19:11

Tak jak pisałem (mam taką nadzieję) no ale dobra skoro nie działa to sprawdź to. Przerobiony plugin @DarkGL.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#9 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 31.08.2018 19:38

nadal mozna

 

to co teraz dales jest w miare ok, ale po strzale mozna zalozyc :/

 

pozatym nie wiem czy mozemy pozwolic sobie na ustawianie czasu m_flNextSecondaryAttack bo autor pisał że ma zooma na PPM, więc...

 

 

Ale takie coś już dziala:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL & RiviT"

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	new const szWpnEntNames[][] = { "weapon_usp", "weapon_m4a1"}

	for(new i = 0;i<sizeof szWpnEntNames;i++){
		RegisterHam(Ham_Item_Deploy,szWpnEntNames[i],"fwPrimary")
		RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack,szWpnEntNames[i],"a", 1)
	}
}

public fwPrimary(id)
	set_pdata_float(id, 47, 99999.0, 4)
	

public a(const iEnt)
{
	if(!pev_valid(iEnt))
		return HAM_IGNORED;
	
	new id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4)
	
	if(!is_user_alive(id))
		return HAM_IGNORED;

	set_pdata_float(iEnt, 47, 99999.0, 4)
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#10 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 31.08.2018 20:08

No tak wiem ale przecież te funkcję wykonają się tylko w przypadku wyjęcia ups lub m4a1 więc raczej nie ma potrzeby sprawdzania czy gracz trzyma akurat te bronię chyba że się mylę to z góry sorki.


  • +
  • -
  • 0

#11 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 31.08.2018 20:41

Wykonaj odpowiednie testy swoich kodów i się dowiesz jak świat csowy hula ;)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych